Jump to content

Recommended Posts

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Λοιπών για να πάρουμε μια ιδεα σχετικά με το service που παρέχουν τα εξουσιοδοτημένα.

Η παρακάτω κονσόλα αγοράστηκε από φίλο dj τον Νοέμβριο του 22  2300 ευρώ. Μέσα στην εγγύηση 1 μήνα μετά την αγορά της έβγαλε πρόβλημα στο ένα κανάλι στα ακουστικά. Την στέλνει σε εξουσιοδοτημένο της pioneer και από εκεί αρχίζει το πανήγυρι. Κάθε εβδομάδα τηλέφωνα, να δεν την είδαμε ακόμα και διάφορες δικαιολογίες. Κάποια στιγμή έκαναν διάγνωση οτι θέλει αντικατάσταση η κεντρική πλακέτα. Ρωτάει πότε θα έρθει? Δεν ξέρουμε να σας πούμε. Τηλέφωνα ξανά κάθε εβδομάδα και τον πήγαιναν από τον ενα μήνα στον άλλο. Πριν μερικές ημέρες του απάντησαν οτι τέλος του χρόνου θα έρθει η πλακέτα!! Τσατίζεται τους λέει να την δέσουν να πάει να την πάρει. Παει να την παραλάβει και του λένε η κονσόλα δυστυχώς τώρα ειναι μι λειτουργική. Δηλαδή ρωτάει? Κάναμε ολα τα βήματα οτι μας είπε το κεντρικό service της pioneer αλλά οπως σας είπαμε χρειάζεται νεα πλακέτα. Σήμερα με φώναξε να πάω να την πάρω να της ρίξω μια ματιά μηπως και καταφέρω κατι..

Την κονσόλα τελικά την κατάστρεψαν καθώς απ οτι είδα που το έψαξα λίγο εχει μείνει σε κατάσταση standby και δεν βουτάρει καν. Για μια απλή βλάβη στα ακουστικά κατάστρεψαν 2300 ευρώ μηχάνημα. Τα συμπεράσματα δικά σας.    

 

 

IMG_20230525_220356.jpg

  • Like 1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Εξουσιοδοτημένο service του κώλου. Πήρε τα λεφτά του πίσω ο άνθρωπος τουλάχιστον? Αφού δεν πέρασε ο χρόνος από την αγορά οφείλει να του γυρίσει πίσω τα λεφτά το κακό αυτό  service

  • Like 1
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Οχι φυσικά τι χρήματα να πάρει πισω? Του είπαν οτι πρέπει να περιμένει μέχρι τέλος του χρόνου για την πλακέτα. Και όλους αυτούς τους μήνες για να κάνει την δουλειά του αναγκάζεται να σκάει χρήματα και να νοικιάζει ξένη κονσόλα. :classic_angry:

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Λοιπών ξέρετε τι έκαναν μαλλον οι μάγκες στο service? Κάντε zoum στην φώτο που ανεβάζω αν και δεν ξεχωρίζει καλά, ειναι γεμάτη στίγματα από υγρό - νερό και σολντερίνη. Ο φίλος μου την πρόσεχε σαν τα μάτια του και δεν τίθεται θέμα να εχει ρίξει καποιο υγρο. Αλωστε η εξωτερική θωράκιση της main οπως και οι πλακέτες στο πάνω καπάκι ειναι πεντακάθαρες. Αν πέρναγε κατι απο πάνω θα είχαν και αυτές. Οταν λοιπών τους είπε να την δέσουν και έρχομαι να την πάρω, έβγαλαν την δικη του main την έβαλαν σε αλλη κονσόλα που είχαν για επισκευή για να μην περιμείνει ο πελάτης τσέπωσαν και τα χρήματα, και στο φίλο μου έβαλαν μια χαλασμένη. Δεν ξέρω αλλά εγω δεν εχω άλλη εξήγηση.

main.jpg

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Λοιπόν, βάζοντας την main στο μικροσκόπιο ανακάλυψα τι παπαριά έκαναν τα σαΐνια εκεί στο service της pioneer, τα ενδεχόμενα είναι δυο. Ενα του έβαλαν όντως άλλη πλακέτα που είχε την ιδια βλάβη η επιχρίσαν με λάθος τρόπο να επισκευάσουν την ίδια. Κοιτάξτε την φώτο πόσο ταλαιπωρημένο ειναι αυτό το chip που απ οτι είδα είναι υπεύθυνο για τον ηχο. Στο μικροσκόπιο εντόπισα 2-3 φλέβες κομμένες με κατσαβίδι ακριβώς κάτω από το chip, μάλλoν στην προσπάθειά τους να το ξεκολλήσουν με λάθος τρόπο? Τέλος ακριβως κάτω από το chip η πλακέτα από την μεγάλη θερμοκρασία που έβαλαν, εχει φουσκώσει. H ισως να επιχρίσαν και Reflow στην δική του?. Η πλακέτα πάει στα αζήτητα.

chip.jpg

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Δηλαδη εμπλεξε ο ανθρωπος για τα καλα με αυτο το σερβις του κωλου :k05115:

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Tελικά τα χρήματα του τα επέστρεψαν προχθές, και τα 2300 ευρώ. Αλλά δεν εχει κονσόλα να κάνει την δουλειά του ποαρολα αυτά 

  • 1 month later...
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Λοιπών μάγκες η κονσόλα μετά από πολλή προσπαθεια επισκευάστηκε. Βρήκα νεα main σε service στην Αυστραλία την οποία και παρέγγειλα. Κόστος περίπου 470 ευρώ + τα έξοδα τελωνίου 120 ευρώ. Η πλακέτα ήρθε πριν λίγες ημέρες την βαζω πάνω και συναντώ ένα προβλημα. Ενω όλα δειχνουν να ειναι οκ, τα κουμπιά γύρο απο την οθόνη ειναι όλα νέκρα. Αμαν λεω την πατήσαμε και τζάμπα τα χρήματα. Αρχίζω μέσω μαιλ την επικοινωνία με τον τεχνικό από εκεί που εγινε η αγορά. Από τα πολλά καταλαβαίνει οτι μάλλον χρειάζεται update. Μου στέλνει το αρχείο το οποίο και πέρασα μέσω usb και ευτυχώς που πήγαν ολα καλά! Είμαι τυχερός που με βοήθησε και που απάντησε στα μαιλ μου. Αύριο πάω την κονσόλα στον DJ φίλο μου και ιδιοκτήτη της να τσεκάρουμε ολες της λειτουργείες της αν ειναι οκ,   

 

 

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...