Δορυφορικα Δημοσίευσε 25, Φεβρουαρίου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 25, Φεβρουαρίου 2020 H τωρινή γενιά κονσολών οδεύει προς τη δύση της ζωής της και ήδη σιγά σιγά έρχονται στο προσκήνιο οι αντικαταστάτες τους. Όπως ήδη γνωρίζετε το “next big thing” της Microsoft ακούει στο όνομα Xbox Series X και φυσικά πρόκειται για μια πραγματικά πανίσχυρη κονσόλα, για την οποία όμως μέχρι πρότινος δεν γνωρίζαμε περισσότερα για τις ανεπτυγμένες δυνατότητες της. Ωστόσο, ο Phil Spencer ήρθε να μας διαφωτίσει ακόμη περισσότερο, τονίζοντας ότι το Xbox Series X θα προσφέρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και στη ταχύτητα, αλλά και backwards compatibility με όλα τα προηγούμενα Xbox. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ιθύνων νους της Microsoft, ο διάδοχος του Xbox One θα φέρει έναν customized επεξεργαστή, ο οποίος βασίζεται στον AMD Zen 2. Σε επίπεδο μετρήσεων το «μικρό κτήνος» της Microsoft θα βγάζει 12 teraflops από την GPU του, κάτι που ουσιαστικά μετριέται σε 4 φορές παραπάνω από την ισχύ του Xbox One! Μάλιστα, όπως τόνισε o στόχος είναι τα 120 fps, ενώ το ειδικό variable rate shading πρόκειται να κάνει τη διαφορά, αποτελώντας ένα τεράστιο άλμα στον τομέα των visuals. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια διαφορετική φιλοσοφία, καθώς ουσιαστικά αντί να ξοδεύονται πόροι από την GPU για κάθε μεμονωμένο pixel στην οθόνη, η προτεραιότητα πέφτει σε μια σειρά από ειδικά μεμονωμένα effects ή σε objects που βρίσκονται στο περιβάλλον. Αυτό μεταφράζεται σε πιο σταθερά frame rates και υψηλότερες αναλύσεις, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή μείωση στην ποιότητα της τελικής εικόνας. Επιπλέον, ο Phil Spencer αναφέρθηκε στην δυνατότητα του Xbox Series X να πραγματοποιεί DirectX ray tracing, προσφέροντας αληθοφανείς φωτισμούς, αντανακλάσεις και ρεαλιστικό real-time ήχο. Επιπλέον, τα loading times θα είναι μειωμένα εξαιτίας του SSD δίσκου, ενώ η επιλογή “Quick Resume” θα δίνει τη δυνατότητα να ξεκινάει ένα game ακριβώς από το σημείο που σταμάτησε on-the-fly και χωρίς να περιμένει ένας gamer να φορτώσει. Παράλληλα, ο Spencer αναφέρθηκε στην λειτουργία Dynamic Latency Input (DLI), μια λειτουργία που θα αναλαμβάνει τον καλύτερο συγχρονισμό ανάμεσα στα διάφορα περιφερειακά και στην κονσόλα της Microsoft. Και οι ευχάριστες εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ, καθώς η αμερικανική εταιρεία συνεργάζεται με το HDMI forum και κατασκευαστές τηλεοράσεων για να προσφέρουν Auto Low Latency Mode (ALLM) και Variable Refresh Rate (VRR), με το πρώτο feature να προσφέρει σούπερ χαμηλό latency, ενώ το δεύτερο να βοηθάει στον συγχρονισμό ανάμεσα στο refresh rate της οθόνης και στο frame rate του παιχνιδιού, διατηρώντας μια απόλυτα smooth εμπειρία χωρίς ενοχλητικό tearing. Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι το Xbox Series X θα είναι πανίσχυρο, για αυτό και αναμένουμε πως και πως τη σύγκρουση με το PlayStation 5 σε επίπεδο tech specs! The post Xbox Series X: Η Microsoft μας διαφωτίζει για τα specs του και είναι… πανίσχυρο! appeared first on Digital Life!. Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα