Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Λοιπών δεν ξέρω πόσοι έχετε πέσει θύμα απάτης από ηλεκτρονικό κατάστημα, εγώ έχω τρεις μέχρι στιγμής. Η μια ήταν πριν χρόνια όχι ακριβώς από κατάστημα αλλά από αγγελία που μου έφαγαν εάν netbook.Η δεύτερη ήταν από το γνωστό site wish.com και το τρίτο από το eshop https://mustshop.gr/ Εδώ θα περιγράψω αυτό που έπαθα από το site (απάτη) mustshop.gr Η υπόθεση αυτή είναι από της 10/8/20 σχεδόν δηλαδή 5 μήνες και ακόμα δεν έχω βρει άκρη. Ψάχνοντας για router vdsl και συγκεκριμένα το Avm Fritz!Box 7530 στο google το βρισκω μέσω skrouz στην ποιο φτηνή τιμή 124 ευρώ στο παραπάνω κατάστημα. Η παράδοση ήταν σε 15-20 ημέρες νομίζω. Ο δε τρόπος πληρωμής ήταν μέσω κάρτας η μέσω κατάθεσης, δεν υπήρχε επιλογή paypal η αντικαταβολή κάτι που κακός δεν μου κίνησε της υποψίες εκείνη την στιγμη. Προχωράω και το πληρώνω μέσω της χρεωστικής κάρτας μου στην Εθνική. Ενώ λαμβάνω στο email μήνυμα ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε, περνάνε οι μέρες και δεν λαμβάνω κάτι άλλο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μέσω τηλεφώνου που υπάρχει στην σελίδα πάνω από 10 φορές, τίποτα. Στέλνω mail να ρωτήσω. Απάντηση, λόγο της πανδημίας η παραλαβή ενδέχεται να καθυστερήσει ακόμα και πάνω απο 1 μήνα. Το σκέφτομαι και τελικά κάνω ακύρωση της παραγγελίας. Λαμβάνω μία ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία και ρωτάω επι τόπου πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα? Απάντηση θα γίνει refun στην κάρτα σας. Περνάνε οι μέρες χρήματα τίποτα. Ξανά email ρωτάω τι γινετε. Απάντηση το λογιστήριο έχει ενημερωθεί και θα λάβετε τα χρήματα. Περνάνε οι μέρες..... τίποτα. Email ξανά που ρωτάω για τα χρήματα. Αυτή την φορά μου ζητάνε να δεχτώ τα χρήματα λέει να μου με δόσεις και όχι ολόκληρο το ποσό. Ρωτάω για της δόσεις και τα ποσά και απάντηση καμία Στέλνω μαιλ και λέω ότι δεν δέχομαι τον τρόπο αυτό και θέλω να επιστραφεί ολόκληρο το ποσό. Λαμβάνω απάντηση να το ξανά σκεφτώ αυτό για της δόσεις γιατί δεν υπάρχει λέει άλλος τρόπος. Κάπου εδώ αρχίζω να τα παίρνω στο κρανίο και τους αρχίζω τα καντήλια από το email και φυσικά δεν απαντάνε. Στέλνω ξανά email και τους γραφώ ότι θα προβώ σε αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, καμία απάντηση. Περιμένω μήπως και υπάρχει κάποια εξέλιξη, τίποτα. Προσπαθώντας να συμπληρώσω την αναφορά στον συνήγορο, βλέπω οτι για κακή μου τύχη ότι η δεν έκανα save την απόδειξη της συναλλαγής η την διέγραψα κατά λάθος από το pc μου.....Πάω στην Εθνική τράπεζα (άλλοι καλοί από εδώ), ρωτάω τι να κάνω και τελικά υπογράφω μια φόρμα με αυτά που ζητάω και ότι θα σταλεί στα κεντρικά και να περιμένω απαντηση. Εχω πάει από τότε 5 φορές στο κατάστημα και ακόμα τίποτα. Παίρνει τηλ ο υπάλληλος μπροστά μου και ρωτάει και μου λέει δυστυχώς αυτές οι υποθέσεις μπορεί να τραβήξουν ακόμα και τους 5-6 μήνες!!! 6 μήνες να περιμένω λέω για μια απόδειξη συναλλαγής? Ρωτάω που είμαστε στην Ουγκάντα ? Φυσικά δεν απάντησε. Περάνει ο καιρός και αποφασίζω πριν 10-15 ημέρες να κάνω αναφορά χωρείς τον κωδικό συναλλαγής στον συνήγορο και ένα αντίγραφο της έστειλα και στο εν λόγο κατάστημα. Την επόμενη ημέρα μου στέλνουν email και καλά να τους πω έναν λογαριασμό iban για να επιστρέψουν τα χρήματα. Πέρασαν 10 ημέρες και ακόμα περιμένω...................... Ξέχασα να πω ότι λίγες μέρες μετά την παραγγελία μου το εν λόγο κατάστημα από το skrouz καθώς και από το Facebook είχε κατέβει και δεν υπάρχει η σελίδα του. Πριν λίγο τους έστειλα ξανά ένα email ότι η υπομονή μου εξαντλήθηκε και ότι όταν λήξει το lockdown θα τα πούμε δια ζώσεις που λένε, μήπως και φοβηθούν...
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι τα λεφτα σου τα φαγανε και δεν θα τα ξαναδεις
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις στο insomnia που μετά από αναφορά στον συνήγορο τα χρήματα τους επιστράφηκαν. Ελπίζω το ιδιο να γινει και σε μένα.
Μέλος JoeDer Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 24, Ιανουαρίου 2021 Κοίτα να δεις σύμπτωση... αυτές τις μέρες κοιτάω κι εγώ για αγορά του εν λόγο modem/router και κοιτάζοντας στο skroutz βλέπω στα αποτελέσματα των καταστημάτων ότι τα πρώτα 4 δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή, δεν μπήκα σε κανένα να ελέγξω τρόπους πληρωμής και δεν πρόκειται να επιλέξω κάποιο από αυτά τα καταστήματα μετά την περιπέτεια του Δημήτρη.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 8 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις στο insomnia που μετά από αναφορά στον συνήγορο τα χρήματα τους επιστράφηκαν. Ελπίζω το ιδιο να γινει και σε μένα. Μακάρι Δημήτρη να διαψευστώ και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Εφόσον όμως όπως λές το εν λόγο κατάστημα από το skrouz καθώς και από το Facebook έχει κατέβει και δεν υπάρχει η σελίδα του μήπως τελικά έχει εξαφανιστεί τελείως μη αφήνοντας πουθενά ίχνη για να μην διωχθεί?
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 7 ωρες πριν , Ο JoeDer έγραψε Κοίτα να δεις σύμπτωση... αυτές τις μέρες κοιτάω κι εγώ για αγορά του εν λόγο modem/router και κοιτάζοντας στο skroutz βλέπω στα αποτελέσματα των καταστημάτων ότι τα πρώτα 4 δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή, δεν μπήκα σε κανένα να ελέγξω τρόπους πληρωμής και δεν πρόκειται να επιλέξω κάποιο από αυτά τα καταστήματα μετά την περιπέτεια του Δημήτρη. Εγω οποτε αγοραζω απο το Ιντερνετ ποτε δεν πληρωνω απο πριν, παντα αγοραζω με αντικαταβολή. Το παραγγελνω, το στελνει ο πωλητης και οταν μου το φερνει ο μεταφορέας τοτε πληρωνω στον μεταφορεα την αξια του αγορασμενου αντικειμενου συν τα εξοδα αποστολης. 9 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις στο insomnia που μετά από αναφορά στον συνήγορο τα χρήματα τους επιστράφηκαν. Ελπίζω το ιδιο να γινει και σε μένα. Μακάρι Δημήτρη να διαψευστώ και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Εφόσον όμως όπως λές το εν λόγο κατάστημα από το skrouz καθώς και από το Facebook έχει κατέβει και δεν υπάρχει η σελίδα του μήπως τελικά έχει εξαφανιστεί τελείως μη αφήνοντας πουθενά ίχνη για να μην διωχθεί? 1
Μέλος ioanis Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Χαιρέτα μας τον πλάτανο Δημήτρη ....πάνε αυτά δεν τα ξαναβλέπεις. Προσοχή λοιπόν να δώσεις στην επόμενη αγορά που θα κάνεις γιατί υπάρχουν πολλοί απατεώνες.
Μέλος JoeDer Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 6 hours ago, tasos.cz said: Εγω οποτε αγοραζω απο το Ιντερνετ ποτε δεν πληρωνω απο πριν, παντα αγοραζω με αντικαταβολή. Το παραγγελνω, το στελνει ο πωλητης και οταν μου το φερνει ο μεταφορέας τοτε πληρωνω στον μεταφορεα την αξια του αγορασμενου αντικειμενου συν τα εξοδα αποστολης. Αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ, δεν εμπιστεύομαι ούτε τον πισινό μου που λέει και ο σοφός λαός.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Εγω εδω και καρό πληρώνω ειτε paypal είτε μέσω κάρτας. Αυτο το καβαζιλίκι 5 ευρω της αντικαταβολής δεν μου αρέσει. Στην περίπτωσή μου την πάτησα καθώς δεν διαβασα της αξιολογήσεις και βιάστηκα να κανω την παραγγελία χάρεις να το ψάξω πριν από άγνωστο κατάστημα. Το κατάστημα δουλεύει κανονικά ειναι online δεν εχει κλεισει. Εικάζω οτι κρατανε τα χρήματα το κόσμου για να τα τοκίζουν. Γιάννη μια και το θέμα του συγκεκριμένου router το ψαχνω καθημερνά σχεδων, από ebay εχει πετύχει σε δημοπρασίες με αρκετά χαμηλή τιμή, και 75 εύρω εχω δει. Αλλά η ωρες ήταν ακατάλληλες και δε μπορούσα να τα χτυπήσω.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συνεχίζουν τον χαβά τους αυτοί. Πριν λίγο έλαβα την ποιο κάτω απάντηση Προχθές ζήτησαν λογαριασμό iban για να μου επιστέψουν τα χρήματα και σήμερα ανάφεραν ξανά με δόσεις την επιστροφή, κάτι που μου είχαν πει πριν μήνες. Αν δεν είχαμε lockdown και μας επέτρεπαν της μετακινήσεις. ούτε και εγω ξέρω τι θα είχα κάνει. Αγαπητέ Πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξόφληση σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, σας παρακαλούμε να επανεξετάσετε εκ νέου την πρότασή μας για την ρύθμιση της οφειλής μας σε δόσεις. Από την πλευρά μας θα είμαστε σε θέση να σας καταβάλλουμε μία πρώτη δόση 66,42€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 29 - 31 Ιανουαρίου 2021 και 60,00€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 26 - 28 Φεβρουαρίου 2021. Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση. Με εκτίμηση MustShop Team 1
Μέλος JoeDer Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 24 minutes ago, Δημητρης67 said: Γιάννη μια και το θέμα του συγκεκριμένου router το ψαχνω καθημερνά σχεδων, από ebay εχει πετύχει σε δημοπρασίες με αρκετά χαμηλή τιμή, και 75 εύρω εχω δει. Αλλά η ωρες ήταν ακατάλληλες και δε μπορούσα να τα χτυπήσω. Δημήτρη δεν θα κοιτούσα από ebay ή κάποιο άλλο eshop εκτός Ευρώπης γιατί από ότι έχω καταλάβει για να δουλέψει στην Ελλάδα πρέπει να είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, αυτό χωρίς να είμαι 100% σίγουρος. 3 minutes ago, Δημητρης67 said: Συνεχίζουν τον χαβά τους αυτοί. Πριν λίγο έλαβα την ποιο κάτω απάντηση Αγαπητέ Πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξόφληση σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, σας παρακαλούμε να επανεξετάσετε εκ νέου την πρότασή μας για την ρύθμιση της οφειλής μας σε δόσεις. Από την πλευρά μας θα είμαστε σε θέση να σας καταβάλλουμε μία πρώτη δόση 66,42€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 29 - 31 Ιανουαρίου 2021 και 60,00€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 26 - 28 Φεβρουαρίου 2021. Καλά οι τύποι είναι τραγικοί, πρώτη φορά διαβάζω για δώσεις σε επιστροφή χρημάτων.... είναι για γέλια και για κλάματα. Αυτοί πήραν τα χρήματά σου, κάλυψαν κάποιες ανάγκες τους και τώρα δεν έχουν 124 ευρώ να σου επιστρέψουν που εσύ τα πλήρωσες με την μια και θέλουν να λέγονται επαγγελματίες;; Ε λοιπών χαλάλι και το πεντάευρο της αντικαταβολής από τη στιγμή που υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Πρέπει να αγοράσεις την international έκδοση για να μπορεί να δουλέψει με τα ελληνικά δίκτια. Δες πολλες και χρήσιμες πληροφορείς εδώ. https://www.insomnia.gr/review/hardware/routers/fritzbox-7530-review-r1012/?page=15 1
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Ναι οι τύποι ειναι σίγουρα για γέλια και για κλωτσιές. Ολόκληρη εταιρία (εδώ γελάμε) και δεν εχει να επιστέψει 124 ευρώ και ζηταει να τα δώσει σε 2 δόσεις?. Ούτε φυσικό κατάστημα υπάρχει απ ότι αναφερει η σελίδα του. Εγω ξέρετε τι πιστεύω? Ενας τύπος άνοιξε ένα site (e-shop) από το σπίτι του ούτε αποθήκη εχει ούτε stock εχει. Παίρνει τα χρήματα προκαταβολή τα κρατάει όσο θέλει και όταν του 'ρθει κάνει την παραγγελία στην εταιρία - εισαγωγέα.
Μέλος JoeDer Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Μπορεί να κάνει και drop shipping, υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν έτσι.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 25, Ιανουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, Ο JoeDer έγραψε Μπορεί να κάνει και drop shipping, υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν έτσι. Ναι σωστά ειναι και αυτό. Μέχρι προσφάτως δεν ήξερα τι ειναι και το έμαθα μετά από ψάξιμο στο google. 1
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 15 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Συνεχίζουν τον χαβά τους αυτοί. Πριν λίγο έλαβα την ποιο κάτω απάντηση Προχθές ζήτησαν λογαριασμό iban για να μου επιστέψουν τα χρήματα και σήμερα ανάφεραν ξανά με δόσεις την επιστροφή, κάτι που μου είχαν πει πριν μήνες. Αν δεν είχαμε lockdown και μας επέτρεπαν της μετακινήσεις. ούτε και εγω ξέρω τι θα είχα κάνει. Αγαπητέ Πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξόφληση σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, σας παρακαλούμε να επανεξετάσετε εκ νέου την πρότασή μας για την ρύθμιση της οφειλής μας σε δόσεις. Από την πλευρά μας θα είμαστε σε θέση να σας καταβάλλουμε μία πρώτη δόση 66,42€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 29 - 31 Ιανουαρίου 2021 και 60,00€ των οφειλόμενων σας το χρονικό διάστημα 26 - 28 Φεβρουαρίου 2021. Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση. Με εκτίμηση MustShop Team Ε παρτο λοιπον με δοσεις που προτεινουν ανθρωπε μου, δεν βλεπεις οτι το μαγαζι παει για φουντο, τι περιμενεις να χρεωκοπησουν και να τα χασεις ολα? 1
Μέλος GEORGE M. Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 19 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Το κατάστημα δουλεύει κανονικά ειναι online δεν εχει κλεισει. Εικάζω οτι κρατανε τα χρήματα το κόσμου για να τα τοκίζουν. To katasthma "υπαρχει". Αλλα δεν μπορεις να κανεις καμια παραγγελια
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 26, Ιανουαρίου 2021 Aν αποδεχτώ της 2 δόσεις, κανείς δεν μου εξασφαλίζει οτι θα μπούν όλα. Ποιος μου εγγυάτε ότι θα βάλουν την πρώτη και μετά θα βάλουν και την δεύτερη? Εδω αλλα λένε την μια άλλα την άλλη. Θα περιμείνω τι θα γινει με τον συνήγορο καθώς και την τελική απόφαση από την τράπεζά μου καθώς με έχουν ενημερώσει οτι σε τετοιες περιπτώσεις έχουν δικαιωθεί όλοι. Γιώργο δεν ξέρω από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Εγω δοκίμασα πριν λίγο έβαλα κάτι στο καλάθι για δοκιμή και προχώρησα μέχρι και πριν την πληρωμή κανονικά.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Aν αποδεχτώ της 2 δόσεις, κανείς δεν μου εξασφαλίζει οτι θα μπούν όλα. Ποιος μου εγγυάτε ότι θα βάλουν την πρώτη και μετά θα βάλουν και την δεύτερη? Εδω αλλα λένε την μια άλλα την άλλη. Θα περιμείνω τι θα γινει με τον συνήγορο καθώς και την τελική απόφαση από την τράπεζά μου καθώς με έχουν ενημερώσει οτι σε τετοιες περιπτώσεις έχουν δικαιωθεί όλοι. Γιώργο δεν ξέρω από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Εγω δοκίμασα πριν λίγο έβαλα κάτι στο καλάθι για δοκιμή και προχώρησα μέχρι και πριν την πληρωμή κανονικά. Και τωρα εισαι εξασφαλισμένος οτι θα τα παρεις όλα? Ανέφερα τι θα έκανα εγω αλλά "Ειπα και ελλάλησα" άλλα δεν εχω να προσθέσω. ΥΓ. Σαν ειδικος στους υπολογιστες δωσε μου την γνωμη σου για το ερωτημα που εκανα στο θεμα εδω: Επεξεργάστηκε 27, Ιανουαρίου 2021 από tasos.cz
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 Οπως είπα, υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις από το εν λόγο κατάστημα. 3 από αυτές της είχα συζητήσει στο insomnia.gr προσωπικα σε pm με τα παιδια πριν κλειδώσουν το θέμα εκεί. Σε όλους κάνουν την ίδια τακτική την μια λένε αλλα και την αλλη αλλα. Και σε αυτούς ανέφεραν επιστροφή με δύσεις και κάνεις τους δεν το δέχτηκε. Τα χρήματα μετά 3-5 μήνες τα πήραν και οι 3 πίσω.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 27, Ιανουαρίου 2021 1 ωρα πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Οπως είπα, υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις από το εν λόγο κατάστημα. 3 από αυτές της είχα συζητήσει στο insomnia.gr προσωπικα σε pm με τα παιδια πριν κλειδώσουν το θέμα εκεί. Σε όλους κάνουν την ίδια τακτική την μια λένε αλλα και την αλλη αλλα. Και σε αυτούς ανέφεραν επιστροφή με δύσεις και κάνεις τους δεν το δέχτηκε. Τα χρήματα μετά 3-5 μήνες τα πήραν και οι 3 πίσω. OΚ Δημητρη μακαρι να παρεις τα χρηματα σου πισω. Για το ερωτημα μου με τις μνημες RAM σε λαπτοπ εχεις να προτεινεις καποια βοηθεια? Το ερωτημα ειναι αυτο εδω:
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 30, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 30, Ιανουαρίου 2021 Aπάντηση από την τράπεζα. Έχουμε τρελαθεί εντελώς, 6 μήνες για να εκδώσουν μια απόδειξη συναλλαγής που εγινε με κάρτα. Γι αυτό στην Ελλάδα δεν πάει τίποτα μπροστά. Μια ζωή της χειρότερες υπηρεσίες θα έχουμε. Αν δεν ειχα SSD σκληρό στο pc μου, θα είχα τρέξει πρόγραμμα Recovery και θα ειχα ανακτήσει το αρχείο με την απόδειξη από την πρώτη μέρα. Καλημέρα σας, Το αίτημά σας βρίσκεται σε επεξεργασία. Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης, βάσει ενημέρωσης που λάβαμε από τους αρμοδίους της Δ/νσης Καρτών, 90 μέρες από την 15/01/2021. Ακολουθεί υπερσύνδεση σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλλετε Παράπονο και να διερευνήσει πλέον το ζήτημά σας ο αρμόδιος Τομέας Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας της Τράπεζάς μας.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Εμπλεξες. Ασε κατα μερος την υπερηφανεια και παρτα με δοσεις που προτεινουν αλλοιως θα χασεις τα λεφτα σου
Μέλος ioanis Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 9 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Aπάντηση από την τράπεζα. Έχουμε τρελαθεί εντελώς, 6 μήνες για να εκδώσουν μια απόδειξη συναλλαγής που εγινε με κάρτα. Γι αυτό στην Ελλάδα δεν πάει τίποτα μπροστά. Μια ζωή της χειρότερες υπηρεσίες θα έχουμε. Αν δεν ειχα SSD σκληρό στο pc μου, θα είχα τρέξει πρόγραμμα Recovery και θα ειχα ανακτήσει το αρχείο με την απόδειξη από την πρώτη μέρα. Καλημέρα σας, Το αίτημά σας βρίσκεται σε επεξεργασία. Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης, βάσει ενημέρωσης που λάβαμε από τους αρμοδίους της Δ/νσης Καρτών, 90 μέρες από την 15/01/2021. Ακολουθεί υπερσύνδεση σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλλετε Παράπονο και να διερευνήσει πλέον το ζήτημά σας ο αρμόδιος Τομέας Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας της Τράπεζάς μας. Δημήτρη.....κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρι....πάρτα έστω και με δώσεις....τουλάχιστον δεν θα τα χάσεις όλα.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Αν ανεβασω τα εμαιλ και τα διαβάσετε θα δειτε οτι έχουν αλλαξει γνώμη 5-6 φορες μέχρι τώρα σχετικά με τον τρόπο πληρωμής. Οχι τέτοιους τύπους δεν τους εμπιστεύομαι. Εχω κάνει παράπονα στην τράπεζα και περιμείνω τηλέφωνο.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 31, Ιανουαρίου 2021 ΟΚ τοτε κρατα γερα. Να μας ενημερωσεις πως εληξε το θεμα.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 2, Φεβρουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 2, Φεβρουαρίου 2021 Χωρείς να τους απαντήσω, χθες έβαλαν την πρώτη δάση (66,42) Για να δούμε τι θα γινει με την δεύτερη.
Μέλος tasos.cz Δημοσίευσε 2, Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 2, Φεβρουαρίου 2021 5 ωρες πριν , Ο Δημητρης67 έγραψε Χωρείς να τους απαντήσω, χθες έβαλαν την πρώτη δάση (66,42) Για να δούμε τι θα γινει με την δεύτερη. Αντε πας καλα, θα τα παρεις ολα τα λεφτα σου
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 3, Φεβρουαρίου 2021 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 3, Φεβρουαρίου 2021 Τα χρήματα τα επέστρεψαν σίγουρα όταν έλαβαν την επιστολή από τον συνήγορο του καταναλωτή και οχι επειδή ήθελαν να το κάνουν. Σήμερα έλαβα την παρακάτω επιστολή που κοινοποιήθηκε σε μένα και στο εν λόγο κατάστημα. Οχι αν ήθελαν ας έκαναν διαφορετικά.... Αλλά αναρωτιέμαι για να πράξουν τα αυτονόητα πρέπει να κάποιος να υποστεί όλη αυτή την ταλαιπωρία?
Μέλος ioanis Δημοσίευσε 3, Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 3, Φεβρουαρίου 2021 Και ο Άγιος φοβέρα θέλει ,,,καλά τους έκανες τους αλήτες. Τέλος καλό όλα καλά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα