Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 Ίσως θυμάστε παλιά που είχα μια περιπέτεια με την τηλεφωνική μου γραμμή. Είχα αναγκαστεί τότε να πάω Cosmote ώστε να μου διορθώσουν το πρόβλημα. Η βλάβη λοιπών διορθώθηκε και λόγο που είχα χαμηλό συγχρονισμό (με το ζόρι 20mbps) σε 50αρα vdsl γραμμή, σε σχέση με την vodafone που έφτανα τα 35, φεύγω από Cosmote και επιστρέφω ξανά vodafone. Εκδόθηκε τότε ένας τελικός λογαριασμός από Cosmote με το ποσό των 154 ευρώ που περιλάμβανε και την ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Τώρα τι έγινε λόγο που τα συστήματα στην Cosmote είναι να μην πω τώρα τι........ Πάω μετα από μερικές ημέρες να πληρώσω το ποσό αυτό στον Γερμανό μια και κατάστημα Cosmote εδώ στην περιοχή μου δεν υπάρχει. Α λέει δεν μπορείτε γιατί το νούμερο δεν είναι ενεργό. Πάτε σε μια τράπεζα η μέσω e-baking. Προσπαθώ μέσω e-baking αλλά μου έβγαζε λάθος κωδικό πληρωμής, το δοκίμασα 10 φορές και έβαζα τον σωστό. Πάω ξανά Γερμανό τους το λέω, καλέστε το 13888 και θα σας πούν από εκεί. Αμ δε...... Έχουν κάνει αλλαγές στο σύστημα, έχουν βάλει αυτοματοποιημένο και για να σε συνδέσει πρέπει υποχρεωτικά να βάλεις το τηλεφωνικό νούμερο . Εγω το έβαζα αλλά μου απαντούσε ότι δεν είναι σωστό και λογικά αφού είχα φύγει από cosmote.Φυσικα ούτε από την φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site τους μου απάντησαν ποτέ. Πως λοιπών θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί τους ώστε να λύσω το θέμα με τον κωδικό? Το πράγμα το αφήνω έτσι. Περνάει ο καιρός και πριν από μερικές ημέρες λαμβάνω επιστολή από ενα δικηγορικό γραφείο από Αθήνα της Cosmote. Αναφέρει ότι αν μέσα σε 5 ημέρες δεν πληρώσω το ποσό, θα επιβαρυνθώ με έξοδα δικαστηρίου, τόκους και διάφορα άλλα. Ευτυχώς υπήρχε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και λέω κάτσε να πάρω να δούμε. Ευτυχώς έπεσα σε μια εξυπηρετική κοπέλα, της ανάφερα το πρόβλημα με τον κωδικό και ότι αυτός ήταν ο λόγος που δεν είχα κάνει την πληρωμή. Από τα πολλά που συζητούσαμε λοιπών μαθαίνω τα εξής. Εκείνο το διάστημα η Cosmote άλλαξε των κωδικό πελάτη (που κακώς ειναι και ο κωδικός πληρωμής) σε όλους και από 9 ψηφία που ήταν, σε 20. Άρα λογικό λέει να σας έβγαζε λάθος ο παλιός. Ωραία λέω και εγώ πως θα έπρεπε να το γνωρίζω αυτό αφού δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί τους με κανένα τρόπο??? Εχετε δίκιο μου απαντάει. Η λύση που μου πρότεινε ήταν να δοκιμάσω σε άλλη τράπεζα μέσω e-baking μήπως και δέχεται τον παλιό κωδικό και να την καλέσω ξανά. Τελικά παρακάλεσα το παλιό αφεντικό μου λόγο που είναι επαγγελματίας και έχει σε διάφορες τράπεζες λογαριασμούς, και τελικά μια τράπεζα δέχτηκε τον κωδικό και έγινε η πληρωμή κανονικά. Την επόμενη ημέρα την καλώ ξανά να της πω ότι τελικά έγινε η πληρωμή για να λήξει το θέμα.. Και όλα αυτά για το τεράστιο ποσό οφειλής των 154 ευρώ.....
Μέλος ioanis Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Τώρα είσαι σίγουρος ότι ξεμπέρδεψες με αυτούς ή θα σου έρθει και κανένας άλλος ξεχασμένος λογαριασμός και να σε κάνουν να ξανατρέχεις πάλι ; Επεξεργάστηκε 4, Μαρτίου 2022 από ioanis
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 4, Μαρτίου 2022 Είμαι γιατί δεν υπάρχει άλλος λογαριασμός. Εφυγα πριν κλείσω μήνα από cosmote.
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα