Δορυφορικα Δημοσίευσε 23, Μαΐου 2020 Αναφορά Δημοσίευσε 23, Μαΐου 2020 Η νέα πολιτική του Netflix φέρνει τη διαγραφή συνδρομών για χρήστες που οι λογαριασμοί τους παραμένουν ανενεργοί τον τελευταίο χρόνο ή και περισσότερο. Η υπηρεσία video on–demand αποφάσισε να ρωτήσει τους χρήστες που δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα, το προβλεπόμενο διάστημα, αν επιθυμούν να διατηρήσουν τους λογαριασμούς τους. Σε περίπτωση που κάποιος δεν απαντήσει, το Netflix θα προχωρήσει σε διαγραφή της συνδρομής του.Διαγράφονται οι συνδρομές Netflix για τους χρήστες που δεν είναι ενεργοί!Οι πρώτες ενημερώσεις πελατών έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται, για τις συνδρομές που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα τον τελευταίο χρόνο. Εκτός από τους χρήστες που είναι ανενεργοί τους τελευταίους 12 μήνες, το Netflix θα επικοινωνήσει επίσης και με τους συνδρομητές που δεν έχουν κάνει κάποια ενέργεια στο λογαριασμό τους για περισσότερο από 2 χρόνια.«Είναι άσχημο να συνειδητοποιείς ότι έχεις εγγραφεί σε κάτι αλλά δεν το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ. Στο Netflix το τελευταίο πράγμα που θέλουμε για τους πελάτες μας είναι να πληρώνουν για κάτι που δεν χρησιμοποιούν», ανέφερε η εταιρεία.Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει δώσει η εταιρεία, αυτοί οι λογαριασμοί, γνωστοί σε αυτό τον κλάδο και ως «λογαριασμοί ζόμπι», αφορούν μόνο μερικούς χιλιάδες χρήστες και πιο συγκεκριμένα λιγότερο από το 1% των μελών του Netflix. Κάτι που σίγουρα έχουν λάβει υπόψιν τους πριν προχωρήσουν σε αυτή την απόφαση.Η υπηρεσία video streaming, με πάνω από 182 εκατομμύρια συνδρομητές έως τα τέλη Μαρτίου, δήλωσε επίσης ότι για τους λογαριασμούς που θα διαγραφούν, θα είναι ευκολότερο να επανεγγραφούν στην πλατφόρμα σε περίπτωση που το επιθυμούν. Όσοι γίνουν πάλι μέλη εντός 10 μηνών θα έχουν ακόμα πρόσβαση στις προηγούμενες ρυθμίσεις του λογαριασμού τους όπως τα “Αγαπημένα”, το “Προφίλ” , οι “Προτιμήσεις” τους και τα στοιχεία λογαριασμού.Διαγράφονται οι συνδρομές Netflix για τους χρήστες που δεν είναι ενεργοί!«Στο μεταξύ, ελπίζουμε αυτή η προσέγγιση να εξοικονομήσει χρήματα σε ανθρώπους που πλέον τα βγάζουν δύσκολα», δήλωσε ο Eddy Wu, Διευθυντής Καινοτομίας Προϊόντων του Netflix.Αυτή η κίνηση δεν είναι τόσο συνηθισμένη για εταιρείες, αλλά μας δείχνει την εμπιστοσύνη του Netflix στην πελατειακή του βάση. Οι περισσότερες εταιρείες συνδρομής θα εκμεταλλευτούν χωρίς δεύτερη σκέψη τέτοιου είδους χρήστες για όσο περισσότερο διάστημα μπορούν. Είναι αναμφισβήτητα μια πρωτοβουλία που τιμά τόσο το Netflix όσο και τους εκπροσώπους του. Let's block ads! (Why?)Πηγή Είδησης
Recommended Posts
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα