Δορυφορικα Δημοσίευσε 30, Ιουνίου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 30, Ιουνίου 2020 To TikTok, το νέο κοινωνικό δίκτυο που τους τελευταίους μήνες έχει κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια χρηστών παγκοσμίως, μπαίνει δυναμικά στη διαφημιστική αγορά με μια νέα πλατφόρμα που δημιουργήσε. Όπως σημείωσε η Katie Puris, Διευθύνουσα του TikTok, τα brands γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας του TikTok καθημερινά, "ξεκινώντας τάσεις, συνδέοντας κοινότητες ή ευαισθητοποιώντας σε κρίσιμες πρωτοβουλίες φιλανθρωπικών ή άλλων σκοπών και δημιουργούν αυθεντικό κοινό βασισμένο στην κοινή διασκέδαση. Δίνουν στους χρήστες έναν νέο τρόπο να ανακαλύψουν και να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα που αγαπούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η TikTok παρουσιάζει τώρα τη νέα πλατφόρμα "TikTok For Business". Η πλατφόρμα είναι ένας κοινός τόπος όλων των λύσεων μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμες στις εταιρείες, επιτρέποντάς τους να είναι δημιουργικοί αφηγητές και να αλληλεπιδρούν πιο ουσιαστικά με την κοινότητα. Ο στόχος πίσω από το TikTok For Business είναι να βοηθήσει τα brands να δημιουργήσουν και να "ανακαλυφθούν" από τους χρήστες, δίνοντας στους διαφημιστές τα νέα εργαλεία που χρειάζονται για να συνδεθούν με τα άτομα γύρω τους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, διατίθενται τα ακόλουθα εργαλεία: Scale & creativity: Το TikTok είναι μια αναπτυσσόμενη πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αξιοποιήσουν ως προορισμό που πρέπει να έχουν. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που βασίζεται στην ψυχαγωγία και προσφέρει στους χρήστες και στα brands τα εργαλεία για να διηγούνται τις ιστορίες τους. Sight, motion & sound: Με το TikTok, ο κλάδος μπορεί να δημιουργήσει ένα mobile "οικοσύστημα ήχου". Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες για ήχο: μουσική, ηχητικά εφέ, voice-overs και άλλα. Inclusive & participatory community: Το TikTok έχει να κάνει με τη συμμετοχή. Αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη ευκαιρία για τους marketers να δημιουργήσουν έργο που γίνεται μέρος της κοινότητας. Στο TikTok, οι άνθρωποι μπορούν να εμπλακούν και να εμπνευστούν από μια καμπάνια μάρκετινγκ, που θα δημιουργήσουν τη δική τους έκδοση και τα brands να βιώσουν τον αντίκτυπο που έχουν οι καμπάνιες τους στο κοινό. The place where culture is made: Το TikTok είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα όπου μπορεί να "ανακαλυφθεί" οποιοσδήποτε και κάθε brand. Η ευκαιρία να μάθουμε τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο είναι απεριόριστη. Ο πολιτισμός δημιουργείται με ανοιχτό και χωρίς αποκλεισμούς τρόπο στο TikTok, κάθε μέρα. Seamless & simple solutions: Τα προϊόντα προσφέρουν σε κάθε σημείο επαφής μάρκετινγκ και επιτρέπουν πλούσια και καθηλωτική αφήγηση. Όλα είναι απρόσκοπτα βίντεο πλήρους οθόνης και εμφανίζονται εγγενώς με την εμπειρία του χρήστη. Μεταξύ άλλων, η TikTok εργάζεται επίσης για τις λύσεις μέτρησης. Τέλος, η εταιρεία ανακοινώνει ένα νέο AR Branded Effect που ονομάζεται Branded Scan, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να έχουν μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας με οποιαδήποτε μάρκα. Οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το TikTok Creator Marketplace για να βρουν και να συνεργαστούν με δημιουργούς περιεχομένου σε πληρωμένες brand καμπάνιες και να βοηθήσουν στo brand awareness και την προσέλκυση νέων πελατών. Δείτε περισσότερα για το TikTok For Business εδώ. The post TikTok For Business: Εισέρχεται δυναμικά στην αγορά της διαφήμισης appeared first on Digital Life!. Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα