Μέλος ioanis Δημοσίευσε 20, Μαΐου 2019 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 20, Μαΐου 2019 Συντριβή αεροπλάνου ανάγκασε τους κατασκευαστές των πρώτων αεροσκαφών στην αντικατάσταση των παραθύρων καμπίνας επιβατών με αντίστοιχα σχήματος οβάλ Οι τρύπες που έχουν στρογγυλεμένες άκρες έχουν πιο δυνατή δομή και δεν σπάνε εύκολα. Επίσης, δεν κάνουν ρωγμές αν ασκηθεί έντονη πίεση επάνω τους. Φανταστείτε ότι κάνουμε μία τρύπα στην γωνία ενός γυαλιού, αλλά το γυαλί μας στη γωνία του, δεν σχηματίζει γωνία 90 μοιρών, αλλά κάνει καμπύλη. Σε μια καμπίνα αεροπλάνου, αν ένα παράθυρο ραγίσει, θα δημιουργήσει έκρηξη λόγω της αποσυμπίεσης! Η σοβαρότητα αυτού του προβλήματος έγινε αντιληπτή για πρώτη φορά, όταν το πρώτο εμπορικό αεροσκάφος, το De Havilland Comet της Βρετανίας, συνετρίβει 3 φορές από τη μέρα που βγήκε στην κυκλοφορία, το 1952! Ο λόγος και στις 3 περιπτώσεις ήταν η αλλοίωση των μετάλλων. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αλλοίωσης, που άγγιζε το 70%, προήλθε από τις γωνίες των μεγάλων παραλληλόγραμμων παραθύρων του. http://www.onespecialprice.gr
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα