Jump to content

Μια άλλη, εντελώς αφορολόγητη αγορά στα media!


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

Αποκάλυψη: Αθέμιτος ανταγωνισμός και ετήσιος τζίρος 300 εκατ. ευρώ σε Internet-TV

08/07/2020

Μια άλλη, εντελώς αφορολόγητη αγορά στα media!

gafa_logos.thumb.png.3494d1cf4c947b848aabaf89c46d894e.png

 

Μια αγορά που φτάνει τα 300 εκατ. ευρώ ετησίως συγκροτούν οι πολυεθνικές ψηφιακές πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα. Τα χρήματα αυτά γίνονται συνάλλαγμα και φεύγουν από τη χώρα, δίχως να αποδίδονται φόροι και εισφορές στο Ελληνικό Δημόσιο, σε αντίθεση με το σύνολο των υπολοίπων επιχειρήσεων της χώρας. Πρόκειται για ένα τεράστιο ψηφιακό σκάνδαλο, για το οποίο δεν γίνεται λόγος στην Ελλάδα.

Τα στοιχεία που παρουσιάζουν σήμερα, κατά αποκλειστικότητα, οι «Τυπολογίες» αποκαλύπτουν το καθεστώς άνισου και αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει δημιουργηθεί σε βάρος των παραδοσιακών εκδοτών του Τύπου και του κλάδου της τηλεόρασης στην Ελλάδα. Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι οι συναρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης δεν ενεργοποιούνται για να συγκεντρώσουν φόρους από τη δραστηριότητα των ψηφιακών πολυεθνικών στην Ελλάδα.

Ο τομέας του Digital Publishing εμφανίζει εντυπωσιακή αύξηση. Στο σκέλος Business To Business o ετήσιος τζίρος ανέρχεται σε 170 εκατ. ευρώ  από τις καμπάνιες που ανατίθενται από τις επιχειρήσεις σε φορείς όπως το YouTube, το Facebook κ.ά. Ο τζίρος της δραστηριότητας Business To Consumer εκτιμάται στα  80 – 110 εκατ. ευρώ  τον χρόνο και περιλαμβάνει τη διαφήμιση που κάνουν οι μικροί στις ίδιες επιχειρήσεις.

Netflix-Logo_-Black-.thumb.jpg.b9248a0d3131179f9594110e9ff354cd.jpg

Ταυτόχρονα, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς το Netflix στην Ελλάδα. Την περασμένη Κυριακή γράφαμε πως περίπου το 25% της τηλεθέασης έχει μετακινηθεί στα άλλα κανάλια, δηλαδή στα περιφερειακά και στη συνδρομητική τηλεόραση, το Netflix, την Cosmote TV και τη Nova. Εκτιμάται πως στην περίοδο της πανδημίας το Netflix πλησίασε τους 200.000 συνδρομητές με 680.000 κωδικούς χρηστών. Κάθε συνδρομή στο Netflix μπορεί να φτάσει μέχρι και τους τέσσερις κωδικούς, με αυξανόμενη χρέωση. Ο τζίρος του Netflix στην Ελλάδα εκτιμάται σε  25 εκατ. ευρώ ετησίως.

Οι τρεις αυτοί τομείς της ψηφιακής δραστηριότητας υπερβαίνουν τα 300 εκατ. ευρώ, την ίδια ώρα που η διαφημιστική αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης μετά βίας φτάνει τα 280 εκατ. ευρώ. Είναι μια νέα, παράλληλη, εντελώς αφορολόγητη αγορά, στην οποία δεν γίνεται καμιά παρέμβαση, δεν υπακούει σε κανόνες και δεν δίνει λογαριασμό.http://www.typologies.gr/apokalypsi-athemitos-antagonismos-kai-etisios-tziros-300-ekat-eyro-se-internet-tv/

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...