Δορυφορικα Δημοσίευσε 19, Φεβρουαρίου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 19, Φεβρουαρίου 2020 H CryEngine είναι γνωστό ότι παράγει απίθανα state-of-the art γραφικά και σίγουρα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που για να τρέξει ικανοποιητικά ένα CryEngine-powered game χρειάζονται μπόλικη δύναμη από την εκάστοτε πλατφόρμα (είτε είναι PC, είτε είναι κονσόλα). Και όμως η μηχανή της CryTek φαίνεται ότι μπορεί να γίνει optimized και σε συστήματα, τα οποία «θεωρητικά» δεν φημίζονται και ιδιαίτερα για την ισχύ τους. Ένα από αυτά είναι και το Switch, το οποίο μπορεί ναι μεν να είναι σούπερ πετυχημένο σε εμπορικό επίπεδο, ωστόσο εάν συγκριθεί με το PlayStation 4 ή το Xbox One, τότε σίγουρα δεν μπορεί να φτάσει τις επιδόσεις στο hardware των προαναφερθέντων συστημάτων. Ωστόσο, εάν οι game developers έχουν όρεξη για πειραματισμό, τότε το αποτέλεσμα μπορεί και να εκπλήξει ευχάριστα. Αυτό συνέβη και με την περίπτωση του free-to-play game Warface, όπου η Switch version του δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από την έκδοση στις μεγαλύτερες κονσόλες, ενώ σε αυτό προσθέστε το HD Rumble και το gyroscopic aiming. Αν και έχουν γίνει μια σειρά από θυσίες, έτσι ώστε η CryEngine να μπορέσει να «χωρέσει» στο Switch (για παράδειγμα τo frame rate δεν ξεφεύγει από τα 30 frames per second), ωστόσο το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και αποδεικνύει πως εάν οι developers το θέλουν πραγματικά μπορούν να κάνουν ακόμη και την πιο βαριά engine optimized σε ένα σύστημα που είναι θεωρητικά ανίσχυρο σε επίπεδο hardware. The post Κι όμως η CryEngine του Warface κατάφερε να «χωρέσει» στο Switch! appeared first on Digital Life!. Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα