Jump to content

Στροφή τηλεθέασης στα «άλλα κανάλια» της Nielsen


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

Στροφή τηλεθέασης στα «άλλα κανάλια» της Nielsen

nielsen.thumb.jpg.b96f2d8f96f0a0ec4a7907c65f95bce9.jpg

Ενδιαφέρουσες καλοκαιρινές μετατοπίσεις τηλεθέασης είχαμε στη μέτρηση της Nielsen την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου. Η κατηγορία «άλλα κανάλια», στην οποία περιλαμβάνονται τα περιφερειακά και η συνδρομητική τηλεόραση, αύξησε το μερίδιό της στο 28,4%, ενώ τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας είχαν 60,9%, σχεδόν εννιά μονάδες κάτω από τη συνήθη εβδομαδιαία τηλεθέασή τους.

Αύξηση στο 10,9% κατέγραψε και η συνολική θεαματικότητα της ΕΡΤ. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Alpha με 12,4%, ενώ Mega και ΣΚΑΪ ισοβάθμησαν στη δεύτερη με ποσοστό 10,5%. Ο ΑΝΤ1 είχε 10,4%, ενώ το Star έπεσε στο 8,6%. Άνοδο είχε το Open, στο 6,1% αλλά και το Μακεδονία TV, που έφτασε στο 2,4%. Η ΕΡΤ1 εμφάνισε άνοδο στο 6,2%, το ίδιο και η ΕΡΤ2 στο 2,5%, ενώ η ΕΡΤ3 είχε 2,2%. Σε επίπεδο ομίλων, ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV πήραν το 12,8% και Alpha – Star το 21%.

www.typologies.gr

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...