Jump to content

Παρέμβαση για το (πολιτικό) telemarketing


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

Παρέμβαση για το (πολιτικό) telemarketing

05/03/2020

tv-master-control.jpeg.cfcbaad406e472a157e3e86d484e49cb.jpeg

Μέτρα για τον περιορισμό των εκπομπών telemarketing που μεταφέρουν και πολιτικό λόγο αναζητεί η κυβέρνηση. Η υφιστάμενη νομοθεσία πάντως επιτρέπει, αν ενεργοποιηθεί το ΕΣΡ, να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί εδώ και χρόνια με τη μετατροπή του telemarketing σε πολιτικό άμβωνα, με πλήθος εσόδων.

Το telemarketing σχετίζεται αποκλειστικά με την προβολή προϊόντων, ενώ αν υπάρχουν πολιτικές ή άλλες αναφορές κατά τη διάρκεια της εκπομπής πρόκειται για παραγωγή προγράμματος, με μέγιστο όριο διαφημίσεων 12 λεπτά την ώρα, χωρίς την προβολή τηλεφωνικών αριθμών και προϊόντων. Όσο συνεχίζεται η υπάρχουσα κατάσταση, δεν αποδίδονται φόροι, ΦΠΑ και ασφαλιστικές εισφορές, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός σε βάρος όσων τηλεοπτικών σταθμών εφαρμόζουν τη νομοθεσία, οι οποίοι έχουν απώλεια εσόδων από την καταχρηστική συμπεριφορά των ανταγωνιστών, υπό την ανοχή της Πολιτείας.

http://www.typologies.gr/paremvasi-gia-to-politiko-telemarketing/

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...