Jump to content

Recommended Posts

Δημοσίευσε

Οι ολοένα αυξανόμενες εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να προσπαθούν συνεχώς να προσαρμοστούν στις συνεχόμενες τεχνολογικές αλλαγές προκειμένου να έχουν καλύτερη λειτουργία και αποδοτικότητα. Ο λεγόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός παρατηρείται όλο και πιο συχνά στο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ωστόσο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί για την εφαρμογή του υπολογιστές, ενώ το κόστος του ενδέχεται να είναι αρκετά υψηλό. Παρόλο που στο παρελθόν ο όρος αυτός συνδεόταν με επακόλουθες ριζικές αλλαγές, πλέον φαίνεται να έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Σύμφωνα με τον Ian Cohen, επικεφαλής στον τομέα προιόντων και τεχνολογίας της εταιρείας μεταφορών Addison Lee Group, ο ψηφιακός μετασχηματισμός εξελίσσεται σε έναν όλο και πιο άχρηστο όρο, τον οποίο χρησιμοποιούν οι αναλυτές και οι σύμβουλοι για να περιγράψουν σχεδόν οτιδήποτε σκέφτεται ότι μια εταιρεία κάνει ή πρέπει να κάνει με υπάρχουσες ή αναδυόμενες τεχνολογίες.Addison Lee Group Ian Cohen για επιχειρήσεις

Τόσο οι καταναλωτές όσο και οι εργαζόμενοι απογοητεύονται όλο και περισσότερο από την υπερβολική χρήση της τεχνολογίας καθώς και από τις υπερβολικές υποσχέσεις της ότι κάθε φορά θα φέρνει καλύτερα αποτελέσματα. Πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να κάνουν το λάθος να αγοράζουν τεχνολογία χωρίς να γνωρίζουν πραγματικά ποια είναι η πρόκληση που προσπαθούν να επιλύσουν, επειδή ανησυχούν μήπως διαταραχτεί η λειτουργία τους.

Σύμφωνα με την Frost & Sullivan, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας από τους βασικότερους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις τείνουν να αντικαταθιστούν τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν σήμερα. Η Cloud Industry Forum (CIF) αναφέρει ότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που οι οργανώσεις άρχισαν να αγκαλιάζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Παράλληλα, η CIF επισημαίνει ότι η ανάπτυξη είναι αργή και ελλιπής. Ενδεικτικά, μόνο το ένα τέταρτο, δηλαδή περίπου το 28% των επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου έχει τώρα μια πλήρως διαμορφωμένη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ο αριθμός αυτός είναι αρκετά χαμηλός, ακόμη και αν ο ψηφιακός μετασχηματισμός εξελίσσεται συνεχώς. Σημειώνεται έλλειψη πόρων, δεξιοτήτων και προϋπολογισμού, καθώς οι μεγαλύτερες προκλήσεις εμποδίζουν την περαιτέρω ψηφιοποίηση. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα σαφές γιατί οι επιχειρήσεις ακολουθούν μια στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί συχνά αυτοσκοπό και όχι οδό προς έναν καθορισμένο επιχειρηματικό στόχο. Με άλλα λόγια, πολλά στελέχη εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης της απειλής διαταραχής που ενδέχεται να προκύψει, ενώ στην ουσία ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα μέσο για να φτάσουν εκεί. Ακόμη χειρότερα, τα έργα ψηφιακών μετασχηματισμών έχουν κατηγορηθεί για την αύξηση των διακοπών των συστημάτων, καθώς δημιουργούν προβλήματα στην υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή των οργανισμών.

Ο Cohen αναφέρει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων πρέπει να σταματήσουν να μπουν στη διαφημιστική εκστρατεία. Ακόμη πρέπει να επικεντρωθούν στον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα μπορούσε να αλλάξει τις επιχειρήσεις τους προς το καλύτερο, αντί να ασχολούνται απλώς με τις τεχνολογίες που θα έπρεπε να αγοράσουν οι επιχειρήσεις τους. Οι επιχειρήσεις πρέπει να ξεκινήσουν το πρόγραμμα αλλαγών τους λαμβάνοντας υπόψη τί θέλουν να συμβεί στο τέλος της κάθε αλλαγής. Σίγουρα, κάποιες επιχειρήσεις μπορεί να θέλουν να μετασχηματίζουν κάποιες διαδικασίες ή ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται με τους πελάτες τους απομακρύνοντας όσα θεωρούν περιττά ή και ξεπερασμένα. Όμως ούτε αυτό είναι μετασχηματισμός μιας επιχείρησης. Αυτό το πρόγραμμα αλλαγής περιλαμβάνει τη χρήση ψηφιακών συστημάτων και υπηρεσιών, όπως cloud, αναλυτικών στοιχείων, τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και άλλων, για την επίτευξη σαφών επιχειρηματικών στόχων, κάτι που συνήθως σημαίνει ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών, βελτίωση των εσόδων και ικανοποίηση των μετόχων.

Στη δική του επιχείρηση, ο Cohen έχει πλέον την ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες προϊόντων και τεχνολογίας, προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλα τα πράγματα που κάνει η επιχείρησή του συνδέονται άμεσα με τη δημιουργία καλύτερων εμπειριών για τους πελάτες. Σκοπός του Cohen είναι να χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να προσφέρει υπηρεσίες στους πελάτες, είτε πρόκειται για επιβάτες, είτε για κρατήσεις, είτε για οδηγούς της επιχείρησης. Τα έργα μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση τεχνολογίας για την αυτοματοποίηση της κατανομής και της αποστολής αυτοκινήτων ή την ανάπτυξη υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, αλλά η τεχνολογία είναι απλά ένας αγωγός για να βοηθήσει την επιχείρηση να αναπτύξει προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες της.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 65% των Ευρωπαίων CEO υπόκεινται σε σημαντική πίεση για την επίτευξη αποτελεσμάτων από τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Επιπλέον, μόνο το 20% των Ευρωπαϊκών οργανώσεων πιστεύουν ότι προσφέρουν συνεπείς και καλές εμπειρίες στους πελάτες και μόνο το 23% αυτών έχουν έξυπνες διαδικασίες που λειτουργούν και αποδίδουν.

Σύμφωνα με τον Νeil Ward-Dutton, ο μετασχηματισμός στην ψηφιακή εποχή είναι καθοδηγούμενος από την τεχνολογία, αλλά χρειάζεται και η βοήθεια των ανθρώπων, δεν μπορούν να αφορούν όλα μόνο την τεχνολογία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πρέπει να καθοδηγείται από ένα σαφές επιχειρησιακό όραμα, γιατί μόνο τότε η οργάνωση θα μπορέσει πραγματικά να βγει κερδισμένη από την αλλαγή. Επίσης, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι έναν όρο όπως είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά ο κάθε άνθρωπος.Νeil Ward-Dutton για επιχειρήσεις

Η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αλλάξουν οι επιχειρήσεις προς το καλύτερο, αλλά δεν πρέπει απλώς να γίνονται υποθέσεις σχετικά με το τί θα συμβεί. Η σωστή και ψηφιακή αλλαγή απαιτεί σαφείς στόχους, ισχυρές ενέργειες και στη συνέχεια την εφαρμογή των υφιστάμενων και αναδυόμενων τεχνολογιών. Και ενώ η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού μπορεί να καταστραφεί, αξίζει να αναφερθεί τί είναι για τον Cohen ο ψηφιακός μετασχηματισμός: Υπάρχει μια βιομηχανική και πολιτισμική επανάσταση που βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά πρόκειται για τη φύση των “συνδεδεμένων πάντων”, της προκύπτουσας αφθονίας των δεδομένων και της νοημοσύνης – τεχνητής ή άλλης – που εφαρμόζεται στα δεδομένα για κοινωνικό και εμπορικό όφελος. τότε θα μιλούσαμε πραγματικά για ένα μετασχηματισμό.

Let's block ads! (Why?)

Πηγή Είδησης

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...