Jump to content

Satellite

Μέλος
  • Μηνύματα

    247
  • Εγγραφή

  • Συνδέθηκε

  • Πόντοι

    1

Ο χρήστης Satellite κέρδισε τον τελευταίο πόντο στης Δεκεμβρίου 12 2018

Ο χρήστης Satellite είχε το περιεχόμενο που άρεσε ποιο πολυ!

Σχετικά με το μέλος Satellite

Όνομα

  • Όνομα
    Dsat

Περιοχή

  • Περιοχή
    Περιστέρι

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

656 profile views

Satellite's Achievements

  • core_badges_12
  • core_badges_14

Πρόσφατα σήματα

26

Φήμη Κοινότητας

  1. Το πρωι κατά της 3.00 εγινε επίθεση με γκαζάκια στα στούντιο του relafm με πολλές υλικές ζημιές. Ύποπτο, χθες πολύωρη τεχνική βλάβη που είχε σιγήσει ο σταθμός και σήμερα του βάλαν φωτιά. https://www.real.gr/koinonia/arthro/emprismos_sto_ktirio_tou_real_group_sto_marousi_ta_neotera_apo_tis_ereunes-846994/
  2. Διορθώθηκε η βλάβη στον realfm.
  3. Realfm εδω και ωρα χωρείς ηχο, stereo, rds. Πιθανόν βλάβη στο link? Το live stream παίζει κανονικά. Edit Πριν λίγα λεπτά επανήρθε ο ήχος στα FM αλλά παίζει μουσική μονοφωνικά χωρείς rds και οχι το κανονικό πρόγραμμα. Παράξενη βλάβn.
  4. Satellite

    Kiss TV: Νέο μουσικό κανάλι από τον Kiss 92.9

    Μια κίνηση στα πρότυπα του Mad αλλά από την ανάποδη, πραγματοποίησε ο Kiss 92.9, μπαίνοντας στον πολύ κλειστό ανταγωνισμό των μουσικών καναλιών. Το ΕΣΡ ενέκρινε την αίτηση της εταιρείας «Kiss Α.Ε. Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» που λειτουργεί τον ραδιοσταθμό, για μετάδοση μέσω δορυφόρου και ευρυζωνικών δικτύων του καναλιού Kiss TV. Το πρόγραμμά του θα περιλαμβάνει «μουσικά βίντεο και εκπομπές διάρκειας 30 λεπτών με «μουσική θεματολογία, αφιερώματα σε είδη μουσικής ή καλλιτέχνες ή δίσκου ή δεκαετίες που απετέλεσαν σημείο αναφοράς και πηγή έμπνευσης για την σύγχρονη μουσική, μουσικά κουίζ και διαγωνισμούς και σύντομα μαγκαζίνο σχετικά με τα τρέχοντα μουσικά δρώμενα (συναυλίες, πολιτιστικές μουσικές εκδηλώσεις)». Πρόκειται για μια από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα μουσικό ραδιόφωνο επιδιώκει να βγει με πρόγραμμα και στην τηλεόραση. ΠΗΓΗ
  5. H Αcer ανακοίνωσε σημαντικές νέες προσθήκες στις σειρές gaming φορητών υπολογιστών Predator και Nitro, ενώ παράλληλα ανακοινώθηκαν νέα desktop PCs, οθόνες και αξεσουάρ. Predator Helios 700 Το Predator Helios 700, έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει επεξεργαστή Intel Core i9-10980HK 10ης γενιάς ή i7-10875H και γραφικά NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER ή RTX 2070 SUPER. Η οθόνη του συστήματος είναι 17,3 ιντσών FHD IPS 144Hz ενώ υποστηρίζει την τεχνολογία NVIDIA G-SYNC. Οι δυνατότητες θερμικής διαχείρισης της συσκευής έχουν βελτιωθεί σημαντικά με μια νέα θερμική λύση που ονομάζεται Predator PowerGem και περιλαμβάνεται στα μοντέλα με τον επεξεργαστή Intel Core i9. Όλα τα μοντέλα περιλαμβάνουν τρεις σωλήνες θερμότητας χαλκού, την τεχνολογία Acer CoolBoost, έναν θάλαμο ατμών και δύο ανεμιστήρες AcerBlade 3D 4ης γενιάς. Πρόσθετες ενημερώσεις υψηλής απόδοσης περιλαμβάνουν ταχύτερη μνήμη 2933Hz (μέγιστο 64 GB), μια επιπλέον θύρα Thunderbolt 3 (συνολικά δύο), την τελευταία Killer DoubleShot Pro (Wi-Fi 6 AX1650i wireless και E3100G Ethernet) και PCIe NVMe σε RAID 0. Το συρόμενο HyperDrift πληκτρολόγιο, που διαθέτει φωτισμό RGB ανά πλήκτρο και anti-ghosting, έχει αναβαθμιστεί, ώστε να περιλαμβάνει μηχανικούς διακόπτες MagTek για τα πλήκτρα WASD και ένα σύνολο νέων πλήκτρων αγώνων που προσφέρουν αυξημένη ακρίβεια. Το Predator Helios 700 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το Σεπτέμβριο με τιμή εκκίνησης τα 2.699 ευρώ. Predator Helios 300 Το Predator Helios 300 είναι πλέον διαθέσιμο με επεξεργαστές Intel Core H-series 10ης γενιάς, κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 2070 με Max-Q Design και οθόνη IPHD FHD 240,6 15,6 ιντσών με χρόνο απόκρισης στα 3ms. Υποστηρίζει επίσης έως και 32GB μνήμης DDR4 2933MHz, δύο PCIe NVMe SSD σε διαμόρφωση RAID 0 και έως και 2 TB σκληρό δίσκο, παρέχοντας την απαραίτητη ταχύτητα και χώρο αποθήκευσης για τη συντήρηση μεγάλων βιβλιοθηκών video games και ταινιών. Βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση και την εμπειρία gaming, το DTS: X Ultra Audio προσφέρει ήχο surround υψηλών προδιαγραφών. Η προσαρμοσμένη τεχνολογία ψύξης της Acer διασφαλίζει ότι η συσκευή λειτουργεί σε βέλτιστη θερμοκρασία. Το laptop διαθέτει διπλούς ανεμιστήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός πρόσφατα σχεδιασμένου AeroBlade 3D 4ης γενιάς, που μειώνει τον θόρυβο ενώ αυξάνει τη ροή αέρα και το Acer CoolBoost. Το Predator Helios 300 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Ιούλιο με τιμή που θα ξεκινάει από τα 1.299 ευρώ. Predator Triton 300 Το ισχυρό, αλλά λεπτό (πάχος 19,9 χιλιοστά) και ελαφρύ (βάρος 2,1 κιλά) gaming laptop Predator Triton 300 περιλαμβάνει επεξεργαστή Intel Core H-series 10ης γενιάς, γραφικά NVIDIA GeForce RTX 2070 με Max-Q Design και ρυθμό ανανέωσης οθόνης 240Hz. Η FHD IPS οθόνη 15,6 ιντσών έχει χρόνο απόκρισης 3ms, φωτεινότητα 300nit και προδιαγραφές 100% sRGB, καθιστώντας το ιδανικό τόσο για gaming, όσο και για δημιουργία περιεχομένου. Υποστηρίζει έως και τρία M.2 SSD, παρέχοντας αφθονία αποθηκευτικού χώρου και ταχύτατους ρυθμούς μεταφοράς. Η προηγμένη θερμική σχεδίαση της συσκευής, περιλαμβάνει ένα σύστημα ψύξης διπλού ανεμιστήρα (έναν 4ο γενικό μεταλλικό ανεμιστήρα AeroBlade 3D), την τεχνολογία CoolBoost, στρατηγικά τοποθετημένους αεραγωγούς εισαγωγής/εξαγωγής και τρείς νέους σωλήνες θερμότητας. Το Predator Triton 300 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Ιούλιο ξεκινώντας από τα 1.399 ευρώ. Nitro Το αναβαθμισμένο Nitro 7 της Acer είναι μια καλή επιλογή για gamers που αναζητούν φορητότητα. Το κομψό, μεταλλικό του πλαίσιο με πάχος μόλις 19,9 χιλιοστά και βάρος 2,5 κιλά, περιλαμβάνει επεξεργαστή Intel Core H-series 10ης γενιάς και GPU GeForce RTX 2060. Η FHD IPS οθόνη 15,6 ιντσών με ρυθμό ανανέωσης 144Hz και απόκριση 3ms επιτρέπει ευκρινείς εικόνες και ομαλό, blur-free gameplay. Με τρεις υποδοχές για SSD M.2 υψηλής ταχύτητας, 1 TB στη διαμόρφωση RAID 0, μνήμη έως 32 GB DDR4 2933, Killer Ethernet E2600 και Intel Wi-Fi 6, οι χρόνοι φόρτωσης και απόκρισης είναι πραγματικά γρήγοροι. Ο θερμικός σχεδιασμός του Nitro 7 περιλαμβάνει διπλούς ανεμιστήρες, και τεχνολογία Acer CoolBoost, ρυθμιζόμενο NitroSense για αύξηση της ταχύτητας ανεμιστήρα κατά 10% και ψύξη CPU / GPU κατά 9% σε σύγκριση με την αυτόματη λειτουργία. Το Nitro 7 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Ιούλιο με τιμή που θα ξεκινά από τα 1.299 ευρώ. Predator X25 Monitor Αυτό το IPS 1920×1080 gaming monitor 24,5 ιντσών διαθέτει ρυθμό ανανέωσης 360Hz, για να αποδίδει την πιο ομαλή δυνατή κίνηση. Με τον τελευταίο επεξεργαστή NVIDIA G-SYNC, προσφέρει προηγμένες δυνατότητες: φωτεινότητα άνω των 400nits, αντίθεση και κινηματογραφικά χρώματα, αφού καλύπτει το 99% του sRGB color gamut. Η οθόνη Predator X25 μπορεί επίσης να προσαρμόσει αυτόματα τη φωτεινότητα και τη θερμοκρασία χρώματος με βάση το φως στο περιβάλλον, χάρη στις τεχνολογίες Light Sense, Adaptive Light και Proxi Sense. Τέλος, διαθέτει προηγμένη εργονομία με πολλές δυνατότητες κλίσης και περιστροφής. Σειρά οθονών Predator XB3 Η Acer λανσάρει τέσσερις οθόνες της σειράς Predator XB3: την Predator XB323QK NV 31,5 ιντσών, την Predator XB273U GS 27 ιντσών, την Predator XB273U GX, καθώς και την Predator XB253Q GZ 24,5 ιντσών. Με τεχνολογία συμβατή με NVIDIA G-SYNC, ρυθμούς ανανέωσης έως 240Hz και ανάλυση 4K UHD, η νέα σειρά οθονών IPS προσφέρει ομαλό παιχνίδι και ευρείες γωνίες θέασης 178 μοιρών. Το Display HDR 400 υποστηρίζει φωτεινές εικόνες με υψηλή αντίθεση και ακρίβεια χρώματος. Τέλος, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τον ιδανικό για εκείνους φωτισμό, χάρη στις τεχνολογίες Acer Adaptive light και RGB LightSense. Η σειρά Predator XB3 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τον Αύγουστο ξεκινώντας από τα 439 ευρώ. Predator Orion 9000 Σχεδιασμένο για hardcore και επαγγελματίες gamers, το ανανεωμένο Predator Orion 9000 (P09-920) προσφέρει εξαιρετική απόδοση, προηγμένη ψύξη και εύκολη αναβάθμιση. Η σειρά διαθέτει μια σειρά από δυνατά χαρακτηριστικά, όπως επεξεργαστή Intel Core i9 Extreme Edition, δύο κάρτες γραφικών NVIDIA Geforce RTX 2080Ti σε λειτουργία SLI, έως τρεις δίσκους HDD 3,5 ιντσών και δύο SDD 2,5 ιντσών με ένα hot swap dock USB 3.2 Gen2 Type-C για SSD/ HDD. Οι ανεμιστήρες Predator FrostBlade παρέχουν έως και 15% περισσότερη ροή αέρα και 50% αυξημένη στατική πίεση σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές. Τα ενσωματωμένα Killer E3100G και Intel Wi-Fi 6 υποστηρίζουν γρήγορη και αξιόπιστη ασύρματη συνδεσιμότητα. Το overclocking μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Το Predator Orion 9000 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Οκτώβριο από τα 2.799 ευρώ. Predator Orion 3000 Τα νεότερα μοντέλα Predator Orion 3000 είναι κατασκευασμένα για gamers που επιθυμούν μια μεσαίου μεγέθους tower, για να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια ή να κάνουν ατελείωτο streaming, χωρίς να έχουν αντίκτυπο στην απόδοση. Διαθέτουν επεξεργαστή Intel Core i7 10ης γενιάς, GPU GeForce RTX 20702SUPER, μνήμη DDR4 έως 64 GB 2666MHz, 1TB 2PCIe NVMe SSD και δύο σκληρούς δίσκους SATA3 3,5 ιντσών. Δύο, κατά παραγγελία, ανεμιστήρες Predator FrostBlade διατηρούν τις θερμοκρασίες χαμηλές με έως και 34,7% βελτιωμένη ροή αέρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το Killer E2600 ενισχύει την υψηλής ταχύτητας gigabit απόδοση δικτύου, ενώ η λειτουργικότητα2 Wi-Fi 6, βοηθά στην αποφυγή του καλωδιακού χάους. Το Predator Orion 3000 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Ιούλιο με τιμή που θα θα ξεκινάει από τα 899 ευρώ. Nitro 50 Τα desktop της σειράς Nitro 50 προσφέρουν ισχυρή απόδοση, για lag-free gaming και ομαλά γραφικά με επεξεργαστή Intel Core i7 10ης γενιάς, έως GPU GeForce RTX 2060 SUPER και έως 64 GB DDR4-2666 μνήμη. Παρέχει επίσης μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, χάρη στο 1TB NVMe PCIe SSD3 και σε δύο 3TB HDD3. Η ισχυρή ψύξη Predator FrostBlade διατηρεί τη θερμοκρασία χαμηλή, ενώ οι gamers μπορούν να ελέγχουν και να προσαρμόζουν την ταχύτητα του ανεμιστήρα σε πραγματικό χρόνο. Το Nitro 50 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη τον Αύγουστο ξεκινώντας από τα 799 ευρώ. Predator Cestus 350 Mouse Το τελευταίο Predator mouse προσφέρει στους gamers γρήγορο και ακριβή έλεγχο χωρίς καλώδια. Με το Predator Cestus 350, μπορούν να δημιουργήσουν πέντε προσαρμοσμένα προφίλ ή να χρησιμοποιήσουν προκαθορισμένες ρυθμίσεις DPI (έως και 16.000) μέσω ενός οπτικού αισθητήρα Pixart 3335 μεγάλης ακρίβειας και να χρησιμοποιήσουν 8 προγραμματιζόμενα κουμπιά, επιτρέποντάς τους να βελτιστοποιήσουν το ποντίκι τους για κάθε παιχνίδι. Υποστηρίζει επίσης γρήγορη ασύρματη συνδεσιμότητα 1ms / 1000Hz. Το Predator Cestus 350 gaming mouse είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον Ιούνιο στα 99 ευρώ. The post Η Acer ανανεώνει τις gaming σειρές υπολογιστών Predator και Nitro appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  6. Χρειάστηκαν 28 έτη έρευνας και ανάπτυξης, για να καταφέρει η Boston Dynamics να βγάλει στην αγορά τον πρώτο της ρομποτικό σκύλο. Μπορεί η τιμή των 74.500 δολαρίων να ακούγεται αρκετά αυξημένη, αλλά είναι γεγονός ότι όποιος έχει αυτά τα χρήματα μπορεί να το αποκτήσει με ευκολία, μέσα από μία απλή παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Το συγκεκριμένο μοντέλο ρομπότ έχει το όνομα Spot, έχουν γίνει ήδη αρκετές αναφορές σε αυτό, καθώς θεωρείται μία πολύ εξελιγμένη πρόταση, ικανή να αλληλεπιδρά σε πραγματικό χρόνο με τους ανθρώπους, πολλές φορές με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του ρομπότ αυτού είναι το γεγονός ότι μπορεί να εξερευνά με άνεση άγνωστα τερέν, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία εκτιμά ότι πρόκειται για έναν ρομποτικό σκύλο που προορίζεται προς βιομηχανική χρήση, κατά κύριο λόγο. To ρομπότ αυτό ζυγίζει μόλις 34 κιλά και είναι διαθέσιμο σε έντονο κίτρινο χρώμα. Είναι διαθέσιμο με μπαταρία 605 Wh, η οποία του προσφέρει αυτονομία 90 λεπτών. Μπορεί να κυκλοφορεί άνετα στη βροχή, καθώς έχει πιστοποίηση IP54, ενώ διαθέτει δυνατότητα ασύρματης και ενσύρματης σύνδεσης στο Internet, κινείται με ταχύτητα 1.6 m/s και δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στην κίνηση σε ανηφόρες και κατηφόρες με κλίση έως και 30 μοιρών. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το Spot έχει την ικανότητα να μεταφέρει φορτίο έως και 13 κιλών, στοιχείο που μπορεί να βρει κανείς χρήσιμο σε αποστολές και στρατιωτική χρήση. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι χειρισμού του Spot, με χειριστήριο που μοιάζει με εκείνο ενός Xbox, ή μέσα από την οθόνη του κινητού. Το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με πολλές κάμερες για να μπορεί να βρίσκει εύκολα το δρόμο του και να κινείται με φυσικότητα σε όλες τις επιφάνειες. Τα τέσσερα πόδια του φέρουν ειδική τεχνολογία για να μπορεί να απορροφά τους κραδασμούς από την κίνηση αυτή, ένα σύστημα που έχει δημιουργήσει με αρκετή σπουδή η Boston Dynamics. The post O ρομποτικός σκύλος της Boston Dynamics διαθέσιμος προς πώληση appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  7. Για τις τελευταίες εξελίξεις της καινοτόμου τεχνολογίας Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (ΕΦΓ) ενημέρωσε ο Δρ. Lukasz Slabinski, επικεφαλής του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης του Ινστιτούτου Έρευνας και Ανάπτυξης της Samsung στην Πολωνία. Η ενημέρωση έγινε μέσω του online science talk «Νέες εμπειρίες με τη χρήση της Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας στην Τεχνητή Νοημοσύνη», που διοργάνωσε η Samsung Electronics Hellas. Ο Δρ. Slabinski επεσήμανε πως, χάρη στην ταχεία πρόοδο των 5G δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων, σύντομα οι καταναλωτές θα επωφελούνται από την απρόσκοπτη λειτουργία των εφαρμογών σε πολλαπλές συσκευές, οδηγώντας σε βελτιωμένη αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων και των συσκευών, με βάση την ανθρώπινη γλώσσα. Χαρακτηριστικά, ο Δρ. Slabinski ανέφερε ότι στο μέλλον αναμένεται η καλύτερη δημιουργία κειμένου και η μετατροπή ομιλίας σε κείμενο, η ακριβέστερη εξατομίκευση με ενισχυμένη ασφάλεια προσωπικών δεδομένων, η αναβαθμισμένη υποστήριξη πελατών 24/7, η ευκολότερη διαχείριση IoT, αλλά και η συμβολή στην επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με διασπορά ψευδών ειδήσεων. Κατά τη διάρκεια του science talk, ο Δρ. Slabinski υπενθύμισε ότι η τεχνολογία ΕΦΓ βρίσκει ήδη πρακτική χρήση σε ένα εύρος εφαρμογών στην καθημερινότητα: από την αναγνώριση και πρόβλεψη κειμένου κατά τη δακτυλογράφηση, τη συλλογή δεδομένων και στατιστικών σχετικά με τις προτιμήσεις του χρήστη, τα chatbots στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών και τους «έξυπνους» ψηφιακούς προσωπικούς βοηθούς. Η Samsung, έχοντας αναγνωρίσει προ πολλού τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης, την αξιοποιεί ως κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία διατηρεί σήμερα επτά κέντρα τεχνητής νοημοσύνης σε πέντε διαφορετικές χώρες: στη Νότια Κορέα (Σεούλ), στις Η.Π.Α. (Silicon Valley και Νέα Υόρκη), στο Ηνωμένο Βασίλειο (Cambridge), στον Καναδά (Τορόντο και Μόντρεαλ) και στη Ρωσία (Μόσχα). Τα κέντρα αυτά διεξάγουν μελέτες που καλύπτουν την πλήρη γκάμα ανάπτυξης τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, μεταξύ των οποίων η υπολογιστική όραση, η γλωσσική κατανόηση, η ανάλυση δεδομένων, η ρομποτική και η μηχανική μάθηση. Αντικείμενο της έρευνάς τους είναι η ανάπτυξη των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης σε σημείο που να προσομοιάζει τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Ο απώτερος στόχος της Samsung κατά το σχεδιασμό ενός μέλλοντος με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης είναι ανθρωποκεντρικός: να προσθέσει αξία στις ζωές των ανθρώπων, με ασφαλή, εξυπηρετικό, διαδραστικό και εξατομικευμένο τρόπο, προσφέροντας ουσιαστική και προσιτή καινοτομία. Υπενθυμίζεται ότι το online science talk διοργανώθηκε σε συνεργασία με το British Council και τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS powered by Samsung, και τη συμμετοχή του Δρ. Κώστα Καρπούζη, Διευθυντή Ερευνών στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Το πλήρες περιεχόμενο του science talk είναι διαθέσιμο στη σελίδα: https://www.facebook.com/BritishCouncilGreece/videos/3119807398115688/ . The post Νέες εμπειρίες με τη χρήση Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας στην τεχνητή νοημοσύνη appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  8. Satellite

    Το νέο όραμα και η στρατηγική της Siemens Mobility

    Η Siemens Mobility παρουσίασε το νέο της όραμα και στρατηγική, τα οποία δίνουν στην εταιρεία μεταφορών μια σαφή και κοινή κατεύθυνση προκειμένου να οδηγήσει τον κλάδο των συγκοινωνιών στο μέλλον. Όπως αναφέρεται και στην σχετική ανακοίνωση της εταιρείας οι μεταφορές είναι ένας κλάδος που χαρακτηρίζεται από την αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμες και διατροπικές συγκοινωνίες, και o οποίος καθοδηγείται από μεγάλες τάσεις όπως η αστικοποίηση και η απαλλαγή από τον άνθρακα. Το όραμα, «Είμαστε παγκόσμιοι entrepreneurs και με την εμπιστοσύνη των συνεργατών μας, είμαστε πρωτοπόροι στις μεταφορές και στη μετακίνηση των ανθρώπων με βιώσιμο και απρόσκοπτο τρόπο, από το πρώτο μίλι ως το τελευταίο», και η στρατηγική, «Moving beyond», ενσωματώνουν το DNA της Siemens Mobility και ενισχύουν την πρόθεσή της να παρέχει με καινοτόμες λύσεις συγκοινωνιών σε πελάτες παγκοσμίως. «Έχουμε κατακτήσει ένα νέο ορόσημο με το όραμα για την εταιρεία μας: ένα όραμα που θα μας κάνει να ενωθούμε, να αγωνιστούμε και που θα μας καθοδηγεί μέρα με τη μέρα», δήλωσε η Sabrina Soussan, CEO της Siemens Mobility. «Αυτό το όραμα και η στρατηγική χαράσσουν την πορεία μας για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων συγκοινωνιών που θα επιτρέψουν στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν έξυπνες υποδομές, να αυξήσουν την αξία τους με βιώσιμο τρόπο, να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών και να εγγυηθούν τη διαθεσιμότητα των μετακινήσεων». «Το νέο όραμα και η στρατηγική ενσωματώνουν τις βασικές μας πεποιθήσεις, δείχνουν το ποιοι είμαστε και μας παρέχουν ένα ολοκληρωμένο όραμα στραμμένο προς το μέλλον προκειμένου να ξεπεράσουμε τις συμβατικές έννοιες των μεταφορών και των συγκοινωνιών», δήλωσε ο Michael Peter, CEO της Siemens Mobility. «Θα συνεχίσουμε να είμαστε αξιόπιστοι συνεργάτες στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας πρωτοποριακές ψηφιακές, βιώσιμες, απρόσκοπτες και έξυπνες λύσεις συγκοινωνιών που θα αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις που θα προκύψουν από την αυξανόμενη ζήτηση για συγκοινωνίες και δημόσιες μεταφορές». Κάθε πτυχή του οράματος εστιάζει σε διαφορετικές παραμέτρους που προωθούν ξεχωριστά έναν μεγαλύτερο βαθμό ανάπτυξης των επιχειρήσεων, της καινοτομίας, της βιωσιμότητας, της ψηφιοποίησης και, κυρίως, των ενδιαφερόντων των πελατών. Μαζί δημιουργούν το πλαίσιο για έναν ξεχωριστό και καινοτόμο σχεδιασμό που θα καθορίσει τη μελλοντική πορεία της εταιρείας». Παγκόσμιος Entrepreneur Για να επιτύχει η Siemens Mobility συνεχή βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη, οι νέες επιχειρηματικές της δραστηριότητες πρέπει να υλοποιηθούν σε νέες αγορές, με νέους πελάτες, με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, που εστιάζουν στην ταχύτητα και στον αντίκτυπο στην αγορά. Αυτό απαιτεί μια ισχυρή, διαφοροποιημένη, δημιουργική και με επιχειρηματικό πνεύμα ομάδα που επιδιώκει να είναι ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στην παροχή λύσεων συγκοινωνιών. Αξιόπιστος συνεργάτης Εστιάζοντας στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία, η Siemens Mobility θα είναι πρωτοπόρα σε νέες καινοτομίες και λύσεις συγκοινωνιών που θα επιτρέψουν τη βιώσιμη, ασφαλή, αξιόπιστη και απρόσκοπτη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών. Αυτό θα περιλαμβάνει μια διαρκή εστίαση στην ποιότητα, την υλοποίηση και την εκτέλεση έργων, η οποία θα καταστήσει σαφές στους πελάτες ότι η Siemens Mobility φιλοδοξεί να γίνει ο έμπιστος συνεργάτης τους. Μετακίνηση ανθρώπων Ως αξιόπιστος συνεργάτης, η Siemens Mobility θα συνεργαστεί με τους πελάτες για να καλύψει τις ανάγκες των επιβατών τους. Η εμπειρία των επιβατών θα συνεχίσει να βρίσκεται στο επίκεντρο, με στόχο τη μεταφορά ατόμων με ασφάλεια, αξιοπιστία, άνεση και με βιώσιμο τρόπο στους τελικούς προορισμούς τους. Βιώσιμα Η Siemens Mobility θα υποστηρίξει τους πελάτες στη μετάβαση των δημόσιων μεταφορών ουδέτερου άνθρακα, από ένα ενεργειακά αποδοτικό οδικό υλικό που οδηγείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σε σηματοδότηση βασισμένη στο cloud, αυξάνοντας την ικανότητα των υποδομών που ήδη υπάρχουν. Αυτό θα αυξήσει την αξία και θα επεκτείνει τον κύκλο ζωής των περιουσιακών τους στοιχείων, μειώνοντας έτσι το οικολογικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους. Επιπλέον, τα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας της Siemens Mobility και οι διατροπικές λύσεις θα επιτρέψουν στις πόλεις να διαχειρίζονται τις συγκοινωνίες καθημερινή βάση και θα τους επιτρέψουν να εντοπίσουν τους πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μεταφοράς. Απρόσκοπτα Με τις διατροπικές λύσεις της Siemens Mobility, η εμπειρία των συγκοινωνιών θα βιώνεται ως μια απρόσκοπτη διαδρομή όπου οι επιβάτες θα δίνουν σημασία στα πάντα, εκτός από τη διαδοχή των τρόπων μεταφοράς. Με έμφαση στη συνεχή ενημέρωση των επιβατών και σε αξιόπιστους τρόπους μεταφοράς, η Siemens Mobility θα υποστηρίξει τους αρμόδιους φορείς μετακίνησης στην εξατομίκευση της εμπειρίας των επιβατών και θα προσφέρει τις ολοκληρωμένες λύσεις για να την καταστήσουν δυνατή: έξυπνες οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές που συνδέονται με έξυπνες λύσεις δημόσιων μεταφορών. Αυτό θα βελτιστοποιήσει τη ροή ατόμων και αγαθών σε πραγματικό χρόνο, ενώ η εκ των προτέρων συντήρηση και η βελτιστοποίηση περιουσιακών στοιχείων θα εγγυώνται την 100% διαθεσιμότητα. Από το πρώτο έως το τελευταίο μίλι Η Siemens Mobility οραματίζεται ότι ο κάθε άνθρωπος θα βιώνει τη μετακίνηση ως ένα ενιαίο ταξίδι, και όχι ως ένα άθροισμα μερών με λίγες επιλογές για το πρώτο ή το τελευταίο μίλι. Αυτό θα περιλαμβάνει ένα απρόσκοπτο, ασφαλές και άνετο ταξίδι, ξεκινώντας από το σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο σημείο αναχώρησης επιλέξει ο επιβάτης. Οι επιλογές για τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα είναι προσβάσιμες σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του πρώτου και του τελευταίου μιλίου, έτσι ώστε οι βιώσιμες μεταφορές να μπορούν πραγματικά να επικρατήσουν. Η Siemens Mobility θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες αυτού του οράματος και να ζήσει με τη στρατηγική της: «Moving beyond». The post Το νέο όραμα και η στρατηγική της Siemens Mobility appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  9. Η Rakuten Viber ανακοίνωσε ότι θα διακόψει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook, λόγω των παραβιάσεων δεδομένων του δεύτερου και την αποτυχία του να αντιμετωπίσει τη βίαιη ρητορική. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω απόφασης το Viber προχωρά σε λήψη μέτρων για τη διακοπή της διαφημιστικής δαπάνης και την εξάλειψη κάθε σημείου επαφής μεταξύ των δύο πλευρών, με απώτερο στόχο την προστασία του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων. Παράλληλα, η εφαρμογή θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας. Εν μέσω των διαμαρτυριών που ξέσπασαν σε όλες τις ΗΠΑ τις περασμένες εβδομάδες, μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαια ρητορική. Μετά από μια σειρά περιστατικών κακής χρήσης δεδομένων, μεταξύ των οποίων το διαβόητο σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου η εταιρεία πολιτικών συμβούλων αλίευσε με ακατάλληλο τρόπο δεδομένα από περίπου 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, το Viber θεωρεί πως το ατόπημα του Facebook με τη βίαια ρητορική είναι το νερό που ξεχείλισε το ποτήρι. Έτσι λοιπόν, η εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ωθεί το κίνημα #StopHateForProfit ένα βήμα πιο μακριά, διακόπτοντας κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook. O Διευθύνων Σύμβουλος του Viber, Djamel Agaoua, δήλωσε: «Το Facebook συνεχίζει να δείχνει πως δεν καταλαβαίνει το ρόλο του στον σημερινό κόσμο. Από την κακή διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία και την έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας στις εφαρμογές της, μέχρι την εξοργιστική του στάση να αποφύγει να πάρει μέτρα που είναι απαραίτητα για να προστατέψουν το κοινό από βίαια και επικίνδυνη ρητορική, το Facebook το παράκανε. Δεν είμαστε διαιτητές της αλήθειας, αλλά ισχύει ότι κάποιοι άνθρωποι υποφέρουν από την διάδοση βίαιου περιεχομένου και οι επιχειρήσεις οφείλουν να λάβουν μια ξεκάθαρη στάση». Οι ενέργειες ώστε να απομακρυνθούν τα σημεία επαφής με το Facebook από το Viber αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις αρχές Ιουλίου 2020. Η διακοπή διαφημιστικής δαπάνης στο Facebook τίθεται σε ισχύ άμεσα. The post Viber: Διακοπή κάθε επιχειρηματικής σχέσης με το Facebook appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  10. Οι ερευνητές της Kaspersky ανακάλυψαν μια νέα τεχνική για την κλοπή στοιχείων πληρωμής των χρηστών σε ιστοσελίδων ηλεκτρονικών αγορών— ένα είδος επίθεσης γνωστής ως web skimming. Με την εγγραφή τους σε λογαριασμούς του Google Analytics και την εισαγωγή του κώδικα παρακολούθησης αυτών των λογαριασμών στον πηγαίο κώδικα των ιστότοπων, οι εισβολείς μπορούν να συλλέξουν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας των χρηστών. Περίπου 24 διαδικτυακά καταστήματα σε όλο τον κόσμο τέθηκαν σε κίνδυνο από τη χρήση αυτής της μεθόδου. Το web skimming είναι μια δημοφιλής πρακτική που χρησιμοποιείται από τους επιτιθέμενους για να κλέψουν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας των χρηστών από τις σελίδες πληρωμής των ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπου οι επιτιθέμενοι εισάγουν κομμάτια του κώδικα στον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας. Αυτός ο κακόβουλος κώδικας συλλέγει στη συνέχεια τα δεδομένα που εισάγονται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας (π.χ. στοιχεία σύνδεσης λογαριασμών πληρωμών ή αριθμούς πιστωτικών καρτών) και αποστέλλει τα δεδομένα που συλλέγονται στη διεύθυνση που καθορίζεται από τους εισβολείς στον κακόβουλο κώδικα. Συχνά, για να αποκρύψουν το γεγονός ότι η ιστοσελίδα έχει παραβιαστεί, οι εισβολείς καταχωρούν domains με ονόματα που μοιάζουν με δημοφιλείς υπηρεσίες web analytics, όπως το Google Analytics. Με αυτόν τον τρόπο, όταν εισάγουν τον κακόβουλου κώδικα, είναι πιο δύσκολο για τον διαχειριστή του ιστότοπου να γνωρίζει ότι ο ιστότοπος έχει παραβιαστεί. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος με το όνομα “googlc-analytics[.]com” είναι εύκολο να θεωρηθεί νόμιμος χωρίς να κινήσει υποψίες. Πρόσφατα, ωστόσο, οι ερευνητές της Kaspersky ανακάλυψαν μια προηγουμένως άγνωστη τεχνική για την πραγματοποίηση επιθέσεων web skimming. Αντί να ανακατευθύνουν τα δεδομένα σε πηγές τρίτων, τα ανακατευθύνουν σε επίσημους λογαριασμούς Google Analytics. Μόλις οι επιτιθέμενοι καταχώρησαν τους λογαριασμούς τους στο Google Analytics, το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να ρυθμίσουν τις παραμέτρους παρακολούθησης των λογαριασμών για να λάβουν ένα αναγνωριστικό παρακολούθησης. Στη συνέχεια, εισήγαγαν τον κακόβουλο κώδικα μαζί με το αναγνωριστικό παρακολούθησης στον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας, επιτρέποντάς τους να συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες και να τα προωθούν απευθείας στους λογαριασμούς τους στο Google Analytics. Επειδή τα δεδομένα δεν κατευθύνονται σε μία άγνωστη τρίτη πηγή, είναι δύσκολο για τους διαχειριστές να συνειδητοποιήσουν ότι ο ιστότοπος έχει παραβιαστεί. Για όσους εξετάζουν τον πηγαίο κώδικα, φαίνεται απλώς σαν η σελίδα να είναι συνδεδεμένη με έναν επίσημο λογαριασμό Google Analytics— μια κοινή πρακτική για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Για να καταστήσουν ακόμα πιο δύσκολο τον εντοπισμό της κακόβουλης δραστηριότητας, οι επιτιθέμενοι χρησιμοποίησαν επίσης μια κοινή anti-debugging τεχνική: εάν ένας διαχειριστής ιστοσελίδας αναθεωρήσει τον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προγραμματιστή, τότε ο κακόβουλος κώδικας δεν εκτελείται. Περίπου 24 ιστοσελίδες παραβιάστηκαν με αυτόν τον τρόπο, μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται καταστήματα στην Ευρώπη, τη Βόρεια και τη Νότια Αμερική. The post Νέος τρόπος κλοπής στοιχείων πληρωμής μέσω δημοφιλούς υπηρεσίας web analytics appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  11. Μια νέα οικογένεια ransomware, την οποία η εταιρεία ασφαλείας ESET ανίχνευσε ως CryCryptor, στοχοποιούσε χρήστες Android στον Καναδά υπό τον μανδύα μιας επίσημης εφαρμογής ανίχνευσης επαφών Covid-19. Πιο αναλυτικά, ερευνητές της ESET παρατήρησαν ένα tweet που ανακοίνωνε την ανακάλυψη ενός νέου Android banking malware όπως είχε αρχικά θεωρηθεί και, ερευνώντας περαιτέρω το θέμα, εντόπισαν μια κακόβουλη επιχείρηση ransomware που στόχευε σε χρήστες Android στον Καναδά. Χρησιμοποιώντας δύο websites για το Covid-19, οι κυβερνοαπατεώνες που κρύβονταν πίσω από την κακόβουλη επιχείρηση, έπειθαν τους χρήστες να κατεβάσουν μια εφαρμογή που φαινομενικά έμοιαζε να είναι η επίσημη εφαρμογή ανίχνευσης επαφών Covid-19 ενώ στην πραγματικότητα ήταν κακόβουλο λογισμικό ransomware. Αυτή τη στιγμή και τα δύο websites έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας. Οι ερευνητές της ESET δημιούργησαν ένα εργαλείο αποκρυπτογράφησης (decryptor) για τα θύματα του CryCryptor, το οποίο βασίζεται σε σφάλμα (bug) της κακόβουλης εφαρμογής. «Το κακόβουλο λογισμικό CryCryptor περιέχει ένα bug στον κώδικά του που επιτρέπει σε κάθε εφαρμογή που είναι εγκατεστημένη στη «μολυσμένη» συσκευή να ενεργοποιεί κάθε υπηρεσία που παρέχεται από την εφαρμογή που περιέχει το bug. Έτσι δημιουργήσαμε μια εφαρμογή που ενεργοποιεί τη διαδικασία αποκρυπτογράφησης του CryCryptor», εξήγησε ο Lukáš Štefanko, που διεξήγαγε την έρευνα. Η έναρξη της επιχείρησης ransomware συνέπεσε με την ανακοίνωση της κυβέρνησης του Καναδά για την υποστήριξη ανάπτυξης μιας εθνικής, εθελοντικής εφαρμογής ιχνηλασιμότητας του κορωνοϊού με την ονομασία COVID Alert. «Είναι ξεκάθαρο ότι η επιχείρηση που χρησιμοποιεί το CryCryptor σχεδιάστηκε για να εκμεταλλευτεί την επίσημη εφαρμογή ανίχνευσης COVID-19», σχολιάζει ο Štefanko. Μετά την παύση λειτουργίας των ιστοσελίδων, την ενημέρωση των προμηθευτών λύσεων ασφαλείας και τη διάθεση του δωρεάν decryptor, αυτή η εφαρμογή δεν αποτελεί πλέον απειλή. Εντούτοις, αυτό ισχύει μόνο για μια συγκεκριμένη έκδοση του ransomware της οικογένειας CryCryptor. Η οικογένεια CryCryptor βασίζεται σε ανοιχτό κώδικα. «Ειδοποιήσαμε το GitHub, στο οποίο φιλοξενείται ο κώδικας, αλλά δεν έχουν ισχυρό ιστορικό στην αντιμετώπιση κακόβουλων project», σχολιάζει ο Štefanko. «Εκτός από τη χρήση μια ποιοτικής λύσης ασφαλείας για κινητά, συμβουλεύουμε τους χρήστες Android να εγκαθιστούν εφαρμογές μόνο από αξιόπιστες πηγές, όπως είναι το επίσημο κατάστημα Google Play store», καταλήγει ο ερευνητής της ESET. The post Νέο Android ransomware υπό τον μανδύα εφαρμογής ανίχνευσης επαφών Covid-19 appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  12. Τα νέα δεδομένα που επέφερε η πανδημία του COVID- 19 επιτάχυναν τόσο την ψηφιακή ωρίμανση των δομών της Δημόσιας Διοίκησης όσο και την ψηφιακή θωράκιση των επιχειρήσεων ώστε να παραμείνουν ανθεκτικές στο αναπάντεχο αλλά και ανταγωνιστικές την επόμενη ημέρα. Αυτό ήταν το βασικό συμπέρασμα του Digital Game Changers, της διαδικτυακής συζήτησης που διοργάνωσε η Hewlett Packard Enterprise Greece την Τετάρτη 24 Ιουνίου στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου «HPE Discover Virtual Experience». Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρη Ζαριφόπουλου και διακεκριμένων Chief Information Officers από όλο το φάσμα της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, στο πάνελ συμμετείχαν οι κ.κ.: Ηλίας Κυριακάκης, μέλος του Δ.Σ. και CIO του Ομίλου Grecotel, Γιάννης Παπίδης, Chief Technology & Business Change Officer, Κωτσόβολος (Dixons SE Europe A.E.B.E.), Σπυρίδων Τζαμτζής, Group IT Director, Alpha Bank και Σάββας Τορτοπίδης, Chief Information Officer, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, μοιράστηκε με το κοινό το όραμα του Ψηφιακού Κράτους και πώς αυτό το μπορεί να επιταχύνει την ανάταξη της Ελληνικής Οικονομίας: «Στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στο κείμενο της εθνικής ψηφιακής στρατηγικής, όπως αυτό αποτυπώνεται στη Βίβλο του ψηφιακού μετασχηματισμού που σε λίγο καιρό θα βγει και στη δημοσιότητα, πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας τα εξής. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ψηφιακό μετασχηματισμό αν δεν έχουμε μια αναβάθμιση των υποδομών του κράτους, τόσο όσον αφορα στο κυβερνητικό υπολογιστικό νέφος, την επέκταση αυτού, όσο και στις τεχνολογίες 5G. Επιπλέον, δεν αρκεί να αναβαθμίσουμε τις υποδομές και να διαθέσουμε στους πολίτες και στις επιχειρήσεις πολλά και νέα ψηφιακά εργαλεία, το σημαντικότερο είναι οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα εργαλεία. Χρειάζεται λοιπόν το σύνολο του πληθυσμού να αποκτήσει κάποιες βασικές ψηφιακές δεξιότητες για να μπορέσει να λειτουργήσει στην ψηφιακή Ελλάδα και να παραμείνει ανταγωνιστικό στην αγορά εργασίας. Η συγκεκριμένη προσπάθεια που γίνεται είναι πολυεπίπεδη και μια από τις πρωτοβουλίες είναι η αυτή της Ψηφιακής Ακαδημίας Πολιτών η οποία είναι προσβάσιμη μέσα από το gov.gr». Και συνέχισε: «Αξίζει να σημειωθεί και η ψηφιοποίηση του κράτους και η προσπάθεια που συντελείται μέσω του gov.gr, το οποίο είναι ήδη στον αέρα και πάνω από 500 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι όλες συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, στην μοναδική πλέον ψηφιακή πύλη του πολίτη με το δημόσιο, σε ένα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον. Ακόμα, γίνεται προσπάθεια για ενσωμάτωση της τεχνολογίας συνολικά στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας, όπως κλιμάκωση λύσεων τηλεϊατρικής, εργαλεία τηλεδιάσκεψης στις συνεδριάσεις των δικαστηρίων, «έξυπνη» γεωργία και αλιεία και πολλές άλλες εφαρμογές της τεχνολογίας στον τουρισμό, στον πολιτισμό κ.ο.κ. Τέλος, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για έναν ψηφικό μετασχηματισμό του κράτους και όλα τα παραπάνω εάν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν μετασχηματιστούν ψηφιακά εκ των έσω. Όλα αυτά είναι κομμάτια του ιδίου πάζλ για να γίνουμε ένα σύγχρονο κράτος. Όλα τα παραπάνω αναφέρονται στο που θέλουμε να πάμε». Ο κος Ηλίας Κυριακάκης, μέλος του Δ.Σ. και CIO του Ομίλου Grecotel, αναφέρθηκε στον χώρο του Τουρισμού που εν μέσω Πανδημίας βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος: «Σε ένα χώρο που παραδοσιακά ο Ψηφιακός μετασχηματισμός ίσως δεν ήταν μέχρι σήμερα η μέγιστη προτεραιότητα, εδώ και αρκετά χρόνια ο όμιλος Grecotel έχει πραγματοποιήσει μια μεγάλη επένδυση για να αναβαθμίσει τόσο τον τρόπο λειτουργίας του όσο και την εμπειρία των επισκεπτών του. Είχαμε προνοήσει και είχαμε ξεκινήσει έναν μετασχηματισμό δομικό και οργανωτικό και στη συνέχεια προχωρήσαμε στον ψηφιακό. Δημιουργήσαμε σημαντικές υποδομές διασυνδέοντας όλα μας τα ξενοδοχεία, παρέχοντας παράλληλα όλες τις τεχνολογικές ευκολίες στο προσωπικό. Μετά τον COVID 19, επικεντρωθήκαμε στην ψηφιακή επαφή και διαχείρηση των επισκεπτών μας, στην οποία προσθέσαμε και την ανέπαφη εμπειρία, υλοποιώντας σε χρόνο ρεκόρ μία νέα διαδικασία από την υποδοχή του επισκέπτη μέχρι το check out του, με χρήση passport scanners και smartphones για check-in. » Ακόμα, σημαντικό κομμάτι είναι το IoT, το οποίο προσφέρει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να χειρίζεται πάλι με το κινητό του τα φώτα, τον κλιματισμό, το ζεστό νερό κτλ. ενώ στις καινούργιες βίλλες χρησιμοποιείται voice assistance. Σχετικά με τα data analytics είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τα δεδομένα των επισκεπτών μας, σεβόμενοι το GDPR, ώστε να τους παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία με βάση τις ανάγκες τους, εφόσον οι ίδιοι μας επιτρέπουν να κάνουμε χρήση των προσωπικών δεδομένων τους. Υπάρχει λοιπόν πολύς χώρος για ψηφιακό μετασχηματισμό και αυτήν την περίοδο επικεντρωνόμαστε στις ανέπαφες συνδιαλλαγές και λειτουργίες. Το μόνο βέβαιο είναι ότι η κρίση αυτή απέδειξε ότι όποιες επιχειρήσεις δεν ακολουθήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό θα είναι χαμένες», πρόσθεσε. Ο κος Γιάννης Παπίδης, Chief Technology & Business Change Officer, Κωτσόβολος (Dixons SE Europe A.E.B.E.), αναφέρθηκε στον κλάδο του λιανεμπορίου που επηρεάστηκε σημαντικά από το lockdown και το κλείσιμο των καταστημάτων ειδικότερα: «Κατά τη διάρκεια αυτής της πρωτόγνωρης εμπειρίας πρώτο και βασικό μας μέλημα ήταν να δούμε πως θα εξασφαλίσουμε την υγεία των εργαζομένων μας και συνέχεια την αδιάληπτη λειτουργία της εταιρείας και την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Είχαμε, όμως, ήδη πραγματοποιήσει πολύ σημαντικές επενδύσεις σε όλα τα επίπεδα, και τις υποδομές και τα συστήματα, και όταν ήρθε η πανδημία όλα τα αντανακλαστικά της εταιρείας κλήθηκαν να δοκιμαστούν μαζί με τα συστήματα. » Όταν βρεθήκαμε με κλειστά τα καταστήματα ήταν πολύ θετικό το ότι ήμασταν ήδη εξοικειωμένοι με την τηλεργασία. Δεν ήταν το ίδιο όμως για τα καταστήματα, το τηλεφωνικό κέντρο και τις αποθήκες μας. Πάρα πολύ κόσμος από τα καταστήματα εκπαιδεύτηκε remotely και εξοπλίστηκε σε πολύ λίγες μέρες ώστε να μπορέσει να ενταχθεί στην εξυπηρέτηση των πωλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο. Δεν ήταν καθόλου εύκολο για τους ανθρώπους που είχαν συνηθίσει στην φυσική επαφή, αλλά έχοντας ήδη μια λύση CRM με διάφορα εργαλεία που βοηθούσαν να έχουν μπροστά τους όλη την εικόνα του καταστήματος και του stock που υπήρχε, ήταν σε θέση να ανταποκριθούν με επιτυχία στο έργο αυτό. Κάναμε περισσότερες από 120 αλλαγές στα συστήματα και στις διαδικασίες μας μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες προκειμένου να ανταπεξέλθουμε σε αυτήν την πανδημία. Καταφέραμε να περάσουμε το κομμάτι αυτό της κρίσης, συνεχίζουμε και έχουμε επιταχύνει το επενδυτικό μας πρόγραμμα. Συνεχίζουμε επίσης να εφαρμόζουμε το remote working, οι εκπαιδεύσεις γίνονται online και όλα αυτά είναι αλλαγές που διαφαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Υπάρχει έντονη αισιοδοξία ότι αυτή η δυσκολία είναι προσωρινή μέσα από την επιτάχυνση των ψηφιακών διαδικασιών». Ο κος Σάββας Τορτοπίδης, Chief Information Officer, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε, αναφέρθηκε στην έκρηξη των ΟnLine παραγγελιών που αντιμετώπισαν τα σούπερ μάρκετ: «Στην Μασούτης, είχαμε ήδη επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Έτσι, η ψηφιακή μας επάρκεια μάς επέτρεψε να εστιάσουμε στην εμπειρία του πελάτη όταν είδαμε τις online παραγγελίες μας να εκτοξεύονται. Μέχρι και τον Φεβρουάριο 2020 το ποσοστό διείσδυσης των online παραγγελιών ήταν 0,3% και τον Μάρτιο έφτασε στο 3% στο σύνολο του κλάδου. Το βασικό μας μέλημα ήταν να ενισχύσουμε την εφοδιαστική αλυσίδα καθώς δεν υπήρχε ανησυχία για τα συστήματα και τις εφαρμογές μας. Φυσικά, αυτό ήταν το ένα μέρος, το άλλο μέρος ήταν το πως θα ανταποκριθούμε στα φυσικά καταστήματα όπου δεχθήκαμε επίσης πολλαπλάσια ζήτηση από τους καταναλωτές. Εκμεταλλευόμενοι τις υποδομές μας αξιοποιήσαμε μηχανισμούς όπου κεντρικά αναλαμβάναμε να εξυπηρετήσουμε απαιτήσεις των καταστημάτων έχοντας επενδύσει εκ των προτέρων σε νέες τεχνολογίες. Το μεγάλο στοίχημα στο on line είναι να δώσεις την ίδια εμπειρία στον καταναλωτή όπως στα φυσικά καταστήματα, να είναι επέκταση του φυσικού καταστήματος και να μη λειτουργήσει ανταγωνιστικά το ένα κανάλι στο άλλο. Σήμερα, εξυπηρετούμε ηλεκτρονικά 45 πόλεις – μία πραγματικότητα που ήταν μακριά από τα σχέδιά μας καθώς στον προγραμματισμό μας είχαμε μόνο τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Βασικό μας μέλημα ήταν και παραμένει να δίνουμε στον καταναλωτή όλο και περισσότερες ψηφιακές ευκολίες και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε με την ίδια ένταση και στο μέλλον τόσο σε επίπεδο απομακρυσμένης επαφής όσο και σε επίπεδο καταστήματος». Ο κος Σπυρίδων Τζαμτζής, Group IT Director, Alpha Bank, αναφέρθηκε στον τραπεζικό κλάδο που εδώ και δυο δεκαετίες τουλάχιστον διανύει βήματα εως και άλματα ψηφιακού μετασχηματισμού: «Οι φυσικοί περιορισμοί που επέβαλε το lockdown λόγω πανδημίας μας βρήκαν καλά προετοιμασμένους και δεν επηρέασαν τη λειτουργία μας. Η εμπειρία μας στη χρήση τεχνολογιών client virtualization και remote desktop μας προσέφεραν τη διέξοδο για εργασία από το σπίτι. Η πρόσφατη απόπειρά μας εξόδου προς το cloud, για λύσεις office automation και collaboration, ήταν μεν ένα σημαντικό εφόδιο για την συνεργασία των απομακρυσμένων από το φυσικό χώρο ομάδων εργασίας, με την απαραίτητη όμως η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομέων εργαζομένων και πελατών δεν ήταν μία παράμετρος που θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε. Όμως εξίσου σημαντικά ήταν τα εξαιρετικά γρήγορα ανακλαστικά της Διοίκησης, ώστε να προετοιμαστούμε εγκαίρως για το ενδεχόμενο lockdown. Μία από τις δυσκολότερες περιπτώσεις ήταν τα call centers, των οποίων οι εργαζόμενοι έπρεπε να εργαστούν από το σπίτι με τις ίδιες ακριβώς ευκολίες. Όμως και αυτό το πετύχαμε λόγω της τεχνολογικής επάρκειας που ήδη διέθετε η τράπεζα και μας επέτρεψε να τα λειτουργήσουμε άμεσα και αδιάληπτα. » Ο τραπεζικός κλάδος είναι ένας ψηφιακά ώριμος κλάδος και γι’ αυτό προσαρμοστήκαμε άμεσα τόσο σε επίπεδο εσωτερικών αποφάσεων όσο και διατραπεζικών, προκειμένου και οι τέσσερις συστημικές αλλά και οι υπόλοιπες τράπεζες να έχουν μία ανάλογη συμπεριφορά προς το πληττόμενο πελατολόγιο. Ο τραπεζικός τομέας λειτούργησε σε αρμονία και βοήθησε τις κρατικές δομές να εφαρμόσουν γρήγορα κρίσιμες διαδικασίες όπως η ταυτοποίηση των χρηστών στην ψηφιακή πύλη του Δημοσίου Gov.gr, όσο και στην εφαρμογή των προγραμμάτων ανακούφισης ιδιωτών και επιχειρήσεων από τις συνέπειες της πανδημίας. Παρόλα αυτά, επιτρέψτε μου να παρατηρήσω με βάση την εμπειρία μου ότι η ελληνική κοινωνία φαίνεται να δείχνει μία φοβικότητα στην ψηφιοποίηση αν εξαιρέσουμε τις νεότερες γενιές, την οποία την ξεπερνά σε περιπτώσεις καταστροφής ή επαπειλούμενης καταστροφής, όπως τα capital controls και ο covid-19. » Για το μέλλον είναι βέβαιο ότι θα παγιωθεί και θα αποτελέσει μέρος της εργασιακής πραγματικότητας η τηλεργασία, όπως άλλωστε έγινε σε πολλές άλλες χώρες προηγούμένως για διαφορετικούς λόγους. Οι μεν επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πόσο ακριβό είναι το Real Estate footprint, ειδικά όταν παραμένει κενό, οι δε εργαζόμενοι πόσο οικονομικότερο είναι για την τσέπη τους και τον προσωπικό τους χρόνο να εργάζονται χωρίς να μετακινούνται. Ωστόσο, πλέον θα χρειαστεί ένας κώδικας δεοντολογίας και μία αυτοπειθαρχία κατά την τηλεργασία, διότι ο τρόπος που τη βιώσαμε αυτή τη φορά – όπως άλλωστε ήταν λογικό – ήταν σχετικά άναρχος». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της HPE για την Ελλάδα και την Κύπρο, Μιχάλης Κασιμιώτης, δήλωσε: «Στην HPE Greece, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου HPE Discover Virtual Experience διοργανώσαμε το Digital Game Changers, webinar επικεντρωμένο στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Πολλά γράφτηκαν, ειπώθηκαν και θα συνεχίσουν να αναλύονται σχετικά με τις συνέπειες σε όλους τους τομείς και τις εκφάνσεις της ζωής μας που επέφερε η πανδημία του COVID- 19 και σίγουρα οι Ιστορικοί του μέλλοντος θα αποτυπώσουν αυτήν την περίοδο ως την απαρχή μίας νέας εποχής. Στα αξιοσημείωτα των ημερών που διανύουμε θα ξεχωρίζαμε την ταχύτητα με την οποία προσαρμοστήκαμε σε παγκόσμιο, εθνικό, επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο στις αλλαγές που επέφερε η πανδημία και πως ανασυγκροτηθήκαμε προκειμένου με ευελιξία και σχέδιο να διαχειριστούμε τα νέα δεδομένα. » Τους τελευταίους μήνες, προσαρμόσαμε όλο μας το portfolio για να παραμείνουμε επίκαιροι καθώς ο σκοπός μας είναι κοινός: να συνεχίσουμε να βοηθούμε ενεργά την κοινωνία και τις επιχειρήσεις να αγκαλιάσουν το μέλλον με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και με περισσότερα εφόδια στη φαρέτρα τους, καθιστώντας όλους μας προετοιμασμένους για την επόμενη ημέρα. Πρόθεσή μας ήταν και είναι να αναδείξουμε καλά παραδείγματα που μπορούν να αποτελέσουν σημεία έμπνευσης για όλους τους υπόλοιπους που οραματίζονται την ενεργή συμμετοχή τους σε ένα καλύτερο αύριο στην πατρίδα μας», συμπλήρωσε. The post Ψηφιακή θωράκιση της ελληνικής οικονομίας στην μετά-Covid εποχή appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  13. Satellite

    H Huawei ξεπερνά τη Samsung τον Απρίλιο του 2020

    Η Huawei κατάφερε να ξεπεράσει τη Samsung για πρώτη φορά στην ιστορία της, ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones κατά τη διάρκεια του Απριλίου 2020. Τα δεδομένα που το πιστοποιούν αυτό προέρχονται από την εταιρεία ερευνών αγοράς Counterpoint και δημοσιεύονται στο GSM Arena. Τα στοιχεία αυτά πιστοποιούν επίσης, ότι η πανδημία έχει στοιχίσει αρκετά σε πωλήσεις στη Samsung και τις άλλες εταιρείες, αλλά η κορεάτικη εταιρεία φαίνεται να αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πλήγμα στις αποστολές και πωλήσεις των συσκευών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Μερικές από τις περιοχές του κόσμου στις οποίες βασίζεται η Samsung για τις πωλήσεις της είναι η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική, η Ινδία και οι ΗΠΑ. Όλες αυτές οι γεωγραφικές περιοχές αντιμετώπισαν -και μερικές ακόμα αντιμετωπίζουν- σοβαρές συνέπειες από το lockdown και την παύση ή μείωση της οικονομικής δραστηριότητας. Ιδωμένη η κατάσταση από την άποψη των μεριδίων αγοράς, κατά τη διάρκεια του Απριλίου, η Samsung κατείχε το 17% της παγκόσμιας αγοράς smartphones, ενώ η Huawei κατάφερε να κερδίσει το 19% της παγκόσμιας αγοράς, γεγονός που έφερε αρκετά χαμόγελα στους Κινέζους. Ο λόγος που εμφανίστηκε αυτό το φαινόμενο είναι το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής αγοράς, η οποία είχε ήδη περάσει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα σε καραντίνα, τη στιγμή που οι αγορές σε άλλες περιοχές του κόσμου ξεκινούσαν την ταλαιπωρία της καραντίνας. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Huawei τα πηγαίνει πολύ καλά στην εγχώρια αγορά της Κίνας. Παραμένει το ερώτημα για το τι θα συμβεί μετά το σταδιακό άνοιγμα όλων των αγορών. Δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που εκτιμούν ότι είναι δεδομένη η επιστροφή της Samsung στην πρωτοκαθεδρία στα smartphones, αλλά θα έχει μεγάλη σημασία να δούμε τα ποσοστά του μεριδίου αγοράς που θα συγκεντρώνει στη νέα εποχή η Huawei, καθώς και το πόσο κοντά θα είναι σε σχέση με τον κορεάτικο τεχνολογικό κολοσσό. The post H Huawei ξεπερνά τη Samsung τον Απρίλιο του 2020 appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  14. Οι ψηφιακοί εγκληματίες εκμεταλλεύονται την αυξανόμενη δημοτικότητα των video games κατά τη διάρκεια του lockdown για να ξεκινήσουν επιθέσεις. Τον Απρίλιο, ο ημερήσιος αριθμός των προσπαθειών ανακατεύθυνσης των χρηστών λύσεων της Kaspersky σε κακόβουλους ιστότοπους που εκμεταλλεύονται τους χρήστες μέσα από το gaming και εμποδίστηκαν από την Kaspersky αυξήθηκε κατά 54% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020, ενώ στην Ελλάδα ο αριθμός των προσπαθειών αυτών αντιπροσωπεύει το 4,56% των συνολικών προσπαθειών. Επιπλέον, για τον Απρίλιο, ο αριθμός των αποκλεισμένων προσπαθειών ανακατεύθυνσης των χρηστών σε ιστοσελίδες phishing για μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες gaming αυξήθηκε κατά 40% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020. Αυτή την άνοιξη, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να παραμείνουν μέσα, καθώς πολλές χώρες επέβαλαν κάποια μορφή μέτρων lockdown ή περιορισμούς μετακίνησης. Με περισσότερους ανθρώπους στο σπίτι και περισσότερο ελεύθερο χρόνο στα χέρια τους, πολλοί στράφηκαν στη διαθέσιμη online ψυχαγωγία, συμπεριλαμβανομένων των βιντεοπαιχνιδιών. Ξεκινώντας τον Μάρτιο, ο συνολικός αριθμός των χρηστών του Steam (η πιο δημοφιλής online gaming πλατφόρμα, κοινότητα και κατάστημα) αυξήθηκε σημαντικά, με την πλατφόρμα να σημειώνει ρεκόρ όλων των εποχών τόσο για τους ενεργούς χρήστες όσο και για τους ταυτόχρονους χρήστες που έπαιζαν ενεργά παιχνίδια μέχρι τις 30 Μαρτίου. Αφού παρατήρησαν αυτή την τάση, οι ερευνητές της Kaspersky αποφάσισαν να εξετάσουν βαθύτερα το τοπίο απειλών των βιντεοπαιχνιδιών κατά την περίοδο του lockdown. Αυτό που βρήκαν –δεν αποτελεί έκπληξη– ήταν ότι οι ψηφιακοί εγκληματίες εκμεταλλεύονται το αυξημένο ενδιαφέρον για τα βιντεοπαιχνίδια για να πραγματοποιήσουν διάφορες επιθέσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Kaspersky Security Network, υπήρξε μια σημαντική αύξηση στον καθημερινό αριθμό προσπαθειών ανακατεύθυνσης των χρηστών σε κακόβουλα sites που εκμεταλλεύονται τους χρήστες μέσα από το gaming: μια αύξηση της τάξης του 54% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Ιανουάριο. Συχνά οι χρήστες δελεάζονται από υποσχέσεις όπως δωρεάν εκδόσεις των δημοφιλών παιχνιδιών, ενημερώσεις και επεκτάσεις, ή μυστικά κόλπα. Ωστόσο, εάν οι χρήστες κλικάρουν σε αυτούς τους συνδέσμους, μπορεί να «κατεβάσουν» μια μεγάλη ποικιλία κακόβουλων προγραμμάτων, από κακόβουλα λογισμικά που κλέβουν κωδικούς μέχρι ransomware και mining, λογισμικό που αποσπά κρυφά κρυπτονομίσματα από τον υπολογιστή του θύματος. Το παιχνίδι που χρησιμοποιείται πιο συχνά από εγκληματίες ήταν το Minecraft, ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί ποτέ. Το όνομά του χρησιμοποιήθηκε σε περισσότερες από 130.000 επιθέσεις στο διαδίκτυο. Τα άλλα πιο δημοφιλή παιχνίδια που χρησιμοποιήθηκαν σε επιθέσεις ήταν τα Counter Strike: Global Offensive και The Witcher 3. Επιπλέον, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από το σύστημα Anti-Phishing της Kaspersky, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, ο αριθμός των αποκλεισμένων ανακατευθύνσεων σε σελίδες phishing που περιείχαν τη λέξη «Steam» αυξήθηκε κατά 40% τον Απρίλιο. The post Αύξηση άνω του 50% των διαδικτυακών επιθέσεων που σχετίζονται με το gaming appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
  15. Η Acer ανακοίνωσε το νέο Swift 5, ένα πολύ λεπτό και ελαφρύ laptop, που καταφέρνει να ενσωματώσει περισσότερη ισχύ και απόδοση σε ένα εξαιρετικά φορητό πλαίσιο. Το φετινό μοντέλο διαθέτει εξαιρετικά στενά περιθώρια, που προσφέρουν αναλογία 90% screen-to-body, μια οθόνη αφής με Antimicrobial Corning Gorilla Glass και νέα χρώματα. Πιο αναλυτικά, το Acer Swift 5 είναι ένα πολύ λεπτό και ελαφρύ laptop, που βρίσκει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στο στυλ, την ισχύ και τη φορητότητα. Το μόλις 14,95 χιλιοστών πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας κράμα μαγνησίου-λιθίου και μαγνησίου-αλουμίνιου, ενώ περιλαμβάνει τον τελευταίο επεξεργαστή Intel Core και ενσωματωμένα ισχυρά γραφικά, βασισμένα στο νέο Xe architecture της Intel και προαιρετικά NVIDIA GeForce MX350 GPUs, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του κάτω από 1 κιλό. Αυτή η ισχύς καθιστά δυνατή την απρόσκοπτη εκτέλεση πολλαπλών εφαρμογών ταυτόχρονα, ενώ ο 1 TB υψηλής ταχύτητας PCle SSD αποθηκευτικός χώρος με έως και 16 GB LPDDRAX διασφαλίζει γρήγορο loading. Επιπλέον, όσοι βρίσκονται στο γραφείο ή σε μια τηλεδιάσκεψη θα εκτιμήσουν την ικανότητα να ρυθμίζουν τον ήχο που κάνει η συσκευή επιλέγοντας μία από τις τρεις λειτουργίες ψύξης: αθόρυβη, κανονική ή μεγαλύτερης έντασης. Το Swift 5 έχει κομψή σχεδίαση και διατίθεται σε δύο χρώματα: mist green ή safari gold, με χρυσές λεπτομέρειες. Το μεταλλικό σασί του συστήματος καθορίζεται από έντονες γωνίες και μινιμαλιστικό ύφος. Το μοντέλο περιλαμβάνει έναν ειδικά σχεδιασμένο μεντεσέ, ο οποίος ανυψώνει ελαφρώς τη συσκευή, την ώρα που η οθόνη είναι ανοικτή, επιτρέποντας μια πιο εργονομική εμπειρία πληκτρολόγησης, καλύτερη θερμική απόδοση, αλλά κυρίως κάνοντας την όμορφη οθόνη της να ξεχωρίζει. Με το άνοιγμα του laptop αποκαλύπτεται ένα μεγάλο trackpad και μία οθόνη αφής FHD IPS4 14 ιντσών. Τόσο το trackpad, όσο και η οθόνη αφής υποστηρίζουν κινήσεις πολλαπλών δακτύλων. Η οθόνη έχει φωτεινότητα1 300nits, καλύπτει το 72% του NTSC gamut και περιβάλλεται από πολύ στενά περιθώρια από τις τέσσερις πλευρές, προσφέροντας έως και 90% αναλογία screen-to-body, δημιουργώντας μια ζωντανή εμπειρία προβολής. Η οθόνη αφής του Swift 5 καλύπτεται με ένα στρώμα Antimicrobial Corning Gorilla Glass2, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να μειώνει την ανάπτυξη μικροοργανισμών. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συμπεριλάβουν περαιτέρω μια λύση αντιμικροβιακής προστασίας στην επιφάνεια αφής, το πληκτρολόγιο και όλα τα καλύμματα της συσκευής. Το Swift 5 διαθέτει μπαταρία 56Wh, που διαρκεί όλη μέρα ενώ μπορεί με φόρτιση 30 λεπτών να εξασφαλίσει 4 ώρες χρήσης. Ένα πλήθος επιλογών συνδεσιμότητας, όπως θύρες USB Type-C, Thunderbolt και USB3.2 Gen 2, εκτός από dual-band Intel Wi-Fi 6 (GIG +) και Bluetooth 5.0, το καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή για όσους μετακινούνται συχνά. Για μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια, το Swift 5 είναι ακόμα εξοπλισμένο με ενσωματωμένο αναγνώστη δακτυλικού αποτυπώματος για το Windows Hello. Επίσης, υποστηρίζει το Wake on Voice, επιτρέποντας στους χρήστες να ενεργοποιούν και να υποβάλλουν ερωτήματα στα Windows 10 ακόμα και όταν η οθόνη είναι απενεργοποιημένη. Το Acer Swift 5 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον ερχόμενο Οκτώβριο με τιμή εκκίνησης τα 1.099 ευρώ. The post Ελαφρύ, λεπτό και με περισσότερη ισχύ το νέο Acer Swift 5 appeared first on pestaola. Πηγή Είδησης
×
×
  • Δημιουργία νέου...