Jump to content

Recommended Posts

Δημοσίευσε

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τα καταστήματα λιανικής της λόγω της πανδημίας του COVID-19 και θα επικεντρωθεί στις ψηφιακές πωλήσεις, δηλαδή στο ηλεκτρονικό της κατάστημα στο Microsoft.com, όπου οι πελάτες της θα μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές αλλά και να ζητήσουν υποστήριξη. Ο David Porter, αντιπρόεδρος του Micrοsoft Store, ανακοίνωσε την απόφαση της εταιρείας στις 26 Ιουνίου, μέσω μιας ανάρτησης στο LinkedIn. Η Microsoft θα συνεχίσει να απασχολεί λιανικούς πωλητές, αλλά θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις, την εκπαίδευση και την υποστήριξη για καταναλωτές, μικρές επιχειρήσεις και επιχειρηματικούς πελάτες, δήλωσε ο Porter. Η Microsoft δεν θα κλείσει ωστόσο τα καταστήματά της στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Σίδνεϊ και το Ρέντμοντ. Ο Porter ανέφερε ότι η εταιρεία θα τα “φανταστεί” ως νέους χώρους που θα χρησιμεύσουν περισσότερο ως κέντρα εμπειρίας. Δεν ανέφερε ωστόσο περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι πελάτες θα μπορούν να επισκεφθούν αυτά τα κέντρα. Η Microsoft ανακοίνωσε αρχικά τα σχέδιά της να ανοίξει καταστήματα λιανικής με την επωνυμία της τον Φεβρουάριο του 2009.

Την τελευταία δεκαετία περίπου, η Micrοsoft άρχισε να επεκτείνει τη λιανική της παρουσία, αποσκοπώντας στη δημιουργία μια εμπειρίας αγορών παρόμοιας με εκείνη της Apple, όπου οι πελάτες θα μπορούσαν να δοκιμάσουν νέο λογισμικό και προϊόντα που είχαν δημιουργηθεί από εκείνη και τους συνεργάτες της. Τα καταστήματα της Microsoft πρόσφεραν στους χρήστες ένα μέρος για να δουν και να δοκιμάσουν υπολογιστές Windows, τηλέφωνα Windows, κονσόλες Xbox και διάφορους υπολογιστές και τηλέφωνα τρίτων, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων τηλεφώνων Android. Κάποια καταστήματα της Micrososft, όπως το κατάστημα της Νέας Υόρκης, το οποίο άνοιξε το 2015, προσέφεραν επίσης χώρους επίδειξης για προϊόντα όπως το Microsoft HoloLens αλλά και κοινοτικούς / εκπαιδευτικούς χώρους.

Microsoft-καταστήματα λιανικής

Ωστόσο, τα καταστήματα λιανικής της Micrοsoft δεν έφτασαν ποτέ στο επίπεδο της Apple. Η Microsoft δοκίμασε μια σειρά τακτικών για να ανοίξει γρήγορα περισσότερα καταστήματα λιανικής, προβαίνοντας σε κινήσεις όπως το άνοιγμα holiday pop-up stores το 2012 στο πλαίσιο της προώθησης των Windows 8. Ωστόσο, η Microsoft υστερούσε πάντα σε σχέση με την Apple όσον αφορά τον αριθμό των συνολικών καταστημάτων αλλά και την κίνηση σε αυτά.

Η Microsoft δήλωσε ότι το κλείσιμο των καταστημάτων λιανικής της θα οδηγήσει σε επιβάρυνση προ φόρων περίπου $ 450 εκατομμυρίων ή $ 0,05 ανά μετοχή, κάτι που θα φανεί στα αποτελέσματα του τρέχοντος τριμήνου που λήγει στις 30 Ιουνίου. Τέλος, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια διευκρίνιση σχετικά με το αν θα γίνουν απολύσεις.

Let's block ads! (Why?)

Πηγή Είδησης

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...