Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Κατα το πασχα έκανα το μεγάλο λάθος να ζητήσω αναβαθμιση της γραμμής μου, απο 24ΑΡΑ adsl σε 50αρα vdsl.Ο λόγος ήταν να εχω λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα αλλα και να εχω τα 5mbit upload.Από εκεινη την στιγμη και μετά την ενεργοποίηση της vdsl δεν δουλεύει τίποτα σωστά. Με βάση το downsream 28 db που μετρούσα η απόσταση μου ήταν περίπου 2 χιλ. από το στικτό κέντρο. Αυτό με adsl 24ara και συγχρόνιζα περίπου 13.000 με 13,500 mbps.Προβλήματα αποσυνδέσεις και τέτοια δεν είχα ποτέ εκτός ελάχιστων περιπτώσεων. Το δε download ήταν σωστό 1,2 - 1,3 πάντα. Με 6 ευρώ επιπλέων αποφασίζω να πάω σε vdsl50 πάλι στην vodafone που ήμουν και πριν. Ερχεται ο εξοπλισμος και μετά από μερικές ημέρες λαμβάνω και στο sms που μου είχαν πει ότι έχει ενεργ/θει η υπηρεσία και να συνδέσω τον εξοπλισμό. Απ της μετρήσεις στο router βάση της εξασθένισης που κατέβηκε στα 15db από τα 28 που είχα πριν κατάλαβα ότι οντως έχω περάσει στης ιννες. Όμως βλέπω κάτι παράξενο και ενώ έχω συγχρονισμό upload σωστό 5,2mbit το download είναι μόνο στα 12 και δεν διορθώνετε ούτε με επανεκκινήσεις. Παίρνω τηλ την vd το βλέπουν και ο τεχνικός μου απάντησε ότι είναι μιa λάθος ρύθμιση από αυτούς και θα διορθωθεί άμεσα. Την επόμενη ημέρα ξανά τα ίδια δεν είδα καμία διαφορά. Ξανά τηλέφωνο την vd και μου λένε ότι από αυτούς έχει διορθωθεί το πρόβλημα και κάτι είναι είτε εσωτερικά στο σπίτι είτε στην γραμμή εξωτερικά και το δηλώνει βλάβη. Εγώ λόγο της δουλείας μου ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός γνωρίζω κάποια πράγματα και κάνω κάποιες μετρήσεις στην εγκατάσταση και εντοπίζω όντως πρόβλημα στην γραμμή παρόλο που υπάρχει utp καλώδιο, αλλά λόγο που είναι προκατ το σπίτι ο έξυπνος ηλεκτρολόγος για να μειώσει το κόστος προφανώς, έχει περάσει την γραμμή τηλεφώνου μέσα στην ίδια σωλήνα με το καλώδιο της tv! και σε πολλά σημεία το καλώδιο είναι στο σοφά μέσα χωρείς σωληνα, τεσπα Λόγο που είμαι με ενοίκιο δεν μπορώ να κάνω μετατροπές ούτε να περάσω νέα γραμμή. Αποφασίζω να κάνω μια πατέντα να μεταφέρω το router μέσα στην κολόνα της ΔΕΗ που έχω τον μετρητή (ευτυχώς που υπάρχει υπό-πινάκας ρέματος εκεί) μαζί με ένα μικρό ups.Από εκεί τραβάω ένα utp μέχρι μέσα στο δωματιό μου και το βάζω σε ένα Switch δικτύου. Έφτασα πάνω από 30 mbps ύστερα από αυτό, λέω ωραία έλυσα το πρόβλημα!!!! έλα που βιάστηκα να χαρώ καθώς δεν δουλεύει τίποτα σωστά....? Κάθε φορά που κάνω ανανέωση στην σελίδα του router αλλάζει ο συγχρονισμός και το βλέπω από τα 25 έως και στα 40 περίπου ενώ η δε εξασθένηση παίζει από 13 - 17db. Τα δε crc errors σε κάθε ανανέωση ανεβαίνουν και αυτά το έχω πετύχει και 60.000. Το άλλο παράξενο που πρόσεξα ειναι ότι όλη την μέρα συγχρονίζει χαμηλά μέχρι και 30 περιπου και αργά το βράδυ φτάνει και τα 42... Λογικό με αυτά τα error να κάνει πολλές αποσυνδέσεις την ημέρα και λόγο voip να χάνω και το τηλέφωνο. Το δηλώνω βλάβη ξανά, έρχεται τεχνικός του ΟΤΕ που παραλίγο να τσακωθώ μαζί του. Μέσα από το αυτοκίνητο του ούτε καν να βγει έξω μου πετάει ένα έκανα έλεγχο καφάο είναι οκ και στα καλώδια και είναι οκ. Το πρόβλημα είναι μάλλον λόγο απόστασης!!! Μα καλά δεν θα κάνεις μια μέτρηση στο κουτί που έρχεται η γραμμή των ρωτάω?Τον έπεισα με τα ζόρια και βάζει τον μετρητή του και μετράει και βλέπει μόλις 23mbps την δεδομένη στιγμή. Ούτε να δει errors ούτε τίποτα το βγάζει και μου πετάει ότι αυτό είναι το δίκτυο δεν μπορώ να κάνω τίποτα και τα ρίχνει όλα στην απόσταση της γραμμής. Τελικά η βλάβη μου δηλώνετε μη επιλύσιμη από τον ΟΤΕ στην vodafone. Τσαντισμένος εγώ την ίδια μέρα παίρνω τηλ στην Cosmote να πάω εκεί και κάνω αίτηση με την σκέψη ότι ίσως έχω καλύτερη αντιμετώπιση λόγο που είναι δικό τους το δίκτυο και ας έχω ανεβασμένο το πάγιο. Την επόμενη ημέρα λαμβάνω τηλ από vodafone και αφού με ρωτάνε τον λόγο σχετικά, μου κάνουν πρόταση να κατεβάσουν το πάγιο εκτός από το 5% λόγο που είμαι κάτω από τα 45mbps στα 22 από τα 29 ευρώ τελική τιμή. Το σκέφτομαι και το δέχομαι τελικά και ακυρώνω την αίτηση στην Cosmote. Όμως το πράγμα παιδιά δεν παλεύεται καθώς έχω πολλές αποσυνδέσεις το δε tv-box όπως είναι λογικό βγάζει κάθε λίγο πρόβλημα buffering. Έκτος αυτού υπάρχει πρόβλημα για την ασφάλειά μου στο σπίτι καθώς αν χτύπα ξύλο που λένε γίνει μια διάρρηξη και ο συναγερμός δεν βρει στην συγκεκριμένη στιγμή γραμμή να με ειδοποιήσει, τότε θα έχω σοβαρό πρόβλημα και δεν μου περισσεύουν να δώσω τσάμπα 150 ευρώ για backup gsm module. Και τέλος από ότι μου ανέφεραν από vodafone έχω δικαίωμα μόνο μετά από 6 μήνες να δηλώσω ξανά την ίδια βλάβη αν δεν έχει διορθωθεί μέχρι τότε.....Πριν τους 6 δεν μπορώ να κάνω τίποτα σχετικά με της αποσυνδέσεις, συγχρονισμό κ.τ.λ.π. Στης 19/5/20 κανω καταγγελία στην EETT που ειναι αρμοδία για αυτά τα θέματα. Σήμερα έλαβα απαντηση. Περιμενω με αγωνία τι εξέλιξη θα υπάρχει. Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 15884 και ημερομηνία 19-05-2020. Η καταγγελία σας με αριθμό 59713 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες ΟΤΕ ΑΕ VODAFONE-PANAFON Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 13-07-2020. Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε. Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
Μέλος ioanis Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Αααα ...καλά βλέπω να σε στέλνουν στον νευρολόγο.... με αυτούς που έμπλεξες άκρη δεν θα βγάλεις.
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 1, Ιουνίου 2020 Απ την στιγμη που μεταβιβάστηκε η καταγγελία από την eett προς ote - vodafone, ειναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν.Το ποιο πιθανό ειναι να στείλουν εκ νέου τεχνικό να κάνει σωστό έλεγχο στην γραμμή μου. Το μόνο που ζητάω εγω ειναι να γινει σωστή μέτρηση, να ελεγχθούν τα καλώδια. Και τέλος μια υπεύθυνη απάντηση αν τελικά η γραμμή ειναι οκ και όλα οφείλονται στην απόσταση. Για να μπορώ και εγω τέλος πάντων να αποφασίσω αν γυρίσω ξανά σε adsl που δούλευαν όλα σωστά.
Μέλος transporter245 Δημοσίευσε 3, Αυγούστου 2020 Μέλος Αναφορά Δημοσίευσε 3, Αυγούστου 2020 Θα σε στείλουν αδιάβαστο αυτοί. Έχεις μπλέξει άσχημα. Εγώ έχω βάλει πάροχο internet Inalan, 100mbps download και upload σταθερά. Έχω και υπολογιστή μπαχατέλα του 2014. Με την vodafone έχω μόνο κινητό και αυτό με κάρτα. Δεν έχω καμία σχέση, και δεν θέλω να έχω με κανέναν τους! Αυτοί είναι ικανοί να σε στείλουν αδιάβαστο να το ξέρεις. 1
Super Συντονιστής Δημητρης Δημοσίευσε 4, Αυγούστου 2020 Συγγραφέας Super Συντονιστής Αναφορά Δημοσίευσε 4, Αυγούστου 2020 Έχουν απαντήσει και οι 2 εταιρίες, οπως πάντα η μια ριχνει την ευθύνη στην αλλη και η κάθε μια από της 2 υποστηρίζει οτι έκανε οτι ήταν δυνατων. 23 Ιουνίου 2020 Σχετικά σας: 1-19062943246 Σχετικά μας: CSS-F/1426/NV ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Αξιότιμε κύριε ****, Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σας γνωρίζουμε δια της παρούσης ότι η εταιρεία μας προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες κι ενδελεχείς ελέγχους προκειμένου να αποκαταστήσει τη δυσλειτουργία που παρουσιάστηκε στην υπηρεσία internet για τη σύνδεσή σας με γεωγραφικό αριθμό ******. Συγκεκριμένα, σχετικά με τη χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού, στις 08/04/2020 υποβάλλαμε αίτημα άρσης βλάβης (α/α 4767413) στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΟΤΕ. Στις 10/04/2020 ο ΟΤΕ καταχώρισε ότι δεν μπορεί να επιλυθεί με την αιτιολογία «ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ». Για την εν λόγω αδυναμία ενημερωθήκατε στις 10/04/2020 από την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας μας. Τονίζουμε ότι καταβάλλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες να είναι του υψηλοτέρου επιπέδου ποιότητας, λαμβανομένων υπ’ όψιν των τεχνικών χαρακτηριστικών και των όποιων συνακόλουθων περιορισμών της υποδομής και της θέσης του σημείου σύνδεσης. Κλείνοντας την παρούσα επιστολή, τονίζουμε ότι η εταιρεία μας τηρεί απαρέγκλιτα τη σχετική νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται. Η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό στόχο της Vodafone, σε πνεύμα βεβαίως κατανόησης, σεβασμού και αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση. Cosmote Tα 2 παράλογα της vodafone. 1 Δεν μπορεί να γινει υποβάθμιση σε μικρότερο πακέτο - πρόγραμμα. Δηλαδή ζητησα να με βάλουν ξανά σε adsl εως 24 οπως ήταν πριν, αλλα μου είπαν ότι δεν γινετε....... 2 Δεν μπορώ να δώσω ξανά την ίδια βλάβη, πάρα μόνο αν περάσουν 6 μήνες από την τελευταια υποβολή της προηγούμενης βλάβης...... Στης 10 του μήνα περιμένω τον τεχνικό της Cosmote για να συνδέσει την γραμμή. Είμαι περίεργος να δω τι γραμμή θα μου δώσουν adsl η vdsl αυτοί και αν τελικά όλα τα προβλήματα οφείλονται στην απόσταση - απώλειες του χαλκού η όχι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα