Μέλος ioanis Δημοσίευσε 1, Απριλίου 2020 Μέλος Αναφορά Share Δημοσίευσε 1, Απριλίου 2020 H απάντηση της Forthnet στο δημοσίευμα του ethnos.gr Με αφορμή το δημοσίευμα του ethnos.gr για τα προβλήματα στο δίκτυο της Forthnet, η εταιρεία απέστειλε την παρακάτω επιστολή: ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ Της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με το διακριτικό τίτλο «Forthnet A.E.», η οποία εδρεύει στο Δήμο Ηρακλείου Κρήτης, στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, περιοχή Βασιλικά Βουτών και εκπροσωπείται νόμιμα ΠΡΟΣ «DIMERA ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΜΟΝ. ΕΠΕ», ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας www.ethnos.gr, η οποία εδρεύει στο Κορωπί ( 2ο χλμ. Λ. Παιανίας - Μαρκοπούλου) και εκπροσωπείται νόμιμα. Με αφορμή το παρακάτω άρθρο που ανέβηκε τη Δευτέρα 30 Μαρτίου στην ιστοσελίδα ethnos.gr ως "Έκτακτη επικαιρότητα" και με τον τίτλο "Έπεσε πανελλαδικό το δίκτυο της Forthnet - Πρόβλημα στο ίντερνετ" σας τονίζουμε ότι αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, παραπληροφόρησε το αναγνωστικό σας κοινό και δημιούργησε πρόβλημα στη φήμη και στο κύρος της εταιρείας μας. Η προσχηματική προσθήκη (αργότερα μέσα στην ημέρα) στον τίτλο του άρθρου της φράσης «Διάψευση της εταιρείας» και μια φράσης στο τέλος του κειμένου (https://www.ethnos.gr/tehnologia/97113_epese-panelladika-diktyo-tisforthnet-diapseysi-tis-etaireias ) δεν αναιρεί το ψευδές του άρθρου και την ανακρίβεια της «είδησης», που παραμένουν αποτυπωμένα και δημόσια προσβάσιμα στο αναγνωστικό κοινό. Όπως γνωρίζετε λόγω της κατάστασης που επικρατεί και στη χώρα μας σε αυτή την κρίσιμη περίοδο της κρίσης του κορωνοϊού, τα δίκτυα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων έχουν υπερφορτωθεί σε διπλάσιο βαθμό του συνήθως αναμενόμενου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Η εταιρεία μας, όπως και όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι καθημερινά καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες προκειμένου να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων για την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση, αλλά και την επικοινωνία και την ψυχαγωγία. Στο δημοσίευμα τονίζεται ότι "Μεγάλα προβλήματα αντιμετώπισαν οι πελάτες της Forthnet καθώς το δίκτυο του παρόχου τηλεφωνίας και ίντερνετ έπεσε για περίπου 30 λεπτά -πανελλαδικά- με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η πρόσβαση στο διαδίκτυο". Κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς υπήρχαν μεμονωμένα τεχνικά προβλήματα ολίγων λεπτών που επηρέαζαν ένα μικρό μέρος των πελατών μας. Ο συντάκτης του άρθρου αντί να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας και το Γραφείο Τύπου, όπως επιτάσσουν οι κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, προτίμησε να γενικεύσει μεμονωμένα περιστατικά, δημιουργώντας στρεβλές εντυπώσεις που πλήττουν την αξιοπιστία της εταιρείας μας. Επειδή το παραπάνω δημοσίευμα είναι ψευδές και δυσφημιστικό για την εταιρεία μας. Επειδή η (μεταγενέστερη) προσθήκη στον τίτλο του άρθρου της φράσης «Διάψευση της εταιρείας» και μια σχετικής φράσης στο τέλος του κειμένου (https://www.ethnos.gr/tehnologia/97113_epese-panelladika-diktyo-tisforthnet-diapseysi-tis-etaireias) δεν αναιρεί τον ψευδή και δυσφημιστικό του χαρακτήρα, καθώς είναι προφανώς προσχηματική και αποσκοπεί μόνον στην αποφυγή της ευθύνης σας για το ψευδές δημοσίευμα. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ Με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μας Διαμαρτυρόμαστε για τη μη νόμιμη, υπαίτια και αντίθετη προς τα χρηστά ήθη συμπεριφορά σας. Σας καλούμε να είστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον όταν αναφέρεστε σε ζητήματα που αφορούν στην εταιρεία μας. Σας δηλώνουμε ότι θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για την προστασία των εννόμων δικαιωμάτων και συμφερόντων της Forthnet A.Ε. https://www.ethnos.gr/tehnologia/97311_h-apantisi-tis-forthnet-sto-dimosieyma-toy-ethnosgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα