Jump to content

ΕΡΤ: Στον «πάγο» οι συμφωνίες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του επόμενου πρωταθλήματος


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

5c39e7552ee51e03cbb9222a2e37845f_XL.thumb.jpg.450e9042020c35a265852bf7140108e4.jpg

ΕΡΤ: Στον «πάγο» οι συμφωνίες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του επόμενου πρωταθλήματος

 

 

Στον «πάγο» βάζει η ΕΡΤ τις συμφωνίες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του επόμενου πρωταθλήματος διαμηνύοντας στους ενδιαφερόμενους ότι δεν θα υπάρξει καμία συμφωνία μέχρι τις 30 Ιουλίου λόγω της προεκλογικής περιόδου.

Όπως αναφέρει το protothema.gr: “Μέχρι στιγμής «άστεγοι» τηλεοπτικά είναι τρεις ομάδες, ο ΠΑΟΚ, ο ΟΦΗ και ο Ολυμπιακός Βόλου ενώ «στον αέρα» είναι και τα τηλεοπτικά δικαιώματα για την Superleague 2, το νέο πρωτάθλημα που εξήγειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης, και τη Football League.

Την Παρασκευή εξηγήσεις για την τακτική των διαπραγματεύσεων της ΕΡΤ, στις οποίες κατά πληροφορίες είχε προταθεί ένα ποσό της τάξης των 8 εκατ. ευρώ στον ΠΑΟΚ, είχε ζητήσει ο Ολυμπιακός με επιστολή του στην οποία ζητούσε να μάθει με ποια κριτήρια η ΕΡΤ διαπραγματεύεται με άλλες ποδοσφαιρικές ομάδες προσφέροντας μάλιστα πολύ μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο για τρία χρόνια, αγνοώντας τους «ερυθρόλευκους» αν και ο Ολυμπιακός «είναι η πλέον λαοφιλής ομάδα και διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπορική αξία και δυναμική στην εγχώρια τηλεοπτική αγορά».

Μέχρι στιγμής «άστεγοι» τηλεοπτικά είναι τρεις ομάδες, ο ΠΑΟΚ, ο ΟΦΗ και ο Ολυμπιακός Βόλου ενώ «στον αέρα» είναι και τα τηλεοπτικά δικαιώματα για την Superleague 2, το νέο πρωτάθλημα που εξήγγειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης, και τη Football League.

Την Παρασκευή εξηγήσεις για την τακτική των διαπραγματεύσεων της ΕΡΤ, στις οποίες κατά πληροφορίες είχε προταθεί ένα ποσό της τάξης των 8 εκατ. ευρώ στον ΠΑΟΚ, είχε ζητήσει ο Ολυμπιακός με επιστολή του στην οποία ζητούσε να μάθει με ποια κριτήρια η ΕΡΤ διαπραγματεύεται με άλλες ποδοσφαιρικές ομάδες προσφέροντας μάλιστα πολύ μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο για τρία χρόνια, αγνοώντας τους «ερυθρόλευκους» αν και ο Ολυμπιακός «είναι η πλέον λαοφιλής ομάδα και διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπορική αξία και δυναμική στην εγχώρια τηλεοπτική αγορά»”.

https://www.pressaris.gr/

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...