Jump to content

«SΟS» εκπέμπουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

radiofono.thumb.jpg.bc0e9062143b18561dcaa4461a0adfea.jpg

«SΟS» εκπέμπουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί

30/05/2019

 

Απορρίφθηκε η πρόταση για την επιδότηση της διαφήμισης

 

 

Την επιδότηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο πρότεινε η ΕΙΙΡΑ, για να διασωθεί ο κλάδος, κατά το πρότυπο της Ιταλίας, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε η στήλη. Το «Π» παρουσιάζει τα στοιχεία της πρότασης.

Βασικό χαρακτηριστικό είναι η έκπτωση των εσόδων από δαπάνες διαφήμισης και χορηγιών σε νομίμως λειτουργούντες ραδιοφωνικούς σταθμούς για την επιπλέον διαφήμιση, με χρονιά βάσης το 2018. Η πρόταση προβλέπει επιδότηση για την επιπλέον διαφήμιση προσαυξημένη κατά 100% για τα έτη 2019 έως 2020 και για τα 2021 έως 2023 προσαυξημένη κατά ποσοστό 75%, συγκριτικά πάντα με το 2018.

Η προτεινόμενη ρύθμιση θα οδηγήσει στη «διάσωση πολλών μικρών επιχειρήσεων και συνακόλουθη διασφάλιση (ακόμα και αύξηση) των θέσεων εργασίας», στην «αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης των μικρομεσαίων κυρίως επιχειρήσεων, με συνακόλουθη αύξηση της κατανάλωσης και ευεργετική επίδραση στους οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες της χώρας», ενώ εκτιμάται πως θα υπάρξουν και δημοσιονομικά οφέλη. Τα έσοδα των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων της χώρας για το 2018 ανέρχονται σε περίπου 30 εκατ. ευρώ.

Η εκτίμηση της ΕΙΙΡΑ είναι πως από τη ρύθμιση θα υπάρξει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης κατά 10% το 2019, κατά 5% το 2020 και το 2021 και κατά 2% το 2022 και το 2023. Στην πραγματικότητα, από την πρόταση αυτή ωφελείται ο διαφημιζόμενος, ο οποίος θα μπορεί να πραγματοποιήσει φθηνότερη διαφημιστική δαπάνη (και) στο ραδιόφωνο.

Πηγή Τυπολογίες

Επιμέλεια : ioanis

 

Link to comment
Share on other sites

  • Μέλος

Απορρίφθηκε η πρόταση για την επιδότηση της διαφήμισης στους ραδιοφωνικούς σταθμούς

Αναδημοσίευση από typologies.gr

 

Την επιδότηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο πρότεινε η ΕΙΙΡΑ, για να διασωθεί ο κλάδος, κατά το πρότυπο της Ιταλίας, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε η στήλη. Το «Π» παρουσιάζει τα στοιχεία της πρότασης. Βασικό χαρακτηριστικό είναι η έκπτωση των εσόδων από δαπάνες διαφήμισης και χορηγιών σε νομίμως...

Την επιδότηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο πρότεινε η ΕΙΙΡΑ, για να διασωθεί ο κλάδος, κατά το πρότυπο της Ιταλίας, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε η στήλη. Το «Π» παρουσιάζει τα στοιχεία της πρότασης.

Βασικό χαρακτηριστικό είναι η έκπτωση των εσόδων από δαπάνες διαφήμισης και χορηγιών σε νομίμως λειτουργούντες ραδιοφωνικούς σταθμούς για την επιπλέον διαφήμιση, με χρονιά βάσης το 2018. Η πρόταση προβλέπει επιδότηση για την επιπλέον διαφήμιση προσαυξημένη κατά 100% για τα έτη 2019 έως 2020 και για τα 2021 έως 2023 προσαυξημένη κατά ποσοστό 75%, συγκριτικά πάντα με το 2018.

Η προτεινόμενη ρύθμιση θα οδηγήσει στη «διάσωση πολλών μικρών επιχειρήσεων και συνακόλουθη διασφάλιση (ακόμα και αύξηση) των θέσεων εργασίας», στην «αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης των μικρομεσαίων κυρίως επιχειρήσεων, με συνακόλουθη αύξηση της κατανάλωσης και ευεργετική επίδραση στους οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες της χώρας», ενώ εκτιμάται πως θα υπάρξουν και δημοσιονομικά οφέλη. Τα έσοδα των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων της χώρας για το 2018 ανέρχονται σε περίπου 30 εκατ. ευρώ.

Η εκτίμηση της ΕΙΙΡΑ είναι πως από τη ρύθμιση θα υπάρξει αύξηση διαφημιστικής δαπάνης κατά 10% το 2019, κατά 5% το 2020 και το 2021 και κατά 2% το 2022 και το 2023. Στην πραγματικότητα, από την πρόταση αυτή ωφελείται ο διαφημιζόμενος, ο οποίος θα μπορεί να πραγματοποιήσει φθηνότερη διαφημιστική δαπάνη (και) στο ραδιόφωνο.

http://www.typologies.gr/

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...