Κορυφαίοι Χρήστες
- σε όλους τους τομείς
-
Προσαρμοσμένη ημερομηνία
-
Συνεχώς
Νοεμβρίου 1 2018 - Ιανουαρίου 15 2025
-
Χρόνος
Ιανουαρίου 15 2024 - Ιανουαρίου 15 2025
-
Μήνας
Δεκεμβρίου 15 2024 - Ιανουαρίου 15 2025
-
Εβδομάδα
Ιανουαρίου 8 2025 - Ιανουαρίου 15 2025
-
Σήμερα
Ιανουαρίου 15 2025
-
Προσαρμοσμένη ημερομηνία
07/28/23 - 07/28/23
-
Συνεχώς
Δημοφιλές περιεχόμενο
Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 07/28/23 σε όλους τους τομείς
-
“Το ναυάγιο” στο Mega ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το MEGA φέρνει το φθινόπωρο στη μικρή οθόνη μια συγκλονιστική ιστορία επιβίωσης, δύναμης ψυχής και καρμικών συμπτώσεων με φόντο ένα τραγικό ιστορικό γεγονός που σημάδεψε την πρόσφατη ιστορία της Ελλάδας. Δείτε το teaser εδώ: Η δραματική σειρά «Το Ναυάγιο», βασισμένη στο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη, ξετυλίγει το κουβάρι με τα «αγκαθωτά νήματα» της ζωής των πρωταγωνιστών της. Στα παγωμένα νερά του Αιγαίου, η μοίρα συνδέει τους επιζώντες του πλοίου «Φοίνιξ» με μια αόρατη κλωστή που θα ορίσει μια για πάντα το υπόλοιπο της ζωής τους. Με φόντο την Ελλάδα μιας άλλης εποχής, γεμάτης αντιθέσεις, γεμάτης εικόνες από τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά, την πολιτική αναταραχή της δικτατορίας που πλησιάζει, με την ποδοσφαιρική τρέλα, τα λαϊκά τραγούδια και τις φτωχικές αυλές, οι «Ναυαγοί» καλούνται να πάρουν τη ζωή στα χέρια τους και να ορίσουν τη δική τους μοίρα. Έρωτες που γεννιούνται μέσα από τις στάχτες του Φοίνικα, ελπίδα μέσα από το πένθος, νέα ξεκινήματα που οδηγούν σε αναπάντεχες περιπέτειες, δικαστικές ίντριγκες και δημοσιογραφικές ανατροπές, δημιουργούν ένα μωσαϊκό ιστοριών και ανθρώπων, που τους ενώνει το αγιάτρευτο τραύμα του ναυαγίου από τη μία, αλλά και η απίστευτη θέληση για ζωή, έρωτα και δικαίωση από την άλλη. Η νέα σειρά του MEGA ανοίγει ένα νοσταλγικό παράθυρο στην Αθήνα της δεκαετίας του ’60, ενώ ταξιδεύει παράλληλα στην πολύβουη Κρήτη και τα μαγευτικά Κύθηρα. Ναυτικές τραγωδίες που στιγμάτισαν την Ελλάδα Η θάλασσα έχει τη δύναμη να ενώνει, αλλά και τη σκληρότητα να χωρίζει ανθρώπους για πάντα. Μία χώρα όπως η Ελλάδα, με τη θάλασσα και τα ταξίδια με πλοίο να είναι γραμμένα στο DNA της από την αρχαιότητα ως σήμερα, έχει δυστυχώς βιώσει πολλές ναυτικές τραγωδίες, με πολυάριθμα θύματα. Άνθρωποι που ξεκινούσαν ανυποψίαστοι ένα ταξίδι το οποίο έμελλε να μην καταλήξει ποτέ σε λιμάνι. Η σχέση μας με τη θάλασσα είναι οργανική και κάθε ναυάγιο, όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα έχει πάντα τη δύναμη να μας συγκλονίζει. Μία από αυτές τις υδάτινες τραγωδίες που στιγμάτισαν την ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας, συνέβη στις 8 Δεκεμβρίου 1966 και είναι μέχρι σήμερα γνωστή ως «Το ναυάγιο στη Φαλκονέρα». «Το Ναυάγιο» έρχεται το Φθινόπωρο στο MEGA με ανθρώπινες ιστορίες, σκληρές, τρυφερές, απρόβλεπτες αλλά και πικρές που οδηγούν τους πρωταγωνιστές στην κάθαρση και στο φως. typologies.gr1 point
-
Μακριά από το Champions League η ΕΡΤ Εκτός πεδίου διεκδίκησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των διοργανώσεων της UEFA (Champions League, Europa League και Europa Conference League) θα κινηθεί η ΕΡΤ. Η διοίκηση της εταιρείας επιδιώκει να εξασφαλίσει το δικαίωμα υποχρεωτικής μετάδοσης των αγώνων της Εθνικής Ποδοσφαίρου και Μπάσκετ στις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και να απαλλαγεί από το βάρος της μετάδοσης των… στημένων αγώνων του διεφθαρμένου πρωταθλήματος της Super League 2.typologies.gr1 point
-
Triax TMS series Η Triax διαθέτει πλήρη σειρά πολυδιακοπτών, τόσο αυτόνομων όσο και cascade, για όλα τα μεγέθη διανομής Sat-IF και επίγειου σήματος. Οι πολυδιακόπτες Cascade της σειράς TMS είναι κατάλληλοι για διανομή δορυφορικών και επίγειων σημάτων σε συστήματα μικρού έως πολύ μεγάλου μεγέθους, με δυνατότητα τροφοδοσίας από το εξωτερικό τροφοδοτικό TMS PSU τόσο απευθείας, όσο και μέσω των γραμμών κορμού SAT (trunk lines). Τα μοντέλα cascade multiswitch της σειράς TMS της Triax περιλαμβάνουν εκδόσεις για 1, 2, 3 ή και 4 δορυφόρους, συν επίγειο σήμα και με 8/12/16/24/32 εξόδους συνδρομητών, ενώ ο αριθμός των γραμμών κορμού είναι πάντα αντίστοιχος με τον αριθμό εισόδων. Για παράδειγμα, το μοντέλο TMS 17×32 C διαθέτει 16 εισόδους για 4 δορυφόρους (quattro LNBs), 1 είσοδο επίγειου σήματος, 32 εξόδους συνδρομητών και 17 γραμμές κορμού για την συνέχεια των σημάτων εισόδου και τη δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης του δικτύου διανομής. Οι cascade πολυδιακόπτες της σειράς TMS της Triax προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις, ευελιξία, συμπαγή σχεδιασμό για εγκαταστάσεις ακόμη και σε περιορισμένους χώρους, χαμηλές απώλειες παρεμβολής, υψηλή απομόνωση και χαμηλή κατανάλωση ισχύος, ενώ είναι σχεδιασμένοι με γνώμονα την ευκολία του εγκαταστάτη. Όλοι οι πολυδιακόπτες της Triax υποστηρίζουν συμβατότητα RED, προστασία ESD, ενώ διαθέτουν διακόπτη επιλογής για ενεργό/παθητικό επίγειο σήμα. Επίσης, οι σύνδεσμοι F σε όλους τους πολυδιακόπτες της Triax είναι κατανεμημένοι σε ίσες αποστάσεις μεταξύ τους, ενώ διατίθενται ετικέτες εισόδου με χρωματική κωδικοποίηση και LED ένδειξης ισχύος. IDComs, τηλ.: 210-9852935. Αναδημοσίευση από digitaltvinfo.gr1 point
-
Ο σπουδαίος ηθοποιός τους τελευταίους δύο μήνες έδινε μεγάλη μάχη για τη ζωή του, καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας Την τελευταία του πνοή στα 89 του χρόνια άφησε ο Νίκος Ξανθόπουλος. Ο σπουδαίος ηθοποιός τους τελευταίους δύο μήνες έδινε μεγάλη μάχη για τη ζωή του καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας. Βρισκόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ ιδιωτικής κλινικής στο Αιγάλεω. Ποιος ήταν ο Νίκος Ξανθόπουλος Το "Παιδί του Λαού" πρωταγωνίστησε σε ταινίες μελό τη δεκαετία του ’60, ενώ είχε και μία αξιοσημείωτη διαδρομή στο λαϊκό τραγούδι. Ο Νίκος Ξανθόπουλος γεννήθηκε στις 14 Μαρτίου 1934 στη Νέα Ιωνία, την προσφυγική γειτονιά της Αθήνας. Παιδί ποντίων προσφύγων μεγάλωσε μέσα στη φτώχεια. Ο πατέρας του ήταν κατά περίσταση τσαγκάρης και ψαράς, ενώ κατά τη διάρκεια της Κατοχής φυλακίστηκε για τη αντιστασιακή του δράση. Μεγάλωσε με τη μητέρα του, καθώς ο πατέρας του είχε τη συνήθεια να "εξαφανίζεται" για μεγάλα χρονικά διαστήματα. "Μια μέρα πήγε να φέρει κρασί κι έκανε 6 μήνες να γυρίσει" γράφει στην αυτοβιογραφία του που κυκλοφόρησε το 2005 με τίτλο "Όσα Θυμάμαι και Όσα Αγάπησα". Στα εφηβικά του χρόνια υπήρξε αθλητής της ΑΕΚ. Μεγαλώνοντας αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέατρο, έχοντας ως ίνδαλμά του τον Μάνο Κατράκη. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου κι έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1957 στο θίασο της Κατερίνας με την κομεντί του Μ. Αντρέ "Βιργινία". Από το 1957 έως τα μέσα της δεκαετίας του ’60, εκτός από τον θίασο της Κατερίνας, που υπήρξε μεγάλη δασκάλα γι’ αυτόν, έπαιξε τον Ορέστη στην "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Ροντήρη, συνεργάστηκε με τον θίασο του Μάνου Κατράκη στο "Τραγούδι του νεκρού αδελφού" του Μίκη Θεοδωράκη, ενώ έπαιξε για λίγο στο μουσικό θέατρο. Το 1958 πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο στην κωμωδία του Φίλιππα Φυλακτού "Το Εισπρακτοράκι". Στην αρχή έπαιξε ρόλους κακού, σκληρού και γενικά δευτερότριτους ρόλους, σε κωμωδίες, δράματα, ακόμη και σε "τολμηρές" για την εποχή τους ταινίες, ώσπου στα μέσα της δεκαετίας του ’60 η συνεργασία του με τον σκηνοθέτη και παραγωγό Απόστολο Τεγόπουλο απογείωσε την καριέρα του. Με την ίδρυση της εταιρείας των Τεγόπουλου/Καράμπελα "Κλακ Φιλμ" το 1963, ο Νίκος Ξανθόπουλος έγινε ο βασικός πρωταγωνιστής της. Με σκηνοθέτη τον Τεγόπουλο και σπουδαίους πρωταγωνιστές του Εθνικού Θεάτρου στους υπόλοιπους ρόλους, ο Νίκος Ξανθόπουλος τυποποιήθηκε σε ρόλους κατατρεγμένου και αδικημένου, σε ταινίες μελό, όπως "Περιφρόνα με γλυκειά μου" (1965), "Κάποτε κλαίνε και οι δυνατοί" (1967), "Άδικη κατάρα" (1967), "Ξεριζωμένη γενιά" (1968), "Η σφραγίδα του Θεού" (1969), "Φτωχογειτονιά αγάπη μου" και το λαϊκό έπος "Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου" (1969). Πολλές από αυτές τις ταινίες δεν προβλήθηκαν καν στην πρώτη προβολή, αλλά απευθείας στις συνοικίες της Αθήνας, όπου γινόταν χαλασμός κόσμου, όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Οι διανοούμενοι τις λοιδωρούσαν και οι κριτικοί τις περιφρονούσαν, αλλά ο κόσμος γέμιζε ασφυκτικά τους λαϊκούς κινηματογράφους και οι πρόσφυγες πρώτης και δεύτερης γενιάς που ζούσαν ακόμη τότε αποθέωναν "το παιδί του λαού". Σ’ αυτές τις ταινίες ο Νίκος Ξανθόπουλος συνήθιζε να τραγουδά, ενώ συνθέτες όπως ο Απόστολος Καλδάρας έγραψαν τραγούδια γι’ αυτόν. Η παρουσία του στη δισκογραφία περιλαμβάνει 9 μεγάλους δίσκους και 55 σινγκλ. Εμφανίστηκε ως τραγουδιστής σε μεγάλα νυχτερινά κέντρα και πραγματοποίησε πολλές περιοδείες στο εξωτερικό στα κέντρα της ελληνικής διασποράς. Τηλεόραση - Εποχή Βιντεοκασετών Από τη δεκαετία του ‘70 και μετά την κατάρρευση του ελληνικού εμπορικού κινηματογράφου επανήλθε στο θέατρο και εμφανίστηκε σποραδικά στην τηλεόραση. Το 1996 εμφανίστηκε για τελευταία φορά στον κινηματογράφο, στην ταινία του Γιώργου Ζερβουλάκου "Με τον Ορφέα τον Αύγουστο", δίπλα στη Βάνα Μπάρμπα. Στην τηλεόραση πρωτοεμφανίστηκε το 1973 στη σειρά Αγρίμια. Οκτώ χρόνια μετά τα Αγρίμια, το 1981, παίζει στο σήριαλ του Ερρίκου Θαλασσινού "Το ημερολόγιο ενός θυρωρού". Υποδύεται τον καπετάνιο που θέλει να μπαρκάρει και δεν μπορεί να βρει κάπου να αφήσει τον γιο του. Ο ρόλος ήταν αφορμή να ξαναρχίσει το κάπνισμα. Το 1994 έπαιξε στην τηλεοπτική δραματική σειρά "Στην κόψη του ξυραφιού". Το 1989 συνεργάζεται με τον Απόστολο Τεγόπουλο και τον Πάνο Κοντέλη στο "Μινόρε μιας καρδιάς" που κυκλοφόρησε σε 3 κασέτες και κατόπιν παίχτηκε στην ΕΡΤ σε 16 επεισόδια. Κατόπιν προέκυψε το "Η αγάπη που δε γνώρισε σύνορα" της οποίας τα γυρίσματα έγιναν στην Αθήνα, την Κωνσταντινούπολη και το Παρίσι. Κυκλοφόρησε σε δύο κασέτες. Αργότερα προβλήθηκε σε 8 επεισόδια στο MEGA. Ακολούθησαν άλλες δύο βιντεοπαραγωγές, "Η καρδιά του πατέρα" και "Έρωτας στο περιθώριο" που παίχτηκε και στην τηλεόραση στο κανάλι ΑΝΤ1, το 1992. Στην μακρά αποχή του από κινηματογράφο και τηλεόραση είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί και περιοδεύσει σε ΗΠΑ, Αυστραλία και σχεδόν όλη την Ευρώπη, γνωρίζοντας πάντα την αποδοχή και την αποθέωση από την Ελληνική ομογένεια. Στα τέλη του 2005 εξέδωσε σε βιβλίο την αυτοβιογραφία του "Όσα θυμάμαι και όσα αγάπησα". Παντρεύτηκε δύο φορές και είχε τέσσερα παιδιά και πέντε εγγόνια. Πηγή https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/pethane-o-nikos-xanthopoulos-sta-89-tou-xronia/1 point
-
Ας πάει στην συγχώρεση, ήτανε καλός ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου.Εχθές Κυριακή πέθανε.1 point