Jump to content

Recommended Posts

Δημοσίευσε

Telecom-Industry.jpg

Στην κορυφή των δέκα προκλήσεων για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών βρίσκεται η αναποτελεσματική ψηφιακή ανάπτυξη, σύμφωνα με τη πρόσφατη μελέτη της ΕΥ, «Top 10 risks for telecommunications operators». Η συγκεκριμένη μελέτη αναδεικνύει ως πρόσθετες προκλήσεις τις υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας, λόγω των αυξημένων κανονιστικών ρυθμίσεων για την προστασία των δεδομένων, και την έλλειψη νέων δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού.

Με τα κρούσματα σκανδάλων έλλειψης προστασίας των δεδομένων να βρίσκονται διαρκώς στο προσκήνιο, οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές αντιδρούν με μια πληθώρα απαιτήσεων συμμόρφωσης. Το τοπίο γίνεται ακόμα πιο σύνθετο, καθώς το Internet of Things πολλαπλασιάζει τις συνδεδεμένες στο διαδίκτυο συσκευές και οι δυνατότητες του 5G αυξάνουν δραματικά τις ροές δεδομένων.

Η τάση αυτή αποτυπώνεται και στην τελευταία έκθεση της ΕΥ, Global Capital Confidence Barometer, με το 47% των στελεχών του κλάδου των τηλεπικοινωνιών να αναφέρει τα ρυθμιστικά και τα κανονιστικά ζητήματα ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για νέες επιχειρηματικές συμφωνίες. Η ΕΥ κρίνει ότι, σε αυτό το πλαίσιο, η «εμπιστοσύνη» αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για τους παρόχους και πρέπει να προβάλουν την ασφάλεια και την εναρμόνιση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις ως βασικό στοιχείο της σχέσης με τους συνδρομητές. 

Η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών 

Παρότι οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών αναγνωρίζουν ότι οι οργανισμοί τους αντιμετωπίζουν έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων, μόλις το 3% θεωρεί την ανάπτυξη και διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού ως βασική στρατηγική προτεραιότητα. Είναι ενδεικτικό ότι, σε μια άλλη πρόσφατη μελέτη της ΕΥ, μόλις το 57% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων ευθυγραμμίζει τη στρατηγική για το ανθρώπινο δυναμικό με την ατζέντα του ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Καθώς οι τεχνολογικοί κύκλοι αυξάνουν διαρκώς ταχύτητα, μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στον σχεδιασμό αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού, η οποία θα συμπεριλαμβάνει την επανεκπαίδευσή του σε νέες τεχνολογίες και δεξιότητες, είναι κρίσιμης σημασίας για την ενίσχυση της παραγωγικότητας του κλάδου και την εξασφάλιση μιας καλύτερης εμπειρίας για τους πελάτες.

Η αδυναμία αντιμετώπισης των αυξανόμενων κεφαλαιουχικών δαπανών ακολουθεί στην κατάταξη, καθώς ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα νέο κύμα επενδύσεων στα δίκτυα νέας γενιάς (όπως 5G, ευρυζωνικά δίκτυα χαμηλής ισχύος, οπτικές ίνες).

Στο μεταξύ, ενώ η ποιότητα του δικτύου παραμένει η ειδοποιός διαφορά για τους παρόχους, η έκθεση διαπιστώνει ότι η αύξηση της έντασης κεφαλαίου και ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων δικτύου, καθιστούν δυσκολότερο για τον κλάδο να επιτύχει ισχυρές αποδόσεις στις επενδύσεις του. 

Η καινοτομία απαιτεί μετασχηματισμό του μοντέλου λειτουργίας

Καθώς η ανάγκη για «έξυπνη» συνδεσιμότητα (intelligent connectivity) εξακολουθεί να αυξάνεται, η αδυναμία παρακολούθησης των σεναρίων μετασχηματισμού του κλάδου (6η θέση στην κατάταξη των προκλήσεων) και συνεργασίας με στρατηγικούς συνεργάτες για την ενίσχυση της καινοτομίας (10η θέση), επισημαίνονται ως κρίσιμες προκλήσεις για τον κλάδο.

Τέλος, οι πρόσθετες προκλήσεις που αναφέρονται στην κατάταξη περιλαμβάνουν την ανεπαρκή διαχείριση χαρτοφυλακίου (7η θέση) και την ανεπαρκή συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες του κλάδου και τον δημόσιο τομέα (9η θέση).

The post EY: Οι 10 κορυφαίες προκλήσεις στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο στην εποχή του 5G appeared first on Digital Life!.

Πηγή Είδησης

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...