Kalos Δημοσίευσε 11, Αυγούστου 2021 Δημοσίευσε 11, Αυγούστου 2021 Ένας αριθμός πωλητών-καταστημάτων στο marketplace της Amazon εντοπίζοντας πελάτες που αφήνουν κακές κριτικές, τους παρακαλούν να αφαιρέσουν τις δημοσιεύσεις τους, προσφέροντάς τους αρκετές φορές επιστροφές χρημάτων που ξεπερνούν την αρχική αξία του προϊόντος, όπως αναφέρει το Wall Street Journal. Η δημοσιογράφος Nicole Nguyen ήρθε σε επαφή με μία πελάτισσα της Amazon, την Catherine Scott, η οποία αγόρασε […] Πατήστε εδώ Amazon – Καταστήματα παρακαλούν τους πελάτες για να μην αφήνουν αρνητικές κριτικές για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο. - TechWar.gr View the full article
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα