Jump to content

“Πάρτι” τηλεοπτικού χρόνου και χρήματος μέσω …telemarketing


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

“Πάρτι” τηλεοπτικού χρόνου και χρήματος μέσω …telemarketing

15/05/2020

7-TV-Shows-That-Depict-What-Its-Like-to-Be-a-Millennial-at-Work-1024x514.thumb.jpg.a21aa9b1e21c65316f2d24e7aa506f24.jpg

Μια πολιτική απειλή από την τηλεόραση αισθάνεται η κυβέρνηση. Όσο εξαιρετικές κι αν είναι οι σχέσεις με τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών, άλλο τόσο είναι το κενό με τους περιφερειακούς -μη αδειοδοτημένους σταθμούς, που εξαρτώνται από το telemarketing, το οποίο και (υπέρ)καλύπτει τα έξοδα λειτουργίας.

Πολιτικός έχει τη δυνατότητα να αγοράζει χρόνια στα τηλεοπτικά κανάλια της περιφέρειας και με άλλοθι την πώληση προϊόντων μέσω του telemarketing να κάνει σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση, σε ένα κοινό που ψηφίζει τη ΝΔ και ενημερώνεται από τα τοπικά δίκτυα. Αναζητήθηκαν λύσεις στη νομοθεσία για την περιορισμό των εκπομπών αυτών, και στη συνέχεια επανήλθε η ιδέα για την έναρξη της διαδικασίας αδειδότησης των σταθμών της περιφέρειας. Το δρόμο για την παραβίασης της νομοθεσία του telemarketing και της συγχώνευσης του με τις πολιτικές επιθέσεις άνοιξε στο παρελθόν υπουργός της σημερινής κυβέρνησης.http://www.typologies.gr/quot-party-quot-tileoptikoy-chronoy-kai-chrimatos-meso-telemarketing/

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...