Δορυφορικα Δημοσίευσε 29, Ιουνίου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 29, Ιουνίου 2020 Η υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων Viber, η οποία αποτελεί την πέμπτη μεγαλύτερη με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο, διακόπτει όλες τις σχέσεις με το Facebook ως μέρος του αυξανόμενου μποϊκοτάζ της εταιρείας από εμπορικούς συνεργάτες.Η εκστρατεία ξεκίνησε αρχικά στις ΗΠΑ μετά την άρνηση του Facebook να αναλάβει δράση εναντίον δημοσιεύσεων του Ντόναλντ Τραμπ που οι επικριτές δήλωσαν ότι υποκινούν την βία και πλέον έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνές κίνημα. [embedded content]Το Viber, που ανήκει στον ιαπωνικό όμιλο Rakuten, έχει τις μεγαλύτερες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Βόρεια Αφρική και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Djamel Agaoua, δήλωσε ότι η κίνηση για τη διακοπή των σχέσεων προκλήθηκε από την «κακή κρίση του Facebook στην κατανόηση του ρόλου του στον σημερινό κόσμο».Την Τετάρτη, το Viber απέσυρε όλες τις διαφημίσεις από το Facebook και το Instagram. Τώρα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια εντατική διαδικασία αφαίρεσης όλης της τεχνολογίας του Facebook από τις εφαρμογές του Viber.Η εταιρεία χρησιμοποιεί πολλά εργαλεία του Facebook, είπε ο Agaoua. Το Facebook Connect χρησιμοποιεί το κουμπί «σύνδεσης με το Facebook», κοινό σε εφαρμογές και ιστότοπους σε όλο τον κόσμο, ενώ το Viber χρησιμοποιεί επίσης το Giphy, μια κινούμενη μηχανή αναζήτησης gif που αγόρασε το Facebook τον Μάιο.«Γνωρίζουμε πως αυτή η επιλογή θα βλάψει ορισμένους από τους χρήστες μας που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις λύσεις του Facebook Connect για να συνδεθούν. Επίσης επηρεάζει μερικές από τις στρατηγικές marketing μας, καθώς δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις του Facebook για να προωθήσουν τις καμπάνιες τους. Δεν είναι εύκολη απόφαση. Δεν πρόκειται να σκοτώσει το Viber, αλλά σίγουρα θα το επηρεάσει», είπε ο Agaoua.«Δεν είμαστε δικαστές, αλλά η αλήθεια είναι ότι μερικοί άνθρωποι υποφέρουν από τον πολλαπλασιασμό του βίαιου περιεχομένου και οι εταιρείες πρέπει να λάβουν μια σαφή στάση για αυτό».Η απόφαση του Viber ήρθε την στιγμή που το διαφημιστικό μποϊκοτάζ που ξεκίνησε το συγκεκριμένο κίνημα έχει επίσης εξαπλωθεί διεθνώς. Στο Ηνωμένο Βασίλειο οι The North Face και Patagonia θα αποσύρουν όλες τις διαφημίσεις από το κοινωνικό δίκτυο για τον μήνα Ιούλιο.«Το Facebook δεν έχει λάβει αρκετά μέτρα για να σταματήσει τη διάδοση της ρητορικής μίσους και της επικίνδυνης προπαγάνδας στην πλατφόρμα του εδώ και πολύ καιρό», δήλωσε εκπρόσωπος της Patagonia. «Σε θέματα όπως οι ασφαλείς εκλογές, η παγκόσμια πανδημία και η φυλετική δικαιοσύνη, τα διακυβεύματα είναι πολύ υψηλά για να αφήσουν την εταιρεία να συνεχίσει να συμμετέχει στη διάδοση της παραπληροφόρησης και να προκαλεί φόβο και μίσος».Εκτός από το viber, η Ben & Jerry’s, επωνυμία παγωτού γνωστή για την ισχυρή υποστήριξη της στην κοινωνική δικαιοσύνη, έχει επίσης αποσύρει τη διαφήμιση της από το Facebook. Ωστόσο, η μητρική εταιρεία Unilever, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι ενώ υποστηρίζει την κίνηση της Ben & Jerry’s, δεν έχει δεσμευτεί ακόμη να κάνει το ίδιο.«Ως εταιρεία παγκόσμιας εμβέλειας, η προσέγγιση μας ήταν και θα συνεχίσει να είναι η συνεργασία για τον εντοπισμό ζητημάτων, η παροχή λύσεων και η ώθηση για ουσιαστικές δράσεις», δήλωσε εκπρόσωπος της Unilever.«Ενώ είχαμε κάποια επιτυχία και αναγνωρίσαμε τις παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιήσει οι συνεργάτες μας στα ψηφιακά μέσα, όπως η καθιέρωση σαφέστερων κοινοτικών προτύπων, οι ολοκληρωμένες πολιτικές χρήσης, τα πρωτόκολλα και οι έλεγχοι τρίτων μελών, γνωρίζουμε ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα και εργαζόμαστε με τους συνεργάτες μας για να πραγματοποιήσουμε την αλλαγή που απαιτείται.”Let's block ads! (Why?)Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα