Δορυφορικα Δημοσίευσε 4, Ιουλίου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 4, Ιουλίου 2020 Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί συνήθως για τις επιχειρήσεις ένα μέσο για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους και να απαλλαγούν από μεθόδους που μπορεί να θεωρηθούν ξεπερασμένες ή αναποτελεσματικές. Ωστόσο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν στέφεται πάντοτε από επιτυχία. Ο συνηθέστερος αντίκτυπος που έχει ένας αποτυχημένος ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η δημιουργία του φόβου ότι θα αποτύχουν και μελλοντικές παρόμοιες απόπειρες. Ένας άλλος σοβαρός αντίκτυπος είναι το ενδεχόμενο κλεισίματος ενός τμήματος, το οποίο σημειώθηκε σε πάνω από το ένα τέταρτο όσον των εκτελεστών που βιώσει μια τέτοια αποτυχία.Μέσα στις πιθανές συνέπειες που μπορεί να επιφέρει ένας αποτυχημένος ψηφιακός μετασχηματισμός, είναι η απώλεια πελατών και μεριδίου αγοράς, οι οικονομικές απώλειες και οι απολύσεις – παραιτήσεις του προσωπικού, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας παροχής λογισμικού για επιχειρήσεις IFS. Συγκεκριμένα, η IFS ανέφερε πως όταν αποτυγχάνουν τα προγράμματα IT, τα διευθυντικά στελέχη αποδεκατίζονται σε σημαντικό βαθμό. Επιπλέον, οι συνέπειες γίνονται πολλές φορές αισθητές μακροπρόθεσμα. Ειδικότερα, η έρευνα επισημαίνει πως σχεδόν οι μισές εταιρείες χρειάστηκαν 1-2 χρόνια για να ανακάμψουν μετά από αποτυχία ενός IT έργου, ενώ το ένα τρίτο δήλωσε ότι χρειάστηκε 2-3 χρόνια για να ανακάμψει μετά από μια τέτοια αποτυχία.Μεταξύ εκείνων των οποίων τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού απέτυχαν, σχεδόν το 46%, δηλαδή περίπου οι μισοί, προχώρησαν σε περικοπή προϋπολογισμών σε άλλες περιοχές, ενώ το ένα τρίτο ανέφερε ότι αποδιοργανώθηκαν οι εργαζόμενοι και αποθαρρύνθηκαν οι επενδύσεις σε παρόμοια έργα.Παρά τους κινδύνους, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να επιθυμούν να επενδύσουν σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, κυρίως επειδή τα θετικά φαίνεται να υπερτερούν των αρνητικών. Σύμφωνα με την έρευνα, το 71% των εκτελεστών δήλωσε ότι τα έργα παραδόθηκαν εγκαίρως, με λίγο περισσότερο από το ήμισυ να αναφέρει ότι προέκυψαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Επιπλέον, το 52% των ερωτηθέντων δήλωσαν πρόθυμοι να αυξήσουν τις δαπάνες τους για ψηφιακό μετασχηματισμό, σε σύγκριση με το 18% που δήλωσαν ότι θα δαπανούσαν λιγότερα. Οι ερωτηθέντες που ανέφεραν τις οικονομικές προοπτικές ως ανασταλτικό παράγοντα για την επιχείρησή τους, είχαν 20% περισσότερες πιθανότητες να σχεδιάσουν να αυξήσουν τις δαπάνες για ψηφιακό μετασχηματισμό.Let's block ads! (Why?)Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα