Jump to content

Κορυφαίοι Χρήστες

  1. ioanis

    ioanis

    Μέλος


    • Πόντοι

      5

    • Μηνύματα

      7637


  2. tasos.cz

    tasos.cz

    Μέλος


    • Πόντοι

      2

    • Μηνύματα

      3395


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 01/13/19 σε όλους τους τομείς

  1. 48ωρη απεργία στον ΣΚΑΪ 11/01/2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΠΗΕΑ, της ΕΤΙΤΑ, της ΕΤΕΡ και της ΕΣΠΗΤ καταγγέλλουν την ιδιοκτησία του «ΣΚΑΪ» για το πογκρόμ απολύσεων που εξαπέλυσε σήμερα πετώντας 12 συναδέλφους μας στο δρόμο. Η πρώτη απάντηση των εργαζομένων του «ΣΚΑΪ» με τη στήριξη των σωματείων ήταν τρίωρη στάση εργασίας σήμερα Παρασκευή 11/1 την ώρα του κεντρικού δελτίου ειδήσεων. Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΠΗΕΑ, της ΕΤΙΤΑ, της ΕΤΕΡ και της ΕΣΠΗΤ συνεχίζουν με 48ωρη απεργία για τους δημοσιογράφους, τους διοικητικούς υπαλλήλους, τους τεχνικούς τηλεόρασης και τους τεχνικούς ραδιοφώνου, που εργάζονται στον Τ/Σ «ΣΚΑΪ», τον Ρ/Σ «ΣΚΑΪ 100,3» και στην ιστοσελίδα «skai.gr» από τις 06:00 πμ του Σαββάτου, 12 Ιανουαρίου 2019 έως τις 06:00 π.μ της Δευτέρας, 14 Ιανουαρίου 2019. Στη διάρκεια της απεργίας τα Δ.Σ. όλων των Ενώσεων θα είναι σε διαρκή ετοιμότητα για την περιφρούρησή της. Στις 12 μμ του Σαββάτου θα γίνει συνέλευση των εργαζομένων στην ΕΣΗΕΑ καθώς η ιδιοκτησία του «ΣΚΑΪ» απαγόρευσε για ακόμη μία φορά την είσοδο των σωματείων στον χώρο εργασίας. Εργαζόμενοι και σωματεία θα οργανώσουμε όλοι μαζί την περιφρούρηση της απεργίας και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα. Απαιτούμε να ανακληθούν αμέσως όλες οι απολύσεις. Πηγή Τυπολογίες
    1 point
  2. Αγνοήσατε το λαμπάκι της βενζίνης; – Δείτε τι να κάνετε αν μείνετε από καύσιμα Αγνόησες το λαμπάκι και έμεινες; Η ταλαιπωρία είναι δεδομένη! Δες τώρα τι πρέπει να κάνεις -σύμφωνα με το autotriti.gr– για να την αντιμετωπίσεις με στυλ και χαρακτήρα, ώστε να είναι είναι ακίνδυνη και όσο το δυνατόν μικρότερη! Τις εποχές των παχιών αγελάδων ήταν πολύ σπάνιο να μείνει κανείς από καύσιμο και τα περισσότερα συμβάντα είχαν να κάνουν με αμέλεια ή κακό προγραμματισμό. Στις μέρες της κρίσης, που οι περισσότεροι κυκλοφορούν «λαμπάκι» και έχουν το μυαλό τους σε χίλια δυο πράγματα, τα φαινόμενα είναι συχνότερα. Καλό είναι το αυτοκίνητο να μην οδηγείται συχνά μέχρι να «στραγγίζει» το ρεζερβουάρ καυσίμων, γιατί όπως αναφέρουν οι κατασκευαστές μπορεί μακροπρόθεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα και να καταστραφεί ο καταλύτης. Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν trip computer το οποίο μεταξύ άλλων δείχνει και την αυτονομία. Ακόμη και με μηδενική αυτονομία, υπάρχει ένα περιθώριο (περίπου 30-40 χλμ.) ανάλογα με το αυτοκίνητο πριν γίνει το… κακό. Το ίδιο και με το λαμπάκι, το οποίο υπολογίστε πως αντιστοιχεί σε περίπου 5-6 λτ. καυσίμου. Οδηγώντας όσο το δυνατόν πιο οικονομικό προσπαθούμε να βρούμε το πλησιέστερο βενζινάδικο. Η ύπαρξη συστήματος δορυφορικής πλοήγησης θα βοηθήσει, αφού αυτόματα θα προτείνει το πλησιέστερο ανάλογα με τη θέση μας. Αν δεν τα καταφέρουμε, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν ήρθε και η καταστροφή του κόσμου. Σίγουρα θα ταλαιπωρηθείς, αλλά το πόσο εξαρτάται από το πόσο θα δώσεις προσοχή στις παρακάτω σειρές. Εν αρχή ην η ασφάλεια Το κύριο ζητούμενο σε μια τέτοια κατάσταση είναι η ασφάλεια. Ευτυχώς, όταν η ποσότητα καυσίμου μετριέται σε… σταγόνες, το αυτοκίνητο δεν μένει ξαφνικά, αλλά υπάρχουν κάποια δείγματα, όπως μικροδιακοπές στη λειτουργία του κινητήρα. Σε συνδυασμό με μια ματιά στο δείκτη, που θα είναι τέρμα κάτω, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς τι επέρχεται στα επόμενα δευτερόλεπτα. Σταδιακά λοιπόν κάνουμε δεξιά και φροντίζουμε να βρούμε το ασφαλέστερο δυνατό σημείο για να σταματήσουμε. Φοράμε το ανακλαστικό γιλέκο και βάζουμε το προειδοποιητικό τρίγωνο αρκετά μέτρα πριν το αυτοκίνητο. Αν είναι βράδυ καλό είναι να ανάψουμε και τα αλάρμ έχοντας πάντα στο νου μη μείνουμε από μπαταρία! Έχεις καλή οδική βοήθεια; Ξελάσπωσες Αν το όχημα έχει μια καλή οδική βοήθεια, τότε με μια κλήση μπορεί κανείς να λύσει το πρόβλημά του. Η οδική βοήθεια είτε θα φέρει λίγο καύσιμο (το πληρώνετε προφανώς), είτε θα σας ρυμουλκήσει σε μέρος, που θα υποδείξετε εσείς (προφανώς σε κάποιο βενζινάδικο). Προσοχή! Δεν είναι όλες οι οδικές βοήθειες, που θα καλύψουν σε μια τέτοια ανάγκη. Καλό είναι να ξέρουμε από πριν για να μην βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Σαν πας στον πηγαιμό για το πρατήριο Αν δεν εξυπηρετηθουμε από την οδική βοήθεια ή από κάποιον γνωστό, τότε θα πρέπει να αναζητήσουμε μόνοι μας καύσιμο, αφού κλειδώσουμε το αυτοκίνητο. Αν υπάρχει ειδικό κάνιστρο (πάντα άδεια δεν είναι ότι πιο έξυπνο να το έχουμε γεμάτο στο πορτ μπαγκάζ) τότε απλά βρίσκουμε βενζινάδικο, βάζουμε 5 λίτρα από το ΣΩΣΤΟ καύσιμο (βενζίνη ή diesel) και επιστρέφουμε πληρώνοντας το ρεζερβουάρ. Το ειδικό ρουξούνι θα κάνει τη διαδικασία πανεύκολη. Αν δεν έχουμε ειδικό δοχείο, τότε ελπίζουμε να βρούμε ένα στο βενζινάδικο. Πρέπει να είναι καθαρό και να μην έχει υπολείμματα από λάδια ή νερό. Για να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ ένα κομμένο πλαστικό μπουκάλι νερού θα βοηθήσει σε περίπτωση που δεν υπάρχει χωνί. Ένα αυτοσχέδιο χωνί από χαρτόνι θα μπορούσε να βοηθήσει. Προσοχή να μην χύνεται καύσιμο έξω ειδικά αν μιλάμε για βενζίνη. Θεωρούμε αυτονόητο το ότι δεν καπνίζουμε κατά τη διάρκεια της πλήρωσης. Ευκολάκι η περίπτωση βενζίνης Από τη στιγμή, που βάλουμε καύσιμο στο ρεζερβουάρ και το αυτοκίνητο μας είναι βενζινοκίνητο, η ταλαιπωρία είναι κοντά στο τέρμα. Δεν απογοητευόμαστε αν δεν πάρει αμέσως. Είναι απόλυτα φυσιολογικό μιας και πρέπει να γεμίσει το κύκλωμα με καύσιμο. Μετά από μερικές μιζιές, το αυτοκίνητα θα πάρει μπροστά και θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε μέχρι το βενζινάδικό για να βάλουμε ικανή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Για προληπτικούς λόγους καλό θα ήταν με την πρώτη ευκαιρία να αλλάξουμε το φίλτρο βενζίνης, που πιθανότατα θα έχει μαζέψει κατακάθια από το ρεζερβουάρ. Πετρέλαιο; Μυρίζει μπελάς! Αν μείνει κανείς από πετρέλαιο τα πράγματα αρκετές φορές δεν είναι το ίδιο απλά, όσο με την περίπτωση της βενζίνης γιατί τα περισσότερα μοντέλα χρειάζονται εξαέρωση. Χωρίς τη σχετική διαδικασία δε θα πάρουν μπροστά και υπάρχει κίνδυνος να μείνει κανείς από μπαταρία μετά από πολλές άστοχες μιζιές. Για το αν το ντιζελάκι μας χρειάζεται εξαέρωση ή όχι θα μας ενημερώσει το εγχειρίδιο χρήσης. Αν χρειάζεται (συνήθως στα παλαιότερα μοντέλα) πρέπει να εντοπίσουμε τη σχετική αντλία ακολουθώντας το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, αν δεν γνωρίζουμε. Στη συνέχεια «τρομπάρουμε» ή πιέζουμε το ειδικό εξάρτημα μέχρι να σκληρύνει. Είμαστε πλέον έτοιμοι να ενεργοποιήσουμε τη μίζα μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας δεν έρθει στη ζωή επαναλάμβουμε τη διαδικασία από την αρχή με την πίεση της αντλίας. Σε άλλους ντίζελ δεν χρειάζεται εξαέρωση. Μετά τον ανεφοδιασμό με καύσιμο ανοίγουμε το διακόπτη της μηχανής (χωρίς να γίνει εκκίνηση), περιμένουμε λίγα δευτερόλεπτα και κλείνουμε το διακόπτη. Επαναλαμβάνουμε αυτή τη διαδικασία κάποιες φορές μέχρι να ενεργοποιηθεί η αντλία και κατόπιν γυρίζουμε τη μίζα για να πάρει μπροστά ο κινητήρας Πηγή : MAKELEIO
    1 point
  3. Ντοκιμαντέρ για τη νεκρή ζώνη στη Δερύνεια ετοιμάζουν δύο μεγάλοι ιδιωτικοί γερμανικοί τηλεοπτικοί σταθμοί Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Δήμαρχος Δερύνειας, 'Αντρος Καραγιάννης, «τον Νοέμβριο του 2018, το πρώτο κανάλι της γερμανικής τηλεόρασης ARD επισκέφθηκε την περιοχή με στόχο να ενημερωθεί και να καταγράψει κατά πόσον υπάρχει συνεργασία μεταξύ των δύο κοινοτήτων στην Κύπρο και ιδιαίτερα στις ακριτικές περιοχές. Το ντοκιμαντέρ προέβαλε και το θέμα της διάνοιξης του οδοφράγματος της Δερύνειας». Πρόσθεσε ότι «χθες ακολούθησε η κάθοδος των δύο ιδιωτικών ειδησεογραφικών γερμανικών τηλεοπτικών καναλιών n-tv and RTL με στόχο να καταγράψουν τις εξελίξεις μετά τη διάνοιξη του οδοφράγματος, ειδικότερα κατά πόσον συνεχίζονται κανονικά οι διελεύσεις και εάν εξακολουθεί να υπάρχει συνεργασία μεταξύ Ε/κ και Τ/κ ειδικά στη νεκρή ζώνη». Όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης «τα δύο τηλεοπτικά κανάλια ενδιαφέρθηκαν ειδικά για το τί γίνεται στη νεκρή ζώνη, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Δερύνεια αξιοποιεί, στα πλαίσια του δυνατού, τη νεκρή ζώνη για γεωργικούς σκοπούς. Οι δημοσιογράφοι των καναλιών εξέφρασαν την άποψη ότι εάν οι δύο Κοινότητες συνεχίσουν την αξιοποίηση της γεωργικής γης στη νεκρή ζώνη για την καλλιέργεια φρούτων και λαχανικών, ενδεχομένως να επέλθει και η ειρήνη στη Κύπρο». Ο Δήμαρχος είπε ακόμα ότι ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για το γεγονός ότι η Δερύνεια "αποτελεί ειδική περίπτωση ακριτικού Δήμου, αφού έχει να κάνει με τον κατοχικό στρατό, τα Ηνωμένα Εθνη και τους Βρετανούς στις Βρετανικές βάσεις στα Στροβίλια. Παρά το γεγονός ότι η Δερύνεια σχετίζεται με τις τρεις αυτές στρατιωτικές μονάδες, εντούτοις, με το ελάχιστο προσωπικό που διαθέτει, λειτουργεί σαν ένας ζωντανός δήμος», σημείωσε. Είπε ακόμη ότι «χθες ενώ βρισκόμαστε στη περιοχή της νεκρής ζώνης, στην παρουσία των δημοσιογράφων και τεχνικών των γερμανικών καναλιών, οι Τούρκοι στην απέναντι πλευρά, χρησιμοποιώντας βαρέα μηχανήματα, μετέφεραν άμμο που τον στοίβαζαν κοντά στο πεδίο βολής που βρίσκεται κοντά σε κατοικία η οποία βρίσκεται στα δημοτικά όρια της κατεχόμενης Αμμοχώστου». Απαντώντας σε ερώτηση, ο κ. Καραγιάννης είπε πως «οι Γερμανοί είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε τέτοιου είδους θέματα αφού είχαν το δικό τους τείχος του Βερολίνου. Τα δύο τηλεοπτικά κανάλια εδρεύουν στο Βερολίνο και συνδυάζουν την ακριτική περιοχή της Κύπρου με την ιστορία της πόλης τους όσον αφορά το δικό τους τείχος». Σε άλλη ερώτηση απάντησε πως «οι δημοσιογράφοι έμειναν ικανοποιημένοι από την επίσκεψη τους στη Δερύνεια, αφού αντιλήφθηκαν ιδίοις όμμασι, ότι πραγματικά η νεκρή ζώνη στη περιοχή αξιοποιείται για γεωργικούς σκοπούς. Εκ πείρας, μας ανέφεραν ότι πρέπει να συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε τη γεωργική γη στη νεκρή ζώνη και συνομίλησαν με παραγωγούς οι οποίοι δραστηριοποιούνται εντός της ζώνης». Ο Δήμαρχος Δερύνειας είπε ακόμα ότι κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στην Κύπρο οι δημοσιογράφοι και τεχνικοί των τηλεοπτικών καναλιών επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων και την κατεχόμενη Αμμόχωστο. Πηγή: philenews.com
    1 point
  4. Το Sky Deutschland με νέες παραμέτρους σε έναν αναμεταδότη Ο πάροχος της δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης Sky Deutschland άλλαξε τις παραμέτρους σε έναν από τους αναμεταδότες που χρησιμοποιεί στο δορυφορικό σύστημα Astra στις 19.2 ° Ε. Μετά την αλλαγή των παραμέτρων απαιτείται νέος συντονισμός με την εισαγωγή των τρεχουσών παραμέτρων. Το Sky Deutschland άλλαξε τις παραμέτρους στον αναμεταδότη με αριθμό 100, στην συχνότητα 12.382 GHz. Η διαμόρφωση σε αυτόν τον αναμεταδότη άλλαξε από QPSK σε 8PSK και το FEC από 9/10 σε 3/4. Το πρότυπο DVB-S2 έχει διατηρηθεί, όπως και το σύμβολο ρυθμού 27500 ksymb / s. Μετά την αλλαγή των παραμέτρων έγινε αύξηση της συνολικής χωρητικότητας του multiplex από 49,1 σε 61,2 Mbit /s πράγμα που σημαίνει ότι μετά από αυτό ο πάροχος κέρδισε 12,1 Mbit/s επί πλέον χωρητικότητα , την οποία μπορεί να χρησιμοποίηση για διεύρυνση καναλιών και τη βελτίωση των υφιστάμενων παρεχομένων καναλιών.. Όλα τα κανάλια στις 12.382 GHz κωδικοποιούνται με το σύστημα Videoguard. τεχνικές παράμετροι - Sky Deutschland: Astra 1N (19,2°E), freq. 12,382 GHz, pol. H, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK πηγή: flysat.com + vl.info, παρουσίαση: parabola.cz , επιμέλεια: Tasos.cz
    1 point
×
×
  • Δημιουργία νέου...