Super Συντονιστής WebMaster Δημοσίευσε 4, Φεβρουαρίου 2020 Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 4, Φεβρουαρίου 2020 Η GlobalData πιστοποιεί την ανοδική πορεία που σημειώνει το πεδίο του Virtual Reality, τόσο αναφορικά με το hardware όσο και το software. H Τεχνητή Νοημοσύνη φαίνεται πως έρχεται να λειτουργήσει συνδυαστικά με τις τάσεις του Virtual Reality δημιουργώντας ολοένα και περισσότερες ενδιαφέρουσες προοπτικές. Ένας τομέας στον οποίο εκτιμάται ότι θα σημειωθούν εξελίξεις είναι εκείνος της δημιουργίας επεξεργαστών για κράνη και άλλα αντικείμενα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Η Intel, η ARM και η Qualcomm εκτιμάται ότι θα έχουν ισχυρή παρουσία σε αυτό τον τομέα. Ο εμπλουτισμός ενός περιβάλλοντος εμβύθισης σχετίζεται με την αυξανόμενη παρουσία της Τεχνητής Νοημοσύνης, με το Facebook και την LG να έχουν παρουσιάσει ήδη αντίστοιχες προτάσεις που ενισχύουν την Virtual εμπειρία σε συνδυασμό με την καλύτερη παρουσίαση περιεχομένου. Η Baidu και η Tencent από την Κίνα φιλοδοξούν να ενσωματώσουν στοιχεία Τεχνητής Νοημοσύνης και Virtual Reality σε εφαρμογές για κινητά και video games. Το πεδίο των εφαρμογών με VR είναι ένα στοιχείο που φαίνεται ότι προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Steam και άλλες πηγές. Η φωνή είναι ένας παράγοντας που αναμένεται να έρθει να προστεθεί στις VR εφαρμογές, αφού ήδη το Facebook έχει ανακοινώσει ότι θα ενσωματώσει έναν νέο ψηφιακό βοηθό ικανό να δεχτεί φωνητικές εντολές σε όλες τις συσκευές της Oculus. Σε τροχιά ανάπτυξης εκτιμάται ότι θα είναι και το πεδίο των υπηρεσιών cloud που συνδέονται με το Virtual Reality, αφού τα δεδομένα που παράγονται από το πεδίο της εικονικής πραγματικότητας είναι ολοένα και περισσότερα, στοιχείο που δείχνει την ανάγκη για εξειδικευμένες υπηρεσίες. Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η επικείμενη άνοδος του 5G, η οποία είναι ένα στοιχείο που θα δώσει επιπρόσθετα στοιχεία συνδεσιμότητας στο VR. Ένα ζήτημα που πρέπει να λυθεί εδώ είναι εκείνο της χρονοκαθυστέρησης του 5G σε σχέση με τις ανάγκες του VR. Πάντως, οι ειδικοί συμφωνούν στην πλειοψηφία τους ότι η επόμενη ημέρα του Virtual Reality θα προσφέρει αρκετή ανεξαρτησία στις κινήσεις του κάθε χρήστη, με συσκευές που δεν θα πρέπει να είναι συνδεδεμένες με καλώδια, περιορίζοντας έτσι σε σημαντικό βαθμό την ευελιξία κίνησης. The post Οι κυρίαρχες τάσεις στο πεδίο του Virtual Reality το 2020 appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα