Jump to content

Recommended Posts

Δημοσίευσε

Το όνειρο της μεικτής πραγματικότητας ευαγγελιζόταν ήδη από το 2016 το startup Magic Leap, μιλώντας για την επόμενη γενιά της τεχνολογίας.

Πού είναι σήμερα η Magic Leap; Στη μηχανική υποστήριξη! Στοιχημάτισε ό,τι είχε και δεν είχε στα ολογράμματα και πλήρωσε δυστυχώς βαριά το τίμημα.

usfus7.jpg

usfus7.jpg

Κι όμως, λίγα χρόνια πρωτύτερα έμοιαζε πως θα άλλαζε τον κόσμο. Είχε συγκεντρώσει σε χρηματοδότηση πάνω από 2 δισ. δολάρια ζεστού επενδυτικού χρήματος, καθώς αυτό που υποσχόταν ήταν τεράστιο.

Τα πρώτα avatar για το μακροχρόνιο όραμα των ολογραμμάτων ήταν μια ιστορία που όλοι ήθελαν να συμμετάσχουν. Το περιοδικό Wired είχε δοκιμάσει μάλιστα τον εξοπλισμό σε μια κλειστή παρουσίαση και το είχε συγκρίνει με το «Matrix».

usfus1.jpg

usfus1.jpg

Η Magic Leap είχε σχεδιάσει ένα προϊόν από το μηδέν, είχε κάνει τρελό ντόρο και είχε βάλει τα γυαλιά στην Apple και το Facebook, που έτρεχαν αντίστοιχα προγράμματα.

Και δύο χρόνια αργότερα, το πράγμα έμοιαζε ακόμα πιο αληθινό. Η εταιρία λάνσαρε το Magic Leap One, το πρώτο headset μεικτής πραγματικότητας που έβλεπε ποτέ η αγορά. Μόνο που δεν μπορούσε να δικαιώσει τις προσδοκίες.

Σήμερα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Στις 21 Μαΐου, η εταιρία έδιωξε 1.000 υπαλλήλους και ήταν έτοιμη να βάλει λουκέτο. Σώθηκε μαγικά από έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, μαζεύοντας άλλα 350 εκατ. δολάρια!

Αυτό σήμαινε βέβαια πως ο γενικός διευθυντής της, ο Rony Abovitz, θα έπρεπε να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του. Κάτι που συνέβη προσφάτως. Αλλά και η Magic Leap έπρεπε να παραιτηθεί από τα μεγάλα όνειρά της.

usfus6.jpg

usfus6.jpg

Τα χρόνια του Magic Leap One μοιάζουν σήμερα μακρινά. Η εταιρία έπρεπε να επιβιώσει και για να συμβεί αυτό, στράφηκε στις επαγγελματικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας.

Πολύ μακριά από τα φουτουριστικά όνειρα με τα οποία γέμισε τον κόσμο. Ίσως ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Ίσως το άλμα που ευαγγελιζόταν έμοιαζε πολύ ξένο για τον σημερινό καταναλωτή...

Let's block ads! (Why?)

Πηγή Είδησης

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...