Jump to content

Recommended Posts

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας! τι λέει το forum  oλα καλά? Ξερω εχω χαθεί αλλα μέχρι και σήμερα εχω τραβήξει απίστευτη ταλαιπωρία για την μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής.. Από 1 Ιουνίου μέχρι και σήμερα ακόμα περιμένω, δεν εχω ούτε τηλέφωνο ούτε internet ακόμα φυσικά στο σπιτι μου, σας γράφω από το μαγαζί. θα ξανά γράψω όταν μπορέσω.:classic_cool:

 

 

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Εδώ είμαστε σε καθημερινή βάση, και ο Τασούλης και εγώ προσπαθούμε να ενημερώνουμε το φορουμ  ...όταν με το καλό τακτοποιηθείς θα τα λέμε πιό συχνά...μην αγχώνεσαι...

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Μην αγχωνεσαι για το φορουμ εδω ειμαστε εγω και ο Γιαννάκης που το ενημερωνουμε καθε μερα :k05178:.

ΥΓ. Απιστευτο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με την τοσο μεγαλη καθυστερηση στην μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής:k05172:. Εδω στην Τσεχια θα την ειχες παρει σε 3 μερες:k05164:

  • 1 month later...
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε όλους. Λοιπών ξέρω ότι έχω χαθεί αλλά ανωτέρα βία που λένε!

Κοιτάξτε να δείτε τι έχω τραβήξει.

29 Μάιου παίρνω τηλ την Vodafone και ρωτάω τι χαρτιά χρειάζονται για να γίνει η μεταφορά της γραμμής στο νέο σπίτι Ρωτάω αν υπάρχει διαθεσιμότητα και μου λένε ότι ναι υπάρχει και σε 15 με 20 μέρες το αργότερο θα έχω τηλέφωνο. Δεν μου ανέφεραν και κακός όπως αποδείχτηκε ότι από εμάς υπάρχει διαθεσιμότητα αλλά από πλευράς ΟΤΕ ίσως να μην υπάρχει και ότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένω και 2 μήνες!! Στης 30 του μήνα στέλνω μέσω email ότι μου ζήτησαν. Περνάνε οι μέρες 15-20 και λέω ας πάρω τη να ρωτήσω αν έχει προχωρήσει. Και τι μου λένε? ναι από εμάς είναι οκ αλλά περιμένουμε τον ΟΤΕ γιατί δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, δηλαδή ελεύθερο ζευγάρι στο καφαο για να μου φέρουν την γραμμή. Μα λέω  γιατί αλλά μου είπατε πριν και άλλα λέτε τώρα? Ο-η συνάδερφος κακός δεν σας ενημέρωσε σχετικά με αυτό το ζήτημα ήταν η απάντηση και ίσως θα χρειαστεί να περιμένετε και πάνω από 2 μήνες.

Τσαντισμένος κλείνω το τηλ και σκεφτόμουν τι να κάνω? Εν το μεταξύ στο σπίτι υπήρχε γραμμή που ανήκει στον ιδιοκτήτη στην forthnet αλλά δεν ήθελα να το κρατήσω πάρα να φέρω το δικό μου νούμερο. Λέω θα πάω στη forthnet και ας πληρώσω και ρήτρα για σπάσιμο του συμβολαίου 100 ευρώ. Επίσης στα ιδία χρήματα το πακέτο της forthnet ήταν καλύτερο καθώς είχε απεριόριστα κινητά. Πάω στο κατάστημα και με διαβεβαιώνουν και αυτοί ότι υπάρχει διαθεσιμότητα και ότι το πολύ σε 15 ημέρες θα έχει λήξει το θέμα, λέω άντε να δούμε……Την ιδία μέρα μέσω email αλλά και τηλεφώνου ζητάω ακύρωση της μεταφοράς από την Vodafone.

Μετα από 4-5 ημέρες πάω να ρωτήσω. Έχουμε πρόβλημα με τον βρόχο μας βγάζει άγνωστο και θα πρέπει να μιλήσετε με την Vodafone αν αυτό που αναγράφει ο λογαριασμός είναι σωστό. Παίρνω τηλ και κάνουμε διασταύρωση ότι είναι σωστός. Ξαναπάω και τους λεν ότι κάτι άλλο συμβαίνει καθώς κάναμε διασταύρωση με την Vodafone και δεν υπάρχει πρόβλημα, οκ μου λένε θα το δούμε.Mετα από μέρες με παίρνουν τηλ από forthnet και μου λένε. Η Αίτηση σας έχει ακυρωθεί λέω για ποιο λόγο? Λόγο ότι η Vodafone έχει προχωρήσει σε κατάργηση του βρόχου σας και θα πρέπει να κατασκευαστεί νέος από εμάς από την αρχή με κόστος κάπου στα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλά αλλα και πάλι θα πρέπει να περιμένω ίσως για πάνω από 2 μήνες!! Λέω αφήσετε να το σκεφτώ και θα σας απαντήσω.

Ξανά τηλ στην Vodafone ρωτάω για τον βρόχο, δεν έχουμε καταργήσει τίποτα εμείς η απάντηση!! Το μόνο που βλέπουμε είναι μια αίτηση ακύρωσης που κάνανε αλλά ακόμα δεν έχει γίνει δεκτή…… Αφού της περιγράφω όλα τα παραπάνω και με ρωτάει τελικά που θέλετε να πάτε σε εμάς η στην forthnet? Λέω οκ παραμένω σε εσάς τελικά και ακυρώστε την αίτηση που έκανα για ακύρωση. Οι μέρες παίρνανε και ακόμα τηλέφωνο τίποτα. Προχθές λέω ας πάρω να δω τι θα μου πουν αυτή την φορά!!! Η αίτηση σας είναι σε αναμονή λόγο ΟΤΕ!! Σιγά το καινούργιο νέο της είπα! Δηλ πόσο θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα? Άγνωστο μου απαντάει. Μα είναι ανάγκη είμαι ηλεκτρονικός και το internet μου είναι απολυτός απαραίτητο της λέω. Δεν σας έχουν δωσει την ρεζέρβα επικοινωνίας? Ορίστε? Τι είπατε? Μα Φυσικά και όχι απαντάω, κακώς παράληψη των συναδέρφων μου απαντάει.

70 ημέρες περιπου και ακομα δεν εχω τηλέφωνο...

Τελικά για να μην τα πολυλογώ ενεργοποίησα σε μια κάρτα cu που είχα την ρεζέρβα. Είναι ιδική υπηρεσία που την δίνουν σε τεχνικό πρόβλημα που δεν μπορεί να διορθωθεί σύντομα αλλά και σε περίπτωση σαν την δική μου που αργεί να συνδεθεί η γραμμή για πάνω από 1 μήνα. Κάθε εβδομάδα μπαίνουν 3 gb την ημέρα για internet και λεπτά ομιλίας. Αυτό μέχρι να συνδεθεί η γραμμή του σταθερού. Και ήταν κάτι που θα έπρεπε να μου το είχαν δώσει πριν 1 μήνα…..

Και γι αυτό έχω βάλει την κάρτα στο κινητό, το έκανα hotspot ώστε να δώσω internet στο laptop και να σας γράφω. Αυτά για την ώρα σας καληνυχτίζω.

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Aααα!!   ρε φίλε  τι πέρασες  και ακόμα δεν τελείωσες ....και όλα αυτά συμβαίνουν στην Αθήνα.....φαντάσου τώρα να θέλει κάποιος να κάνεις μεταφορά τηλεφώνου στην επαρχία τι θα περάσει ο άνθρωπος.

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Επαρχία είμαι Ιωάννη! :classic_ohmy:

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Τί ; ........πώς γίνεται αυτό:k05172:  εγώ ξέρω για Περιστέρι μεριά ότι είσαι....λές να ταχω μπερδέψει;  Εκτός και αν πήγες για ....διακοπές.

Επεξεργάστηκε από ioanis
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Οχι καμιά σχέση ιωαννη μάλλον με έχεις μπερδέψει!!! Λοιπων τα κουφά συνεχιζονται. Ενω εχω κάνει αίτηση μεταφοράς από τέλος μαΐου, η vodafone εχει εκδώσει λογαριασμούς κανονικα μέχρι και σήμερα για υπηρεσία που δεν δουλεύει! Μάλιστα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό οτι εχει μπει φραγή λόγο μι πληρωμής...... Φυσικά και δεν θα πληρώσω τίποτα... :default_akyhne_evil:

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Δηλαδή η ταλαιπωρία  δεν έχει τέλος......απαράδεκτα πράγματα....αυτή η ιστορία έπρεπε να κρατήσει το πολύ έναν μήνα και όχι ένα ολόκληρο καλοκαίρι.

  • Μέλος
Δημοσίευσε
Στής 10/8/2019 καί ώρα 2:20 ΜΜ, Ο Pd1 έγραψε

Επαρχία είμαι Ιωάννη! :classic_ohmy:

Ναί.....ναί .........ξέρω - ξέρω  ..........επαρχία.....επαρχία.

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Λοιπόν τι έκανες με την υπόθεση σου που σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό.....εντάξει τακτοποιήθηκες ; ή ακόμα τρέχεις και δεν μπορείς να βρείς  άκρη.

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)
Στής 21/8/2019 καί ώρα 9:30 ΠΜ, Ο ioanis έγραψε

Λοιπόν τι έκανες με την υπόθεση σου που σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό.....εντάξει τακτοποιήθηκες ; ή ακόμα τρέχεις και δεν μπορείς να βρείς  άκρη.

Update.
Την πέμπτη τηλέφωνο ξανά την στην εξυπηρέτηση πελατών της vodafone και ζητάω να με καλέσουν από το τεχνικό τμήμα για την υπόθεση. Όντως την επόμενη μέρα με πήραν τηλ.Τους ζητάω να μου πουν ποιο ακριβως ειναι το προβλημα και που εχει κολλήσει η αίτηση τσαντισμένος. Η απαντηση (χρειάζεται ειδική κατασκευή)! δηλαδή ρωτάω? Πρέπει ο οτε να κάνει ειδική κατασκευή για να σας φέρει την γραμμή. Δηλαδή ρωτάω ποιο συγκεκριμένα?? δεν υπαρχει από τον οτε στο καφαο κεντρικό ελευθερο? δεν υπαρχει από το καφαο στο βοξ η δεν υπαρχει από το βοχ στο σπίτι μου την ρωτάω? Δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες οτι μας αναφερει ο οτε σας λέμε. Μα 1 λεπτό της λεω. Στην οικία που θέλω να βάλω το τηλέφωνο, υπήρχε γραμμή στην forthnet που δούλευε κανονικα μέχρι και 25 ημέρες μετά περιπου όταν ενοικίασα το σπιτι εγω και καταργήθηκε. Απο το σπιτι μου μέχρι την πρώτη κολόνα που πάει το διζευγο δινει σε 2 σπίτια και απο εκεί μετά ενα πεντάρι καλώδιο από 3-4 κολόνες πάει στο βοχ της λέω! Δεν εχει φύγει και δεν εχει κοπεί κανένα καλώδιο! Άρα τι νέο καλώδιο να βάλει ο οτε? Και που τα γνωρίζεται αυτά η απαντηση! Ευτυχως τυχαίνει να είμαι ηλεκτρολόγος και να εχω δουλέψει και στον οτε πριν αρκετά χρονια στην συντήρηση δικτύων της απαντάω και γνωριζω αρκετά θέματα για τα καλώδια. Τεσπα μου ζηταει να περιμένω μέχρι τέλος και αυτού του μήνα για να δούμε αν ο οτε κατασκευάσει η οχι το κύκλωμα.

Την ιδια ημέρα πάω στο τεχνικό τμήμα του οτε της περιοχής μου και βρίσκω τον τεχνικό προϊστάμενο. Του εξηγώ όλο το σκηνικό. Ευ όσων έχουν περάσει σχεδων 3 μήνες μου λέει η αίτηση σου σιγουρα εχει περάσει από εμας αλλα για καποιο λόγο κάτι εχει γινει κάπου εχει κολλήσει. Το μαχ 40 ημέρες εμείς παραδίδουμε στον παροχο το κύκλωμα μου λεει. Κοιτάζει μέσω της διευθυνση μου μηπως υπαρχει κάτι σε εκκρεμότητα αλλα μου λεει δεν βλεπω να υπαρχει κάτι για κατασκευή! Θα μπορούσα να σου πω σιγουρα τι εχει γινει μόνο μέσω του αριθμού βρόχου. Τον οποίο έδωσα τον παλιό μηπως και.... αλλα δεν του έβγαζε καποια πληροφορία. Και ο προϊστάμενος όταν του εξήγησα οτι στην οικία υπήρχε σταθερό πριν από εμένα που δούλευε κανονικα μου λεει. τι βλακείες λένε από απο την vodafone? Να έρθει ο εργολάβος να βάλει νέα καλώδια που στα υπάρχοντα? Και αυτό με την (ειδική κατασκευή) δεν το καταλάβαινε ούτε αυτός τι σημαίνει. Αυτό που μπορεί να εχει γινει ειναι ίσως να πήγαν σε άλλο σπιτι και μπερδεύτηκαν οι τεχνικοί μου απάντησε. Μα του λέω στην vodafone λόγο που στην οικία δεν υπαρχει αριθμός παρά μόνο διεύθυνση μου ζήτησαν συντεταγμένες μέσω GPS της οποίες και έδωσα φυσικά.

Τελικά μου πρότεινε να ζητήσω ακύρωση της υπάρχουσας αίτησης και να προχωρήσω άμεσα σε νέα αίτηση. Και όταν την κανω να πάω να τον ενημερώσω με το νούμερο και το όνομά μου, ώστε να το παρακολουθεί όταν του πάει η εντολή απο την vodafone ώστε να προχωρήσει η αίτηση. Εχω ζητήσει ακύρωση και περιμένω την από vodafone γιατί μου είπαν οτι δεν ακυρώνουν εύκολα της αιτήσεις.

Για οτι νεώτερο θα σας ενημερώσω.

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Ααα!!!  καλά. Ούτε στην δημοκρατία της.... Μπανανίας δεν γίνονται αυτά....τόσο μεγάλη ταλαιπωρία για μια τηλεφωνική γραμμή ; δεν τους νοιάζει τίποτα...τι μπουρδέλο κράτος είναι αυτό.:k05115:

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Δείτε την φώτο που ανεβάζω να πάθετε πλάκα. Στο box δεν έχουν ανεβεί καθόλου. Εδω υποτίθεται οτι ειναι το box του οτε.Το φυτό εχει φτάσει μέχρι το πάνω μέρος της κολόνας. :classic_blink: Και σκεφτομαι εγω, μηπως ήρθαν είδαν αυτό το πραγμα και βαρέθηκαν να το καθαρίσουν και έφυγαν? Αύριο θα πάω να δειξω την φώτο στον προϊστάμενο του ΟΤΕ. 

 

IMG-20190823-150156.jpg

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Καημένε....pd1 τι τραβάς και εσύ......αν περιμένεις απο αυτούς να κάνουν δουλειά μάλλον θα περιμένεις ακόμα πολύ.....σου συνιστώ να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου....πάρε ένα κλαδευτήρι...ένα πριόνι και να τα καθαρίσεις μόνο σου,  διαφορετικά θα πιάσουμε Χριστούγεννα και δεν θα έχεις ακόμα τηλεφωνική γραμμή. Καλό κουράγιο φίλε μου με τους τρελούς που έχεις μπλέξει.

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Δεν εχω νέα ακόμα για την υπόθεση. Για να εχω internet αναγκάστηκα και αγόρασα ενα Access Point. Στα 300 μέτρα περιπου από μένα μένει ένας φίλος μου και τον παρακάλεσα να στισουμε στην ταρατσα του το ap για να πάρω internet από αυτόν μέχρι να δούμε τι θα γινει με το θέμα μου.Πριν λίγο το τελείωσα, ευτυχώς εχω οπτική επαφή και το σήμα ειναι τερμα (5 γραμμες).

Την εκπομπή την κάνει ένα tp-link  https://www.skroutz.gr/s/5675134/TP-LINK-CPE210-v2.html  στα 33 ευρώ με πολλή καλά αποτελεσματα ενω απο πλευράς μου την λήψη την κανω προσωρινά με μια εξωτερική κάρτα wifi καθώς θα βάλω άλλο ενα ίδιο σε λίγες μέρες και σε μένα. 

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Like 1
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)

Σήμερα τοποθετήθηκε και το δεύτερο tp-link στο σπιτι μου.Δεν εχω πάρει τα μέγιστα από πλευράς σήματος μια και με έπιασε ο ήλιος και το παράτησα. Θα το κανω καποια στιγμη το να κεντράρω της 2 κεραίες σωστά. Είμαι πολυ ευχαριστημένος από την αγορά και την απόδοση τους. Στα 300 μέτρα περιπου που απέχει το ένα από το άλλο το speedtest σε μένα μου δείχνει περίπου 14,5 mbps ενώ το router του φίλου μου κλειδώνει στα 17. Πιστεύω με καλό κεντράρισμα θα το ανεβασω. Το καλό ειναι ότι δουλεύουν μέσω poe και δεν χρειάζεται ρεύμα εξωτερικό. Το δικό μου το σέταρα σαν repeater για να εχω wifi και το έριξα και στο Switches για να πάρει και στο σταθερό, το καταγραφικό κ.τ.λ.π.

https://www.speedtest.net/result/8563744282.png

 

Eδω ειναι οι μετρήσεις σήματος μέσα από το web interface του tplink. 

poiothta.png

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Συγχαρητήρια που έλυσες το πρόβλημά σου με αυτόν τον τρόπο :SFGSFGSF:. Μπράβο σε σένα :a0210:, μπράβο και στον φίλο σου :a0210:

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Ωραία λοιπόν που κατάφερες κατα κάποιον τρόπο να λύσεις το πρόβλημα σου γιατί χωρίς ιντερνετ......δεν λέει.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

H αίτηση μου τελικά μετά τους 3 μήνες περιπου που περάσαν ακυρώθηκε. Aυτη ειναι η αιτία.

Το αίτημά σας για γραμμή σε αυτή τη διεύθυνση απορρίφθηκε λόγω έλλειψης κυρίου ή ακραίου δικτύου. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει διαθέσιμο καλώδιο από το αστικό κέντρο μέχρι το ΚΑΦΑΟ (δηλαδή το Γκρι Ντουλάπι του ΟΤΕ που βρίσκεται εγκατεστημένο κάπου στη γειτονιά σας στο πεζοδρόμιο) ή από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το μικρό κουτί του ΟΤΕ που είναι κάπου κοντά στο σπίτι σας ή μέχρι το ντουλάπι των γραμμών ΟΤΕ μέσα στην πολυκατοικία. Συνεπώς δεν μπορούμε να σας παρέχουμε τις συμφωνημένες υπηρεσίες

Μου πρότειναν να κανω νέα αίτηση για νέο νούμερο στην οποία ο ΟΤΕ απαντά μέσα σε 4-5 ημέρες το πολυ την οποία και έκανα. Σε λίγες ήμερες περιμένω απάντηση.

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Τι τραβάς και συ με αυτή την τηλεφωνική γραμμή.....απορώ πώς το αντέχεις. Την περίπτωση για δορυφορικό ιντερνετ την έχεις σκεφτεί καθόλου ; ή οικονομικά είναι απαγορευτική.λύση.

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

To θέμα του internet λόγο που το έλυσα με το ασύρματο, προς το παρών δεν με απασχολεί. Αυτό που ειναι απαραίτητο για μένα εδώ ειναι το σταθερό καθώς θέλω να βαλω πάνω κάμερες και συναγερμο. Το δορυφορικό δεν το εχω ψάξει αλλα σιγουρα ειναι αρκετά ποιο ακριβό και με ογκοχρέωση. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Έχω επιτέλους μετά από 3,5 μήνες καποια ελπιδα οτι θα εχω τηλέφωνο! Έλαβα sms απο vodafone που λέει ότι σε 10 μέρες περιπου θα έρθει τεχνικός για ενεργοποιηση της γραμμής. Το θέμα είχε κολλήσει καθώς λόγο ένστασης που ειχα κάνει επειδη με είχαν χρεώσει του 3 τελευταίους μήνες που δεν δούλευε η υπηρεσία, και έπρεπε να βγει ο πιστωτικός λογαριασμός και μετά να προχωρήσει η νέα αίτηση. Πάλι καλά που δέχτηκαν την ένσταση και ετσι δεν θα πληρώσω τσάμπα τους 3 μήνες. (Υπάρχει και ένα θετικό σε όλα αυτά που τράβηξα μέχρι σήμερα!)  :classic_rolleyes:

  • Like 1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Ολόκληρη οδύσσεια πέρασες φίλε μου.....τι ταλαιπωρία κι αυτή.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε

Επιτέλους! Υστερα από 5 σχεδών μήνες ταλαιπωρίας με πάνω από 20 τηλεφωνικές κλίσεις για να βρώ άκρη, εχω από το Σαββάτο τηλέφωνο και internet, οχι τον παλιό μου αριθμό αλλα νέο από vd, μικρο το κακό. Ο τεχνικός που τον ρώτησα δεν είδε λάθη στην γραμμή και μαχ μπορεί να μου δώσει (το ειδα και εγω στο μηχανημα) 14,500. Ενα Fritz!box ρουτερ που εχω μου πάει μαχ στα 13 mbps με 30 Line attenuation. Δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένος απο την ταχύτητα συγχρονισμού και εχω ζητήσει έλεγχο αν υποστηρίζεται vdsl μια και τα καφάο του οτε ειναι όλα καινούργια εδώ στην περιοχή και περιμένω απαντηση.

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Επιτέλους πήρε ένα .....τέλος το πρόβλημα σου  και έτσι θα μπορείς να έχεις περισσότερη παρουσία και εδώ μέσα όταν βέβαια σου το επιτρέπει η δουλειά σου.

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε
Στής 21/10/2019 καί ώρα 5:38 ΜΜ, Ο ioanis έγραψε

Επιτέλους πήρε ένα .....τέλος το πρόβλημα σου  και έτσι θα μπορείς να έχεις περισσότερη παρουσία και εδώ μέσα όταν βέβαια σου το επιτρέπει η δουλειά σου.

Θα κανω ότι μπορώ! :default_akyhne_angel:

  • Μέλος
Δημοσίευσε

Να σε ρωτήσω κάτι..... το πάγιο για τον μήνα Οκτώβριο θα το πληρώσεις ολόκληρο ή θα πληρώσεις αναλογικά για της υπόλοιπες ημέρες  μια και το τηλέφωνο δεν το έχεις από την αρχή του μήνα ;

  • Super Συντονιστής
Δημοσίευσε (επεξεργασμένο)
Στής 23/10/2019 καί ώρα 10:52 ΠΜ, Ο ioanis έγραψε

Να σε ρωτήσω κάτι..... το πάγιο για τον μήνα Οκτώβριο θα το πληρώσεις ολόκληρο ή θα πληρώσεις αναλογικά για της υπόλοιπες ημέρες  μια και το τηλέφωνο δεν το έχεις από την αρχή του μήνα ;

Μπα δεν νομιζω να συμβεί κάτι τετοιο, λογικά θα πάει ανάλογα της ημέρες. Το καλό σε ολη την ταλαιπωρία ειναι οτι έχουν δεχτεί την ένστασή μου ότι αφορα τους λογαριασμούς που δεν δούλευε η υπηρεσία. Με ενημέρωσαν οτι από τα 105 ευρώ που ειναι συνολικά να πληρώσω για το παλιό νούμερο, θα επιστραφούν στον τελικό λογαριασμό περιπου 80 ευρώ. Και σε αυτά θα γινει συμψηφισμός με το νέο νούμερο. Περίπου θα πληρώσω 45-50 ευρώ αντί 150. 

ΥΣ. Yπαρέχει τελικά vdsl στην περιοχή μου αλλα το κόστος ειναι 10 ευρώ παραπάνω, κάπου στα 33 τον μήνα με απεριόριστα αστικά - υπεραστικά 350 λεπτά προς κινητά και internet εγγυημένα έως 45mbps. Αλλα θα το αναβάλω για αργότερα ίσως με τον άλλο χρονο αν εχω καλύτερα οικονομικά. 

Επεξεργάστηκε από Pd1
  • Μέλος
Δημοσίευσε

Φίλε μου Pd1  υποφέρεις και συ από αυτή την χρόνια ασθένεια την λεγόμενη ......φραγγασθένεια.... άστα να πάνε...μακάρι το επόμενο έτος να καλυτερέψουν τα πράγματα για όλους.

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...