Δορυφορικα 0 Δημοσίευσε 7, Ιουνίου 2020 Share Δημοσίευσε 7, Ιουνίου 2020 Η Salesforce έκανε μια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 3.500 καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Στόχος της έρευνας ήταν η κατανόηση των συμπεριφορών, των αναγκών και των προσδοκιών των καταναλωτών σε σχέση με τις αγορές, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες, λόγω COVID-19.Ας δούμε, λοιπόν, πώς ο COVID-19 έχει αλλάξει τη συμπεριφορά αγορών στις Ηνωμένες Πολιτείες:Ο COVID-19 έχει επηρεάσει τις αγορές σε φυσικά καταστήματα: Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότηταΣύμφωνα με την έρευνα, το 62% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ ισχυρίστηκαν ότι πραγματοποιούν λιγότερες αγορές σε φυσικά καταστήματα σε σχέση με αυτές που πραγματοποιούσαν πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19.Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν αυξήσει τη χρήση των ακόλουθων συμπεριφορών σε σχέση με τις αγoρές τους. Επίσης, όλες δείχνουν προτίμηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι των αγορών στο φυσικό κατάστημα:Ανέπαφη παράδοσηΑνέπαφες πληρωμέςSelf-checkoutOnline αγoρέςΣυνδρομητικές υπηρεσίεςΑυτοματοποιημένα καταστήματα λιανικήςΑγορές μέσω κοινωνικών μέσωνΟι online αγορές θα συνεχίσουν να αυξάνονται ακόμα και με το ασφαλές άνοιγμα των φυσικών καταστημάτωνΟι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το 44% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πραγματοποιεί περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο. Το 68% εκατό δήλωσε ότι θα συνεχίσει να αγοράζει βασικά προϊόντα από το διαδίκτυο ακόμα και μετά την υποχώρηση της απειλής COVID-19.Οι νεότεροι άνθρωποι, που είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τις online αγορές. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι και οι μεγαλύτεροι, σε ηλικία, καταναλωτές (57%) στρέφονται, επίσης, στις αγoρές στο Διαδίκτυο.Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 52% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει για εικονικές εκδόσεις προϊόντων ή υπηρεσιών, που παραδοσιακά παρέχονται αυτοπροσώπως.Επιπλέον, το 71% των ερωτηθέντων με υψηλό εισόδημα προβλέπει περισσότερες διαδικτυακές αγορές στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 68% των ατόμων με μεσαίο εισόδημα και το 65% των ατόμων με χαμηλό εισόδημα.Οι καταναλωτές θέτουν ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία: Απαιτούν μέτρα ασφαλείας για να κάνουν αγορές σε φυσικά καταστήματαΤι ζητούν οι καταναλωτές για να γυρίσουν στα φυσικά καταστήματα;Μέτρα κοινωνικής απόστασηςΑπαιτούμενο εξοπλισμό ατομικής προστασίας για εργαζομένουςΑπαιτούμενο εξοπλισμό ατομικής προστασίας για πελάτεςΕξετάσεις για COVID-19Εμβόλιο για COVID-10Θεραπεία για COVID-19Διαβεβαίωση από την τοπική αυτοδιοίκηση ότι οι αγορές είναι ασφαλείςΔιαβεβαίωση από την κυβέρνηση ότι οι αγορές είναι ασφαλείςΤα καταστήματα πρέπει να τηρούν τα μέτρα απόστασης και να διαθέτουν απολυμαντικά χεριών, μαντηλάκια κλπ. Επίσης, θα πρέπει να ελέγχεται ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να βρίσκονται στο κατάστημα, να τοποθετούνται εμπόδια που επιτρέπουν τη διατήρηση αποστάσεων κλπ.Let's block ads! (Why?)Πηγή Είδησης Link to comment https://www.newsat.com.gr/forum/topic/12372-covid-19-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα